Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24678 24679 24680 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Idol går ju idag kl 20:00 men så går också Skönheten och odjuret (2017) på Viasat Film Premiere kl 21:00. Vet inte om jag ska strunta i att se resten av Idol sedan klockan nio och se filmen istället eller om jag ska se hela Idol. Jag kan ju alltid se Idol senare... Skavlan går också 21:00 men det tänker jag se vid ett senare tillfälle. Så jobbigt det blir när filmer och program krockar med varandra. Funderar dock på att se Skönheten och odjuret... den är ju så bra!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 dec, 2017 18:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Idol går ju idag kl 20:00 men så går också Skönheten och odjuret (2017) på Viasat Film Premiere kl 21:00. Vet inte om jag ska strunta i att se resten av Idol sedan klockan nio och se filmen istället eller om jag ska se hela Idol. Jag kan ju alltid se Idol senare... Skavlan går också 21:00 men det tänker jag se vid ett senare tillfälle. Så jobbigt det blir när filmer och program krockar med varandra. Funderar dock på att se Skönheten och odjuret... den är ju så bra!
Strunta i idol! Den går på morgonen nästa dag också.

1 dec, 2017 18:16

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Idol går ju idag kl 20:00 men så går också Skönheten och odjuret (2017) på Viasat Film Premiere kl 21:00. Vet inte om jag ska strunta i att se resten av Idol sedan klockan nio och se filmen istället eller om jag ska se hela Idol. Jag kan ju alltid se Idol senare... Skavlan går också 21:00 men det tänker jag se vid ett senare tillfälle. Så jobbigt det blir när filmer och program krockar med varandra. Funderar dock på att se Skönheten och odjuret... den är ju så bra!
Strunta i idol! Den går på morgonen nästa dag också.

Får bara se om jag är vaken då.

Man måste ju skapa ett konto på TV4Play och gör man det gratis så måste man skriva in sitt postnummer. Varför då?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 dec, 2017 18:19

Kintsugi
Prefekt

Avatar

+1


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Idol går ju idag kl 20:00 men så går också Skönheten och odjuret (2017) på Viasat Film Premiere kl 21:00. Vet inte om jag ska strunta i att se resten av Idol sedan klockan nio och se filmen istället eller om jag ska se hela Idol. Jag kan ju alltid se Idol senare... Skavlan går också 21:00 men det tänker jag se vid ett senare tillfälle. Så jobbigt det blir när filmer och program krockar med varandra. Funderar dock på att se Skönheten och odjuret... den är ju så bra!
Strunta i idol! Den går på morgonen nästa dag också.

Får bara se om jag är vaken då.

Man måste ju skapa ett konto på TV4Play och gör man det gratis så måste man skriva in sitt postnummer. Varför då?


Det har nog med statistiken att göra. Man vill se i vilket område (stadsdel/landsdel) ens tittare hänger helt enkelt

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

1 dec, 2017 19:23

bottleofelixfelicis
Elev

Avatar


Alla är så hypeade om att det snart är jul och ja ba meh :\

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FeBZIxCRnAEI8%2Fgiphy.gif

1 dec, 2017 19:34

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av bottleofelixfelicis:
Alla är så hypeade om att det snart är jul och ja ba meh :\

Feels.. ENda som e kul e ju adventskalendrar hahah..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

1 dec, 2017 19:38

bottleofelixfelicis
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Alla är så hypeade om att det snart är jul och ja ba meh :\

Feels.. ENda som e kul e ju adventskalendrar hahah..

nojoo men ja ha int ens en sån (annat än mugglis) xdd fast glögg e ju helt gott

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FeBZIxCRnAEI8%2Fgiphy.gif

1 dec, 2017 19:39

Borttagen

Avatar


Nu är profilen uppdaterad till jultemat ♥

1 dec, 2017 19:41

Fjalar
Elev

Avatar

+1


Jag shippar Newt och tomteluvan

1 dec, 2017 20:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fjalar:
Jag shippar Newt och tomteluvan

Nevan!♥

1 dec, 2017 20:12

1 2 3 ... 24678 24679 24680 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.