@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Solkatten: Är Magnus Bane något nytt chokladgrodekort? Jag fick det innan. Var tvungen att kolla upp vem det var. Gör inte det. Läs böckerna istället! Har sett ett avsnitt av serien. Totalt jävla kasst värdelös! För att vara lite mild! Varför stava rätt när man kan stava fel? 2 dec, 2017 19:43 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Salem: Bara jag som älskar att köpa julklappar till mig själv? På så sätt får jag mer saker på Julafton.. Jag har faktiskt börjat göra det! Förra året köpte jag akvarellpennor till mig själv x) tyckte att jag förtjänade det efter allt jag gick igenom förra året. Men i år har jag ingen idé vad jag ska ge mig själv i julklapp...
2 dec, 2017 19:56 |
|
Borttagen
|
Alla i min klass är så snälla. Jag har fått massor med krya på fig meddelanden (Fär att jag har brutit handleden) ♥
2 dec, 2017 20:20 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Solkatten: Är Magnus Bane något nytt chokladgrodekort? Jag fick det innan. Var tvungen att kolla upp vem det var. Gör inte det. Läs böckerna istället! Har sett ett avsnitt av serien. Totalt jävla kasst värdelös! För att vara lite mild! Sant, serien är ett skämt, men böckerna (speciellt The Infernal Devices och The Dark Artifices) är väldigt bra
2 dec, 2017 20:23 |
|
Borttagen
|
alltså jag loggar in på mugglis typ en gång i månaden.
hej! har ni kul här? hur mår ni? har ni gjort något spännande idag? 2 dec, 2017 20:24 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Någon här som gillar American Horror Story? Alltså har fastnat för första säsongen, men är på tredje haha..
2 dec, 2017 20:46 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Någon här som gillar American Horror Story? Alltså har fastnat för första säsongen, men är på tredje haha.. Älskar det, har sett allt däremot
2 dec, 2017 20:57 |
|
Lazarus
Prefekt |
Har pratat med några fina Scotties nu ikväll. Är seriöst så glad att Andrew Scott finns? Kan inte ens förklara min glädje med ord.
Spoiler: Tryck här för att visa! ^ det här var bland det bästa som hände i år. Jag kunde inte tänka alls där, och är så tacksam att han bara tog min mobil och tog bilden. ps jag är väldigt hyper i tankarna ikväll och gör tusen saker på en och samma gång, samtidigt som jag känner mig väldigt känslosam, hjälp
2 dec, 2017 21:02 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Salem: jaa den e bra!!!! Skrivet av WeasleyHufflepuff: Någon här som gillar American Horror Story? Alltså har fastnat för första säsongen, men är på tredje haha.. Älskar det, har sett allt däremot
2 dec, 2017 21:07 |
|
Borttagen
|
När man får ett brev
men inser att någon bara har köpt ditt kort... Uggla med miig! xD 2 dec, 2017 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen