Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24682 24683 24684 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Zora
Elev

Avatar


hihi idag kan jag börja ha julgrimma på min skötarhäst på ridskolan ♥
Och ska pynta ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F77%2F5d%2Ff9%2F775df9fd36bc651bcc61a1335e351ec8.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fd8%2Fcb%2F87%2Fd8cb872ce143fc21b3c5b0326b438fee.jpg

2 dec, 2017 10:16

Vildvittra
Elev

Avatar


Behöver en tomteluva till min pumpafigur på min profil xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

2 dec, 2017 11:41

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Behöver en tomteluva till min pumpafigur på min profil xD

elelr en häxhatt, vore ganska coolt att få i julkalendern

2 dec, 2017 11:42

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Behöver en tomteluva till min pumpafigur på min profil xD

Bygg en av röda julkulor!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

2 dec, 2017 11:42

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Datum i verkligheten :2
Datum i drömmen: 9

Jag drömde flera drömmar men en av dem var att det redan hade varit jul. x) Kändes för en sekund så konstigt att det bara var den andre när jag vaknade hehe.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 dec, 2017 12:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Datum i verkligheten :2
Datum i drömmen: 9

Jag drömde flera drömmar men en av dem var att det redan hade varit jul. x) Kändes för en sekund så konstigt att det bara var den andre när jag vaknade hehe.
Haha! Drömde två drömmar häromdan, att jag hade blivit attackerad av snöbollar av alla på mugglis och att jag hade tappat bort min telefon! (?)

Drömmer jätteofta om mugglis nu

2 dec, 2017 12:11

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av mitchan:
Skrivet av Hedwig96:
Vad händer på den här sidan nuförtiden?
Känns så konstigt att de var en tid jag spenderade många timmar här VARJE DAG (när jag inte ens kunde tänka tanken att jag någon gång skulle kunna/måsta slita mej härifrån. Var allvarligt rädd för den dagen när jag skulle anses vara för gammal för detta).
Och nu känner jag mej som en främling här som bara känner igen ett par av er
jag började bli mer aktiv här igen för typ ett halvår sen och kände typ samma hahah, min största mugglisperiod var typ 2012-2013 så typ alla jag brukade prata med hade försvunnit (fastän jag aldrig faktiskt slutat hänga på mugglis, har alltid tittat in och läst lite men bara inte skrivit så mycket hela tiden!) ... men mugglis fortsätter vara trevligt och supermysigt så jag har typ kommit in i the spirit igen jättesnabbt haha :’) så you shouldn’t feel like a stranger! det är bara börja snacka med folk och dom kommer förhoppningsvis snacka right back at you haha ♥

Det känns nästan som att det har kommit mer nya här mer än någonsin typ. Så många man ser här som man aldrig sett förut. Förr var det ju liksom mest alla gamla vanliga man såg. Saknar gamla mugglis såå mycket men kul att så många nya hittar hit.

Mina aktiva period här var också där kring 2013-2015, efter det har de varit segt. Har mycket annat att tänka på o göra o så känns det som om många gamla har försvunnit. Mej jo man blir väl gammal och nu finns det medlemmar här som är hälften så gammal som en själv

2 dec, 2017 12:17

Borttagen

Avatar


Jag tror det ligger nåt i att kärlek är en viktig ingrediens i mat.

I söndags lagade jag mat när jag hade skyhög ångest. Ibland kan matlagning vara en välgörande distraktion men inte den här gången, det var bara jobbigt och jag vehövde avbryta flera gånger för att lägga mig på sängen och uthärda våndan.

Jag har inte kunnat äta den maten, har drabbats av ångest igen av att öppna kastrullocket och känna lukten, jag slängde alltihop i morse (i matavfallet, så alltid något). Kommer nog inte kunna äta den maträtten alls på ett tag

2 dec, 2017 12:29

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av mitchan:
Skrivet av Hedwig96:
Vad händer på den här sidan nuförtiden?
Känns så konstigt att de var en tid jag spenderade många timmar här VARJE DAG (när jag inte ens kunde tänka tanken att jag någon gång skulle kunna/måsta slita mej härifrån. Var allvarligt rädd för den dagen när jag skulle anses vara för gammal för detta).
Och nu känner jag mej som en främling här som bara känner igen ett par av er
jag började bli mer aktiv här igen för typ ett halvår sen och kände typ samma hahah, min största mugglisperiod var typ 2012-2013 så typ alla jag brukade prata med hade försvunnit (fastän jag aldrig faktiskt slutat hänga på mugglis, har alltid tittat in och läst lite men bara inte skrivit så mycket hela tiden!) ... men mugglis fortsätter vara trevligt och supermysigt så jag har typ kommit in i the spirit igen jättesnabbt haha :’) så you shouldn’t feel like a stranger! det är bara börja snacka med folk och dom kommer förhoppningsvis snacka right back at you haha ♥

Det känns nästan som att det har kommit mer nya här mer än någonsin typ. Så många man ser här som man aldrig sett förut. Förr var det ju liksom mest alla gamla vanliga man såg. Saknar gamla mugglis såå mycket men kul att så många nya hittar hit.

Mina aktiva period här var också där kring 2013-2015, efter det har de varit segt. Har mycket annat att tänka på o göra o så känns det som om många gamla har försvunnit. Mej jo man blir väl gammal och nu finns det medlemmar här som är hälften så gammal som en själv

Särskilt när man ser medlemmar som är typ lika gamla som när var när man själv blev medlem.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 dec, 2017 12:31

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av mitchan:
Skrivet av Hedwig96:
Vad händer på den här sidan nuförtiden?
Känns så konstigt att de var en tid jag spenderade många timmar här VARJE DAG (när jag inte ens kunde tänka tanken att jag någon gång skulle kunna/måsta slita mej härifrån. Var allvarligt rädd för den dagen när jag skulle anses vara för gammal för detta).
Och nu känner jag mej som en främling här som bara känner igen ett par av er
jag började bli mer aktiv här igen för typ ett halvår sen och kände typ samma hahah, min största mugglisperiod var typ 2012-2013 så typ alla jag brukade prata med hade försvunnit (fastän jag aldrig faktiskt slutat hänga på mugglis, har alltid tittat in och läst lite men bara inte skrivit så mycket hela tiden!) ... men mugglis fortsätter vara trevligt och supermysigt så jag har typ kommit in i the spirit igen jättesnabbt haha :’) så you shouldn’t feel like a stranger! det är bara börja snacka med folk och dom kommer förhoppningsvis snacka right back at you haha ♥

Det känns nästan som att det har kommit mer nya här mer än någonsin typ. Så många man ser här som man aldrig sett förut. Förr var det ju liksom mest alla gamla vanliga man såg. Saknar gamla mugglis såå mycket men kul att så många nya hittar hit.

Mina aktiva period här var också där kring 2013-2015, efter det har de varit segt. Har mycket annat att tänka på o göra o så känns det som om många gamla har försvunnit. Mej jo man blir väl gammal och nu finns det medlemmar här som är hälften så gammal som en själv

Särskilt när man ser medlemmar som är typ lika gamla som när var när man själv blev medlem.

Jaa eller ännu yngre...

2 dec, 2017 12:45

1 2 3 ... 24682 24683 24684 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.