@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Emmi: Skrivet av Scorperion: Plötsligt blev jag sugen på att åka till Ullared Uu, kommer mer än gärna med. Säg ba till på förhand Behöver bara samla på mig lite pengar först x) Heh samma.. Går på minus med julklappar.. var där i tisdags, min familj åker dit en gång i månaden, blir riktigt tråkigt till slut. Min familj åker dit varje år men jag brukar oftast stanna hemma då. Mest för att jag inte gillar folkmassor men jag gillar själva varuhuset. Det var ett tag sen jag var där så jag börjar sakna det lite fattar inte hypen egentligen, finns inte det man vill ha. Boksortimentet är hemskt Jag har inte heller förstått hypen men ibland hittar man bra grejer. För mig är det annars som vilket varuhus som helst
30 nov, 2017 21:19 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Emmi: Skrivet av Scorperion: Plötsligt blev jag sugen på att åka till Ullared Uu, kommer mer än gärna med. Säg ba till på förhand Behöver bara samla på mig lite pengar först x) Heh samma.. Går på minus med julklappar.. var där i tisdags, min familj åker dit en gång i månaden, blir riktigt tråkigt till slut. Min familj åker dit varje år men jag brukar oftast stanna hemma då. Mest för att jag inte gillar folkmassor men jag gillar själva varuhuset. Det var ett tag sen jag var där så jag börjar sakna det lite fattar inte hypen egentligen, finns inte det man vill ha. Boksortimentet är hemskt Jag har inte heller förstått hypen men ibland hittar man bra grejer. För mig är det annars som vilket varuhus som helst sant. köpte Spiderman homecoming i tisdags för 99 kr så det var ju ganska bra 30 nov, 2017 21:20 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Fick plötsligt en nostalgi kick och nu vill jag se Labyrinth med David Bowie igen.
Helgens film är klar ![]() 30 nov, 2017 22:03 |
|
Borttagen
|
JULKALENDERN ÄR ASSNYYYYYYYYYGGG
30 nov, 2017 23:07 |
|
Lazarus
Prefekt |
30 nov, 2017 23:17 |
|
Frivolt
Elev |
ALLTSÅ MUGGLIS KALENDER TYP DÖR SÅ FIN!!!! ♥ ♥ ♥ ♥
30 nov, 2017 23:29 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Wow mugglis julkalender är så vacker och tror jag älskar den♥
30 nov, 2017 23:54 |
|
Borttagen
|
TOMTEMÖSSOR! WOOHOO! SÅ SNYGGA!
1 dec, 2017 00:00 |
|
Solkatten
Elev |
Jag ser tomtemössor och julkalender men var är självaste temat?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2017 00:04 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag ser tomtemössor och julkalender men var är självaste temat? Det kom nyss för mig 1 dec, 2017 00:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen