@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
Om du använder chrome så finns där ett tillägg (app) som gör att du kan ”ändra alla blablabla till blablabla”, så kan man ändra alla färgkoder på samma gång, tar typ 1 sek! Tillägget heter ”Search and Replace”
1 dec, 2017 11:39 |
|
Grodyngel
Elev |
Lunchrestaurangen började spela julsånger. Det kommer att bli en lång månad av överpeppig julmusik som accompanjerar studiestress.
1 dec, 2017 11:41 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Dags för lite storytime.
Jag är lat, när jag vill, och jag har inte orkat tacka nej till alla vänförfrågningar jag får, sedan två tre månader tillbaka. Och de flesta vet att det står på ”inloggade vänner” alla vänner och vänförfrågningar, ni vet, antagligen. Men sedan några veckor tillbaka har det funnits fler där som jag inte haft som vänner, eller vänförfrågningar. Och så idag, när jag raderade några, kom det bara nya, så... Jag upptäckte att jag hade typ dubbelt så många vänförfrågningar som jag trott. Så jag tackade nej till alla utom fyra, som jag inte tackade ja till heller... Men dagens lärdom, ha inte för många vänförfrågningar, då göms vissa! Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 dec, 2017 12:11 |
|
Borttagen
|
Jag har typ brutit handleden
1 dec, 2017 12:44 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
1 dec, 2017 13:07 |
|
Matilda Black
Elev |
1 dec, 2017 13:21 |
|
Viloss
Elev |
Nu ska jag vara hemma själv i typ 4-5 timmar för mamma och Hedvig ska till akuten TRÅKIGT!
1 dec, 2017 13:25 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Annabeth the Chaser: Jag är sjuk och borde göra läxorna Jag är också sjuk och borde göra massor med saker! Men gör inget av det! Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 dec, 2017 13:27 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Annabeth the Chaser: Jag är sjuk och borde göra läxorna Jag är också sjuk och borde göra massor med saker! Men gör inget av det! Jag har dock gjort all engelska, men när jag skulle börja med matten så började jag istället rita Camp of hafblood ![]()
1 dec, 2017 13:29 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Annabeth the Chaser: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Annabeth the Chaser: Jag är sjuk och borde göra läxorna Jag är också sjuk och borde göra massor med saker! Men gör inget av det! Jag har dock gjort all engelska, men när jag skulle börja med matten så började jag istället rita Camp of hafblood Jag städade lite, sedan kollade jag tio avsnitt av mysteriet på Greveholm, så gjorde smoothie, och nu försöker jag spela SSO, men det går inte jättebra! Varför stava rätt när man kan stava fel? 1 dec, 2017 13:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen