@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Idol går ju idag kl 20:00 men så går också Skönheten och odjuret (2017) på Viasat Film Premiere kl 21:00. Vet inte om jag ska strunta i att se resten av Idol sedan klockan nio och se filmen istället eller om jag ska se hela Idol. Jag kan ju alltid se Idol senare... Skavlan går också 21:00 men det tänker jag se vid ett senare tillfälle. Så jobbigt det blir när filmer och program krockar med varandra.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2017 18:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Strunta i idol! Den går på morgonen nästa dag också.Idol går ju idag kl 20:00 men så går också Skönheten och odjuret (2017) på Viasat Film Premiere kl 21:00. Vet inte om jag ska strunta i att se resten av Idol sedan klockan nio och se filmen istället eller om jag ska se hela Idol. Jag kan ju alltid se Idol senare... Skavlan går också 21:00 men det tänker jag se vid ett senare tillfälle. Så jobbigt det blir när filmer och program krockar med varandra. 1 dec, 2017 18:16 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Strunta i idol! Den går på morgonen nästa dag också. Idol går ju idag kl 20:00 men så går också Skönheten och odjuret (2017) på Viasat Film Premiere kl 21:00. Vet inte om jag ska strunta i att se resten av Idol sedan klockan nio och se filmen istället eller om jag ska se hela Idol. Jag kan ju alltid se Idol senare... Skavlan går också 21:00 men det tänker jag se vid ett senare tillfälle. Så jobbigt det blir när filmer och program krockar med varandra. Får bara se om jag är vaken då. Man måste ju skapa ett konto på TV4Play och gör man det gratis så måste man skriva in sitt postnummer. Varför då? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2017 18:19 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Strunta i idol! Den går på morgonen nästa dag också. Idol går ju idag kl 20:00 men så går också Skönheten och odjuret (2017) på Viasat Film Premiere kl 21:00. Vet inte om jag ska strunta i att se resten av Idol sedan klockan nio och se filmen istället eller om jag ska se hela Idol. Jag kan ju alltid se Idol senare... Skavlan går också 21:00 men det tänker jag se vid ett senare tillfälle. Så jobbigt det blir när filmer och program krockar med varandra. Får bara se om jag är vaken då. Man måste ju skapa ett konto på TV4Play och gör man det gratis så måste man skriva in sitt postnummer. Varför då? Det har nog med statistiken att göra. Man vill se i vilket område (stadsdel/landsdel) ens tittare hänger helt enkelt ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 dec, 2017 19:23 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
1 dec, 2017 19:34 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Alla är så hypeade om att det snart är jul och ja ba meh :\ Feels.. ENda som e kul e ju adventskalendrar hahah..
1 dec, 2017 19:38 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Alla är så hypeade om att det snart är jul och ja ba meh :\ Feels.. ENda som e kul e ju adventskalendrar hahah.. nojoo men ja ha int ens en sån (annat än mugglis) xdd fast glögg e ju helt gott
1 dec, 2017 19:39 |
|
Borttagen
|
Nu är profilen uppdaterad till jultemat ♥
1 dec, 2017 19:41 |
|
Fjalar
Elev |
Jag shippar Newt och tomteluvan
1 dec, 2017 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fjalar: Jag shippar Newt och tomteluvan Nevan!♥ 1 dec, 2017 20:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen