Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24689 24690 24691 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Salem:
Skrivet av LunaLovegood123:
Kan inte klassrummet öppnas snart? Med julfrågor typ

Kommer hända inom kort!
YESYESYESYESYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!

halleluja! Hurra, v ravenclaware kan inte låta slytherin ta över igen
Exaaaaaaaaaaaaaaaakt! Alla vet att vi är bäst när det gäller Klassrummet!

3 dec, 2017 00:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Salem:
Skrivet av LunaLovegood123:
Kan inte klassrummet öppnas snart? Med julfrågor typ

Kommer hända inom kort!
YESYESYESYESYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!

halleluja! Hurra, v ravenclaware kan inte låta slytherin ta över igen
Exaaaaaaaaaaaaaaaakt! Alla vet att vi är bäst när det gäller Klassrummet!
Fast, vi kan ju bara kolla på elevhemspoängen nu

3 dec, 2017 00:30

Salem
Lärare

Avatar


Skrivet av Velma Dinkley:
Någon som har svaret på dagen lucka??

Googla bara vilket årtionde filmen utspelar sig..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

3 dec, 2017 00:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Salem:
Skrivet av Velma Dinkley:
Någon som har svaret på dagen lucka??

Googla bara vilket årtionde filmen utspelar sig..
Eller kolla på Wikepedia Fantastic Beast and balabalabala scrolla ner lite så ser du den

3 dec, 2017 00:30

LunaLovegood123
Elev

Avatar


men alltså vi ravenclaware är väääääldigt lata och om klassrummet är öppet så kör vi järnet annars är det mer

Slytherin: klassrummet är inte öppet men vi kör frågesporten och får på något mirkulöst vis orealistist mycket poäng från frågesporten

Ravenclaw: Klassrummet är inte öppet och jag orkar inte med frågesporten

Gryffindor: Vi försöker här men de två ovan bråkar alltid. Men vi väntar och bildar vår tid.

Hufflepuff: Ärligt talat? Vi brukar leda i början av varje tävling men nej då. Slytherin eller ravenclaw kommer alltid förbi. Suck


3 dec, 2017 00:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
men alltså vi ravenclaware är väääääldigt lata och om klassrummet är öppet så kör vi järnet annars är det mer

Slytherin: klassrummet är inte öppet men vi kör frågesporten och får på något mirkulöst vis orealistist mycket poäng från frågesporten

Ravenclaw: Klassrummet är inte öppet och jag orkar inte med frågesporten

Gryffindor: Vi försöker här men de två ovan bråkar alltid. Men vi väntar och bildar vår tid.

Hufflepuff: Ärligt talat? Vi brukar leda i början av varje tävling men nej då. Slytherin eller ravenclaw kommer alltid förbi. Suck

Japp!

Hufflepuff har inte vunnit sedan 2013 o.o

3 dec, 2017 00:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
men alltså vi ravenclaware är väääääldigt lata och om klassrummet är öppet så kör vi järnet annars är det mer

Slytherin: klassrummet är inte öppet men vi kör frågesporten och får på något mirkulöst vis orealistist mycket poäng från frågesporten

Ravenclaw: Klassrummet är inte öppet och jag orkar inte med frågesporten

Gryffindor: Vi försöker här men de två ovan bråkar alltid. Men vi väntar och bildar vår tid.

Hufflepuff: Ärligt talat? Vi brukar leda i början av varje tävling men nej då. Slytherin eller ravenclaw kommer alltid förbi. Suck

Japp!

Hufflepuff har inte vunnit sedan 2013 o.o
2012 faktiskt

3 dec, 2017 00:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
men alltså vi ravenclaware är väääääldigt lata och om klassrummet är öppet så kör vi järnet annars är det mer

Slytherin: klassrummet är inte öppet men vi kör frågesporten och får på något mirkulöst vis orealistist mycket poäng från frågesporten

Ravenclaw: Klassrummet är inte öppet och jag orkar inte med frågesporten

Gryffindor: Vi försöker här men de två ovan bråkar alltid. Men vi väntar och bildar vår tid.

Hufflepuff: Ärligt talat? Vi brukar leda i början av varje tävling men nej då. Slytherin eller ravenclaw kommer alltid förbi. Suck

Japp!

Hufflepuff har inte vunnit sedan 2013 o.o
2012 faktiskt
1 min innan 2013

3 dec, 2017 00:43

mitchan
Lärare

Avatar


nån gång runt mitten/slutet 2012 spenderade jag och Latmask några månader på att vara väldigt aktiva elevhemspoäng-jägare, och hufflepuff vann varje månad i ca ett halvår. minns att ett par gånger var månaden och elevhemstävlingen påväg att ta slut och det var väldigt jämnt i tävlingen men jag och Latmask spenderade dom sista dagarna i månaden på att kämpa ihjäl för att försäkra oss om att hufflepuff skulle vinna ♥
...sen slutade vi båda hänga lika mycket på mugglis hela tiden..
och...
sen dess har hufflepuff inte vunnit en enda gång, helt allvarligt

är det vårat fel? :'( </3 var det vi som dödade hufflepuffs streak och cursed it forever?

edit: hahaha märkte inte ens att ni redan pratade om senaste gången hufflepuff vann förrän efter jag hade postat det här ♥
edit2: Latmask, ska vi börja samla poäng igen och se om hufflepuff vinner this time? (...hahaha skoja vi skulle aldrig hinna/orka/lyckas/kunna ♥)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FnCJQaRV.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi0.wp.com%2Fpunishedbacklog.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F09%2Ftumblr_static_5t79fc1kntcssk8kgss4scg8g_640_v2.gif

3 dec, 2017 00:44

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Salem:
Dagens pris!!!! ♥♥

Älskar älskar älskar..
Fast jag helst av allt vill ha dendär jäkla pumpan..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

3 dec, 2017 01:07

1 2 3 ... 24689 24690 24691 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.