@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Har gått och blivit stammis på Weasleys vassa vintervaror bara för att jag vet att allt som säljs där kommer säljas dyrare på marknaden sen
1 dec, 2017 14:06 |
|
LolFeelings
Elev |
Om jag inte har fel så finns det en färgkod som heter transparent, som anpassar sig till alla bakgrunder. [color=transparent]hej[color]
1 dec, 2017 15:12 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Om jag inte har fel så finns det en färgkod som heter transparent, som anpassar sig till alla bakgrunder. [color=transparent]hej[color] Just det jag inte orkar ändra till
1 dec, 2017 15:14 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Scorperion: Oh lol, men då vet du att du behöver bara ändra färg en gång till sedan om du bestämmer dig för det ^^Skrivet av LolFeelings: Om jag inte har fel så finns det en färgkod som heter transparent, som anpassar sig till alla bakgrunder. [color=transparent]hej[color] Just det jag inte orkar ändra till
1 dec, 2017 15:16 |
|
Borttagen
|
Tyckte jag var jättebra när jag fick 789 på Snape...
tills jag såg topplistan.. 1 dec, 2017 15:24 |
|
Jullan bullan
Elev |
Då har man varit på mässa och kollat på en massa olika universitet men har fortfarande 1 och halvt år kvar på gymnasiet innan det är dags att börja på universitet men det är skönt att få ett litet hum om dem olika universitet redan nu
Teen Wolf<3<3 1 dec, 2017 15:32 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Tyckte jag var jättebra när jag fick 789 på Snape... tills jag såg topplistan.. Asså de som har 1000+ måste fan ha ngn bugg eller något.. Jag skrev Dobby SÅ SNABBT MAN BARA KAN en gång och det stod 0 sek på tiden. Fick typ 876 poäng.. man ba hur gör de andra?
1 dec, 2017 15:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Jag vet!! Hur snabba är de??Skrivet av Borttagen: Tyckte jag var jättebra när jag fick 789 på Snape... tills jag såg topplistan.. Asså de som har 1000+ måste fan ha ngn bugg eller något.. Jag skrev Dobby SÅ SNABBT MAN BARA KAN en gång och det stod 0 sek på tiden. Fick typ 876 poäng.. man ba hur gör de andra? 1 dec, 2017 15:54 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Tyckte jag var jättebra när jag fick 789 på Snape... tills jag såg topplistan.. Asså de som har 1000+ måste fan ha ngn bugg eller något.. Jag skrev Dobby SÅ SNABBT MAN BARA KAN en gång och det stod 0 sek på tiden. Fick typ 876 poäng.. man ba hur gör de andra? Tror mitt rekord är nånting på 990 men det måste ha varit en rejäl tur
1 dec, 2017 16:11 |
|
Borttagen
|
Varför inte använda transparent?
1 dec, 2017 16:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen