@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Solkatten: Är Magnus Bane något nytt chokladgrodekort? Jag fick det innan. Var tvungen att kolla upp vem det var. Gör inte det. Läs böckerna istället! Har sett ett avsnitt av serien. Totalt jävla kasst värdelös! För att vara lite mild! Filmen är mycket bättre än filmen men böckerna är bäst! Hamnade i ett bråk med en tjej som påstod att jag hade fel när jag läst nästan alla böcker! Hon sa att serien var rätt! VEM SÄGER DET NÄR BÖCKERNA ÄR ORIGINALET! GAAH! Dumma serie, den är helt fel! Det är ju bara Alec, Isabella, Jace och Clary som oftast brukar vara där medan de andra nästan aldrig är där! Sedan så har de gjort allt fel och gör det i fel ordning! Sedan så är filmen mycket bättre och har nästan alla viktiga delarna och så ser karaktärerna nästan så som de ska se ut! 2 dec, 2017 21:38 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Solkatten: Är Magnus Bane något nytt chokladgrodekort? Jag fick det innan. Var tvungen att kolla upp vem det var. Gör inte det. Läs böckerna istället! Har sett ett avsnitt av serien. Totalt jävla kasst värdelös! För att vara lite mild! Filmen är mycket bättre än filmen men böckerna är bäst! Hamnade i ett bråk med en tjej som påstod att jag hade fel när jag läst nästan alla böcker! Hon sa att serien var rätt! VEM SÄGER DET NÄR BÖCKERNA ÄR ORIGINALET! GAAH! Dumma serie, den är helt fel! Det är ju bara Alec, Isabella, Jace och Clary som oftast brukar vara där medan de andra nästan aldrig är där! Sedan så har de gjort allt fel och gör det i fel ordning! Sedan så är filmen mycket bättre och har nästan alla viktiga delarna och så ser karaktärerna nästan så som de ska se ut! Häng människan! Nämen skoja bara! Jag har så jäkla konstig humor! Men jag är bra på att roa mig iallafall! Varför stava rätt när man kan stava fel? 2 dec, 2017 21:40
Detta inlägg ändrades senast 2017-12- 2 kl. 21:41
|
|
chang cho
Elev |
Det Romerska riket var fucking dumt. Jag slår vad om att de hade ananaser som husdjur.
2 dec, 2017 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Den var faktiskt rolig xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Solkatten: Är Magnus Bane något nytt chokladgrodekort? Jag fick det innan. Var tvungen att kolla upp vem det var. Gör inte det. Läs böckerna istället! Har sett ett avsnitt av serien. Totalt jävla kasst värdelös! För att vara lite mild! Filmen är mycket bättre än filmen men böckerna är bäst! Hamnade i ett bråk med en tjej som påstod att jag hade fel när jag läst nästan alla böcker! Hon sa att serien var rätt! VEM SÄGER DET NÄR BÖCKERNA ÄR ORIGINALET! GAAH! Dumma serie, den är helt fel! Det är ju bara Alec, Isabella, Jace och Clary som oftast brukar vara där medan de andra nästan aldrig är där! Sedan så har de gjort allt fel och gör det i fel ordning! Sedan så är filmen mycket bättre och har nästan alla viktiga delarna och så ser karaktärerna nästan så som de ska se ut! Häng människan! Nämen skoja bara! Jag har så jäkla konstig humor! Men jag är bra på att roa mig iallafall! 2 dec, 2017 21:45 |
|
Lazarus
Prefekt |
Min familj har bestämt att vi inte ger varandra julklappar i år, utan bara kör julklappsleken. Det gör mig väldigt glad.
Nu ska jag försöka hitta konstiga/roliga saker att ha med i leken.
2 dec, 2017 22:14 |
|
Solkatten
Elev |
Alltså hur kan man undvika att strumpor åker ner när man har skor på? Det spelar ingen roll om det är ankelstrumpor eller långa. De åker ner så mycket att de knappt är på foten längre. Fick ett litet skavsår idag bara för att ena strumpan gled ner. Så finns det något knep för att strumporna faktiskt ska hålla sig uppe?
När jag är hemma är jag alltid barfota då strumpor är bara jobbiga att ha på men jag har alltid det i skor. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 dec, 2017 22:30 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Solkatten: Alltså hur kan man undvika att strumpor åker ner när man har skor på? Det spelar ingen roll om det är ankelstrumpor eller långa. De åker ner så mycket att de knappt är på foten längre. Fick ett litet skavsår idag bara för att ena strumpan gled ner. Så finns det något knep för att strumporna faktiskt ska hålla sig uppe? När jag är hemma är jag alltid barfota då strumpor är bara jobbiga att ha på men jag har alltid det i skor. Ridstrumpor... Brukar funka för mig iallafall! Och så är det jätteskönt att ha på sig också! Varför stava rätt när man kan stava fel? 2 dec, 2017 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Jaaa! Skrivet av Solkatten: Alltså hur kan man undvika att strumpor åker ner när man har skor på? Det spelar ingen roll om det är ankelstrumpor eller långa. De åker ner så mycket att de knappt är på foten längre. Fick ett litet skavsår idag bara för att ena strumpan gled ner. Så finns det något knep för att strumporna faktiskt ska hålla sig uppe? När jag är hemma är jag alltid barfota då strumpor är bara jobbiga att ha på men jag har alltid det i skor. Ridstrumpor... Brukar funka för mig iallafall! Och så är det jätteskönt att ha på sig också! Dock inte alla som har ridstrumpor hemma hehe 2 dec, 2017 22:43 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jaaa! Skrivet av Solkatten: Alltså hur kan man undvika att strumpor åker ner när man har skor på? Det spelar ingen roll om det är ankelstrumpor eller långa. De åker ner så mycket att de knappt är på foten längre. Fick ett litet skavsår idag bara för att ena strumpan gled ner. Så finns det något knep för att strumporna faktiskt ska hålla sig uppe? När jag är hemma är jag alltid barfota då strumpor är bara jobbiga att ha på men jag har alltid det i skor. Ridstrumpor... Brukar funka för mig iallafall! Och så är det jätteskönt att ha på sig också! Dock inte alla som har ridstrumpor hemma hehe Man kan köpa! Den tänkte ru inte på va?? Va? Va? (Shit vad jag spårar ur idag! Varför stava rätt när man kan stava fel? 2 dec, 2017 22:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: ja juste... tyst nu va!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Jaaa! Skrivet av Solkatten: Alltså hur kan man undvika att strumpor åker ner när man har skor på? Det spelar ingen roll om det är ankelstrumpor eller långa. De åker ner så mycket att de knappt är på foten längre. Fick ett litet skavsår idag bara för att ena strumpan gled ner. Så finns det något knep för att strumporna faktiskt ska hålla sig uppe? När jag är hemma är jag alltid barfota då strumpor är bara jobbiga att ha på men jag har alltid det i skor. Ridstrumpor... Brukar funka för mig iallafall! Och så är det jätteskönt att ha på sig också! Dock inte alla som har ridstrumpor hemma hehe Man kan köpa! Den tänkte ru inte på va?? Va? Va? (Shit vad jag spårar ur idag! 2 dec, 2017 22:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen