@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Hedwig96: jag började bli mer aktiv här igen för typ ett halvår sen och kände typ samma hahah, min största mugglisperiod var typ 2012-2013 så typ alla jag brukade prata med hade försvunnit (fastän jag aldrig faktiskt slutat hänga på mugglis, har alltid tittat in och läst lite men bara inte skrivit så mycket hela tiden!) ... men mugglis fortsätter vara trevligt och supermysigt så jag har typ kommit in i the spirit igen jättesnabbt haha :’) så you shouldn’t feel like a stranger! det är bara börja snacka med folk och dom kommer förhoppningsvis snacka right back at you haha ♥ Vad händer på den här sidan nuförtiden? Känns så konstigt att de var en tid jag spenderade många timmar här VARJE DAG (när jag inte ens kunde tänka tanken att jag någon gång skulle kunna/måsta slita mej härifrån. Var allvarligt rädd för den dagen när jag skulle anses vara för gammal för detta). Och nu känner jag mej som en främling här som bara känner igen ett par av er ![]()
1 dec, 2017 02:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Hedwig96: jag började bli mer aktiv här igen för typ ett halvår sen och kände typ samma hahah, min största mugglisperiod var typ 2012-2013 så typ alla jag brukade prata med hade försvunnit (fastän jag aldrig faktiskt slutat hänga på mugglis, har alltid tittat in och läst lite men bara inte skrivit så mycket hela tiden!) ... men mugglis fortsätter vara trevligt och supermysigt så jag har typ kommit in i the spirit igen jättesnabbt haha :’) så you shouldn’t feel like a stranger! det är bara börja snacka med folk och dom kommer förhoppningsvis snacka right back at you haha ♥ Vad händer på den här sidan nuförtiden? Känns så konstigt att de var en tid jag spenderade många timmar här VARJE DAG (när jag inte ens kunde tänka tanken att jag någon gång skulle kunna/måsta slita mej härifrån. Var allvarligt rädd för den dagen när jag skulle anses vara för gammal för detta). Och nu känner jag mej som en främling här som bara känner igen ett par av er Det känns nästan som att det har kommit mer nya här mer än någonsin typ. Så många man ser här som man aldrig sett förut. Förr var det ju liksom mest alla gamla vanliga man såg. Saknar gamla mugglis såå mycket men kul att så många nya hittar hit. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2017 02:41 |
|
Frivolt
Elev |
Jag: jag ska upp och se julkalendern 7:15 på morgonen !
Also me: har fortfarande inte gått och lagt mig än Det här går ju så bra : )))))) 1 dec, 2017 02:54 |
|
Magic Dragon
Elev |
1 dec, 2017 04:52 |
|
Salem
Lärare |
1 dec, 2017 06:22
Detta inlägg ändrades senast 2017-12- 1 kl. 06:22
|
|
Fjalar
Elev |
"Hufflepuff leder elevhemstävlingen, de har 4 poäng!"
1 dec, 2017 06:22 |
|
amandaheideman
Elev |
1 dec, 2017 07:16 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
1 dec, 2017 07:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Heja Hufflepuff!Skrivet av Fjalar: "Hufflepuff leder elevhemstävlingen, de har 4 poäng!" We can do it! 1 dec, 2017 07:45 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Velma Dinkley: Någon som vet svaret på dagens lucka ??. årets julkalender är skitsnygg. Scorperion Om du kommer tillbaka till örebro nån gång under vårterminen kanske du har möjlighet att träffa mig studerar nämligen där och min sista termin är vårterminen som kommer nu. Fast om det är nu vår så är jag kvar här. Om jag nu ska flytta så är det inte förrän i höst
1 dec, 2017 07:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen