Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24686 24687 24688 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Solkatten:
Är Magnus Bane något nytt chokladgrodekort? Jag fick det innan. Var tvungen att kolla upp vem det var. Kollar inte på den serien han verkar vara i.

Gör inte det.
Läs böckerna istället!
Har sett ett avsnitt av serien.
Totalt jävla kasst värdelös!
För att vara lite mild!

Filmen är mycket bättre än filmen men böckerna är bäst! Hamnade i ett bråk med en tjej som påstod att jag hade fel när jag läst nästan alla böcker! Hon sa att serien var rätt! VEM SÄGER DET NÄR BÖCKERNA ÄR ORIGINALET! GAAH! Dumma serie, den är helt fel! Det är ju bara Alec, Isabella, Jace och Clary som oftast brukar vara där medan de andra nästan aldrig är där! Sedan så har de gjort allt fel och gör det i fel ordning! Sedan så är filmen mycket bättre och har nästan alla viktiga delarna och så ser karaktärerna nästan så som de ska se ut!

2 dec, 2017 21:38

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Solkatten:
Är Magnus Bane något nytt chokladgrodekort? Jag fick det innan. Var tvungen att kolla upp vem det var. Kollar inte på den serien han verkar vara i.

Gör inte det.
Läs böckerna istället!
Har sett ett avsnitt av serien.
Totalt jävla kasst värdelös!
För att vara lite mild!

Filmen är mycket bättre än filmen men böckerna är bäst! Hamnade i ett bråk med en tjej som påstod att jag hade fel när jag läst nästan alla böcker! Hon sa att serien var rätt! VEM SÄGER DET NÄR BÖCKERNA ÄR ORIGINALET! GAAH! Dumma serie, den är helt fel! Det är ju bara Alec, Isabella, Jace och Clary som oftast brukar vara där medan de andra nästan aldrig är där! Sedan så har de gjort allt fel och gör det i fel ordning! Sedan så är filmen mycket bättre och har nästan alla viktiga delarna och så ser karaktärerna nästan så som de ska se ut!

Häng människan!
Nämen skoja bara!
Jag har så jäkla konstig humor!
Men jag är bra på att roa mig iallafall!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

2 dec, 2017 21:40

Detta inlägg ändrades senast 2017-12- 2 kl. 21:41
Antal ändringar: 1

chang cho
Elev

Avatar


Det Romerska riket var fucking dumt. Jag slår vad om att de hade ananaser som husdjur.

2 dec, 2017 21:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Solkatten:
Är Magnus Bane något nytt chokladgrodekort? Jag fick det innan. Var tvungen att kolla upp vem det var. Kollar inte på den serien han verkar vara i.

Gör inte det.
Läs böckerna istället!
Har sett ett avsnitt av serien.
Totalt jävla kasst värdelös!
För att vara lite mild!

Filmen är mycket bättre än filmen men böckerna är bäst! Hamnade i ett bråk med en tjej som påstod att jag hade fel när jag läst nästan alla böcker! Hon sa att serien var rätt! VEM SÄGER DET NÄR BÖCKERNA ÄR ORIGINALET! GAAH! Dumma serie, den är helt fel! Det är ju bara Alec, Isabella, Jace och Clary som oftast brukar vara där medan de andra nästan aldrig är där! Sedan så har de gjort allt fel och gör det i fel ordning! Sedan så är filmen mycket bättre och har nästan alla viktiga delarna och så ser karaktärerna nästan så som de ska se ut!

Häng människan!
Nämen skoja bara!
Jag har så jäkla konstig humor!
Men jag är bra på att roa mig iallafall!
Den var faktiskt rolig xD

2 dec, 2017 21:45

Lazarus
Prefekt

Avatar


Min familj har bestämt att vi inte ger varandra julklappar i år, utan bara kör julklappsleken. Det gör mig väldigt glad.

Nu ska jag försöka hitta konstiga/roliga saker att ha med i leken.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

2 dec, 2017 22:14

Solkatten
Elev

Avatar


Alltså hur kan man undvika att strumpor åker ner när man har skor på? Det spelar ingen roll om det är ankelstrumpor eller långa. De åker ner så mycket att de knappt är på foten längre. Fick ett litet skavsår idag bara för att ena strumpan gled ner. Så finns det något knep för att strumporna faktiskt ska hålla sig uppe?
När jag är hemma är jag alltid barfota då strumpor är bara jobbiga att ha på men jag har alltid det i skor.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 dec, 2017 22:30

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Alltså hur kan man undvika att strumpor åker ner när man har skor på? Det spelar ingen roll om det är ankelstrumpor eller långa. De åker ner så mycket att de knappt är på foten längre. Fick ett litet skavsår idag bara för att ena strumpan gled ner. Så finns det något knep för att strumporna faktiskt ska hålla sig uppe?
När jag är hemma är jag alltid barfota då strumpor är bara jobbiga att ha på men jag har alltid det i skor.

Ridstrumpor...
Brukar funka för mig iallafall!
Och så är det jätteskönt att ha på sig också!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

2 dec, 2017 22:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Solkatten:
Alltså hur kan man undvika att strumpor åker ner när man har skor på? Det spelar ingen roll om det är ankelstrumpor eller långa. De åker ner så mycket att de knappt är på foten längre. Fick ett litet skavsår idag bara för att ena strumpan gled ner. Så finns det något knep för att strumporna faktiskt ska hålla sig uppe?
När jag är hemma är jag alltid barfota då strumpor är bara jobbiga att ha på men jag har alltid det i skor.

Ridstrumpor...
Brukar funka för mig iallafall!
Och så är det jätteskönt att ha på sig också!
Jaaa!
Dock inte alla som har ridstrumpor hemma hehe

2 dec, 2017 22:43

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Solkatten:
Alltså hur kan man undvika att strumpor åker ner när man har skor på? Det spelar ingen roll om det är ankelstrumpor eller långa. De åker ner så mycket att de knappt är på foten längre. Fick ett litet skavsår idag bara för att ena strumpan gled ner. Så finns det något knep för att strumporna faktiskt ska hålla sig uppe?
När jag är hemma är jag alltid barfota då strumpor är bara jobbiga att ha på men jag har alltid det i skor.

Ridstrumpor...
Brukar funka för mig iallafall!
Och så är det jätteskönt att ha på sig också!
Jaaa!
Dock inte alla som har ridstrumpor hemma hehe

Man kan köpa!
Den tänkte ru inte på va??
Va?
Va?
(Shit vad jag spårar ur idag!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

2 dec, 2017 22:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Solkatten:
Alltså hur kan man undvika att strumpor åker ner när man har skor på? Det spelar ingen roll om det är ankelstrumpor eller långa. De åker ner så mycket att de knappt är på foten längre. Fick ett litet skavsår idag bara för att ena strumpan gled ner. Så finns det något knep för att strumporna faktiskt ska hålla sig uppe?
När jag är hemma är jag alltid barfota då strumpor är bara jobbiga att ha på men jag har alltid det i skor.

Ridstrumpor...
Brukar funka för mig iallafall!
Och så är det jätteskönt att ha på sig också!
Jaaa!
Dock inte alla som har ridstrumpor hemma hehe

Man kan köpa!
Den tänkte ru inte på va??
Va?
Va?
(Shit vad jag spårar ur idag!
ja juste... tyst nu va!

2 dec, 2017 22:49

1 2 3 ... 24686 24687 24688 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.