@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jaha nu ska man ha gips på handleden i en månad.
1 dec, 2017 16:34 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför inte använda transparent? Det var det jag tänkte. Orkar bara inte ändra
1 dec, 2017 16:56 |
|
Salem
Lärare |
1 dec, 2017 17:09 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Tror man gör som med vanlig färg fast skriver transparent istället! Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 dec, 2017 17:11 |
|
Borttagen
|
Har du inte haft mugglis i 7 år? [.color=transparent]skriv något här[/color] såhär! 1 dec, 2017 17:16 |
|
Rupert
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har du inte haft mugglis i 7 år? [.color=transparent]skriv något här[/color] såhär! Så här?
1 dec, 2017 17:23 |
|
Emmi
Prefekt |
1 dec, 2017 17:35 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Har du inte haft mugglis i 7 år? [.color=transparent]skriv något här[/color] såhär! Hahaha jo men vi gör det the old school way... TACK!! ♥
1 dec, 2017 17:41 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Vänta, finns de flera sätt? Vilket e de andraa hört om transparent jag heh..Har du inte haft mugglis i 7 år? [.color=transparent]skriv något här[/color] såhär! Hahaha jo men vi gör det the old school way... TACK!! ♥
1 dec, 2017 17:42 |
|
Borttagen
|
1 dec, 2017 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen