@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
2 dec, 2017 13:13 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av mitchan: Skrivet av Hedwig96: jag började bli mer aktiv här igen för typ ett halvår sen och kände typ samma hahah, min största mugglisperiod var typ 2012-2013 så typ alla jag brukade prata med hade försvunnit (fastän jag aldrig faktiskt slutat hänga på mugglis, har alltid tittat in och läst lite men bara inte skrivit så mycket hela tiden!) ... men mugglis fortsätter vara trevligt och supermysigt så jag har typ kommit in i the spirit igen jättesnabbt haha :’) så you shouldn’t feel like a stranger! det är bara börja snacka med folk och dom kommer förhoppningsvis snacka right back at you haha ♥ Vad händer på den här sidan nuförtiden? Känns så konstigt att de var en tid jag spenderade många timmar här VARJE DAG (när jag inte ens kunde tänka tanken att jag någon gång skulle kunna/måsta slita mej härifrån. Var allvarligt rädd för den dagen när jag skulle anses vara för gammal för detta). Och nu känner jag mej som en främling här som bara känner igen ett par av er Det känns nästan som att det har kommit mer nya här mer än någonsin typ. Så många man ser här som man aldrig sett förut. Förr var det ju liksom mest alla gamla vanliga man såg. Saknar gamla mugglis såå mycket men kul att så många nya hittar hit. Mina aktiva period här var också där kring 2013-2015, efter det har de varit segt. Har mycket annat att tänka på o göra o så känns det som om många gamla har försvunnit. Mej jo man blir väl gammal och nu finns det medlemmar här som är hälften så gammal som en själv Särskilt när man ser medlemmar som är typ lika gamla som när var när man själv blev medlem. Jaa eller ännu yngre... *Host, host* Tipsar om Mugglis pensionärer! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=49423&page=10#p4088626 "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 dec, 2017 13:21 |
|
Solkatten
Elev |
Såg nu repris av Idol! Yesss Hanna och Chris!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 dec, 2017 13:32 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av mitchan: Skrivet av Hedwig96: jag började bli mer aktiv här igen för typ ett halvår sen och kände typ samma hahah, min största mugglisperiod var typ 2012-2013 så typ alla jag brukade prata med hade försvunnit (fastän jag aldrig faktiskt slutat hänga på mugglis, har alltid tittat in och läst lite men bara inte skrivit så mycket hela tiden!) ... men mugglis fortsätter vara trevligt och supermysigt så jag har typ kommit in i the spirit igen jättesnabbt haha :’) så you shouldn’t feel like a stranger! det är bara börja snacka med folk och dom kommer förhoppningsvis snacka right back at you haha ♥ Vad händer på den här sidan nuförtiden? Känns så konstigt att de var en tid jag spenderade många timmar här VARJE DAG (när jag inte ens kunde tänka tanken att jag någon gång skulle kunna/måsta slita mej härifrån. Var allvarligt rädd för den dagen när jag skulle anses vara för gammal för detta). Och nu känner jag mej som en främling här som bara känner igen ett par av er Det känns nästan som att det har kommit mer nya här mer än någonsin typ. Så många man ser här som man aldrig sett förut. Förr var det ju liksom mest alla gamla vanliga man såg. Saknar gamla mugglis såå mycket men kul att så många nya hittar hit. Mina aktiva period här var också där kring 2013-2015, efter det har de varit segt. Har mycket annat att tänka på o göra o så känns det som om många gamla har försvunnit. Mej jo man blir väl gammal och nu finns det medlemmar här som är hälften så gammal som en själv Särskilt när man ser medlemmar som är typ lika gamla som när var när man själv blev medlem. Jaa eller ännu yngre... *Host, host* Tipsar om Mugglis pensionärer! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=49423&page=10#p4088626 Feel you, men thats the tråd for u my fellow oldie
2 dec, 2017 13:46 |
|
Ithrenniel
Elev |
Lucka två i min julkalender! In och titta vetja! Testar lingontomtar och pratar om livet, universum och allting.
![]()
2 dec, 2017 14:41 |
|
Salem
Lärare |
2 dec, 2017 14:53 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Salem: Bara jag som älskar att köpa julklappar till mig själv? På så sätt får jag mer saker på Julafton.. har aldrig gjort det till mig själv, borde kanske prova 2 dec, 2017 14:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: kan man det?!Skrivet av Salem: Bara jag som älskar att köpa julklappar till mig själv? På så sätt får jag mer saker på Julafton.. har aldrig gjort det till mig själv, borde kanske prova 2 dec, 2017 14:58 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: kan man det?! Skrivet av Salem: Bara jag som älskar att köpa julklappar till mig själv? På så sätt får jag mer saker på Julafton.. har aldrig gjort det till mig själv, borde kanske prova Såklart!
2 dec, 2017 15:18 |
|
Solkatten
Elev |
Läser ett stort dokument med en massa släktforskning som mamma och pappa har för länge sedan skrivit ihop. Min pappa har tre systrar men jag visste inte ens att han hade en fjärde som dog när hon var typ ett två år gammal bara! Hon hade dessutom samma namn som en av hans systrar idag och hon föddes något år senare efter den döda systern. Det är väldigt intressant med släktforskning haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 dec, 2017 15:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen