@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Då ska jag hitta Black Widow eller Wanda lol!Ändrade profilbilden så att Arya har tomteluvan på sig istället. Du måste ju få julkänslan 1 dec, 2017 22:20 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Då ska jag hitta Black Widow eller Wanda lol! Ändrade profilbilden så att Arya har tomteluvan på sig istället. Du måste ju få julkänslan du ska ju ha Loki. EYYY WANDA ÄR MIN ![]() ![]() kanske funkar? 1 dec, 2017 22:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Har aldrig haft riktiga människor som profilbild xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Då ska jag hitta Black Widow eller Wanda lol! Ändrade profilbilden så att Arya har tomteluvan på sig istället. Du måste ju få julkänslan du ska ju ha Loki. EYYY WANDA ÄR MIN ![]() ![]() kanske funkar? 1 dec, 2017 23:18 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Har aldrig haft riktiga människor som profilbild xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Då ska jag hitta Black Widow eller Wanda lol! Ändrade profilbilden så att Arya har tomteluvan på sig istället. Du måste ju få julkänslan du ska ju ha Loki. EYYY WANDA ÄR MIN ![]() ![]() kanske funkar? varför inte? 1 dec, 2017 23:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Vet inte, känns bara konstigt.Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Har aldrig haft riktiga människor som profilbild xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Då ska jag hitta Black Widow eller Wanda lol! Ändrade profilbilden så att Arya har tomteluvan på sig istället. Du måste ju få julkänslan du ska ju ha Loki. EYYY WANDA ÄR MIN ![]() ![]() kanske funkar? varför inte? Men kolla på den hära 1 dec, 2017 23:27 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Vet inte, känns bara konstigt.Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Har aldrig haft riktiga människor som profilbild xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Då ska jag hitta Black Widow eller Wanda lol! Ändrade profilbilden så att Arya har tomteluvan på sig istället. Du måste ju få julkänslan du ska ju ha Loki. EYYY WANDA ÄR MIN ![]() ![]() kanske funkar? varför inte? Men kolla på den hära skitbra ju, lite julkänsla med tanke på håret 1 dec, 2017 23:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Jag vet.Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Vet inte, känns bara konstigt.Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Har aldrig haft riktiga människor som profilbild xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Då ska jag hitta Black Widow eller Wanda lol! Ändrade profilbilden så att Arya har tomteluvan på sig istället. Du måste ju få julkänslan du ska ju ha Loki. EYYY WANDA ÄR MIN ![]() ![]() kanske funkar? varför inte? Men kolla på den hära skitbra ju, lite julkänsla med tanke på håret 1 dec, 2017 23:32 |
|
Borttagen
|
Känns som om jag också behöver ha en som passar luvan men orkar inte hihihii
1 dec, 2017 23:33 |
|
Scorperion
Elev |
Känner mig just nu lite som Lotta; ”Har ni några karameller som är så sorgliga att man gråter när man äter dom?”
1 dec, 2017 23:56 |
|
lillamymin
Elev |
Jag har ett jack i min fot....Det gör ont D:
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 2 dec, 2017 00:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen