@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Exaaaaaaaaaaaaaaaakt! Alla vet att vi är bäst när det gäller Klassrummet!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: YESYESYESYESYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! Skrivet av LunaLovegood123: Kan inte klassrummet öppnas snart? Med julfrågor typ Kommer hända inom kort! halleluja! Hurra, v ravenclaware kan inte låta slytherin ta över igen 3 dec, 2017 00:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fast, vi kan ju bara kolla på elevhemspoängen nuSkrivet av LunaLovegood123: Exaaaaaaaaaaaaaaaakt! Alla vet att vi är bäst när det gäller Klassrummet! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: YESYESYESYESYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! Skrivet av LunaLovegood123: Kan inte klassrummet öppnas snart? Med julfrågor typ Kommer hända inom kort! halleluja! Hurra, v ravenclaware kan inte låta slytherin ta över igen 3 dec, 2017 00:30 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Velma Dinkley: Någon som har svaret på dagen lucka?? Googla bara vilket årtionde filmen utspelar sig..
3 dec, 2017 00:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Eller kolla på Wikepedia Fantastic Beast and balabalabala scrolla ner lite så ser du denSkrivet av Velma Dinkley: Någon som har svaret på dagen lucka?? Googla bara vilket årtionde filmen utspelar sig.. 3 dec, 2017 00:30 |
|
LunaLovegood123
Elev |
men alltså vi ravenclaware är väääääldigt lata och om klassrummet är öppet så kör vi järnet annars är det mer
Slytherin: klassrummet är inte öppet men vi kör frågesporten och får på något mirkulöst vis orealistist mycket poäng från frågesporten Ravenclaw: Klassrummet är inte öppet och jag orkar inte med frågesporten Gryffindor: Vi försöker här men de två ovan bråkar alltid. Men vi väntar och bildar vår tid. Hufflepuff: Ärligt talat? Vi brukar leda i början av varje tävling men nej då. Slytherin eller ravenclaw kommer alltid förbi. Suck 3 dec, 2017 00:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Japp!men alltså vi ravenclaware är väääääldigt lata och om klassrummet är öppet så kör vi järnet annars är det mer Slytherin: klassrummet är inte öppet men vi kör frågesporten och får på något mirkulöst vis orealistist mycket poäng från frågesporten Ravenclaw: Klassrummet är inte öppet och jag orkar inte med frågesporten Gryffindor: Vi försöker här men de två ovan bråkar alltid. Men vi väntar och bildar vår tid. Hufflepuff: Ärligt talat? Vi brukar leda i början av varje tävling men nej då. Slytherin eller ravenclaw kommer alltid förbi. Suck Hufflepuff har inte vunnit sedan 2013 o.o 3 dec, 2017 00:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: 2012 faktisktSkrivet av LunaLovegood123: Japp!men alltså vi ravenclaware är väääääldigt lata och om klassrummet är öppet så kör vi järnet annars är det mer Slytherin: klassrummet är inte öppet men vi kör frågesporten och får på något mirkulöst vis orealistist mycket poäng från frågesporten Ravenclaw: Klassrummet är inte öppet och jag orkar inte med frågesporten Gryffindor: Vi försöker här men de två ovan bråkar alltid. Men vi väntar och bildar vår tid. Hufflepuff: Ärligt talat? Vi brukar leda i början av varje tävling men nej då. Slytherin eller ravenclaw kommer alltid förbi. Suck Hufflepuff har inte vunnit sedan 2013 o.o 3 dec, 2017 00:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: 1 min innan 2013Skrivet av Borttagen: 2012 faktiskt Skrivet av LunaLovegood123: Japp!men alltså vi ravenclaware är väääääldigt lata och om klassrummet är öppet så kör vi järnet annars är det mer Slytherin: klassrummet är inte öppet men vi kör frågesporten och får på något mirkulöst vis orealistist mycket poäng från frågesporten Ravenclaw: Klassrummet är inte öppet och jag orkar inte med frågesporten Gryffindor: Vi försöker här men de två ovan bråkar alltid. Men vi väntar och bildar vår tid. Hufflepuff: Ärligt talat? Vi brukar leda i början av varje tävling men nej då. Slytherin eller ravenclaw kommer alltid förbi. Suck Hufflepuff har inte vunnit sedan 2013 o.o 3 dec, 2017 00:43 |
|
mitchan
Lärare |
nån gång runt mitten/slutet 2012 spenderade jag och Latmask några månader på att vara väldigt aktiva elevhemspoäng-jägare, och hufflepuff vann varje månad i ca ett halvår. minns att ett par gånger var månaden och elevhemstävlingen påväg att ta slut och det var väldigt jämnt i tävlingen men jag och Latmask spenderade dom sista dagarna i månaden på att kämpa ihjäl för att försäkra oss om att hufflepuff skulle vinna ♥
...sen slutade vi båda hänga lika mycket på mugglis hela tiden.. och... sen dess har hufflepuff inte vunnit en enda gång, helt allvarligt är det vårat fel? :'( </3 var det vi som dödade hufflepuffs streak och cursed it forever? edit: hahaha märkte inte ens att ni redan pratade om senaste gången hufflepuff vann förrän efter jag hade postat det här ♥ edit2: Latmask, ska vi börja samla poäng igen och se om hufflepuff vinner this time? ![]()
3 dec, 2017 00:44 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Salem: Dagens pris!!!! ♥♥ Älskar älskar älskar.. Fast jag helst av allt vill ha dendär jäkla pumpan..
3 dec, 2017 01:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen