@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Känslan att jag eventuellt kommer bo i Hällefors nästa år och tvekar om jag kommer vilja åka hem till Örebro under julen
30 nov, 2017 20:17 |
|
boknörd_
Elev |
30 nov, 2017 20:23 |
|
Lazarus
Prefekt |
30 nov, 2017 20:24 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Scorperion: Plötsligt blev jag sugen på att åka till Ullared Uu, kommer mer än gärna med. Säg ba till på förhand
30 nov, 2017 20:53 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Scorperion: Plötsligt blev jag sugen på att åka till Ullared Uu, kommer mer än gärna med. Säg ba till på förhand Behöver bara samla på mig lite pengar först x)
30 nov, 2017 20:55 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Emmi: Skrivet av Scorperion: Plötsligt blev jag sugen på att åka till Ullared Uu, kommer mer än gärna med. Säg ba till på förhand Behöver bara samla på mig lite pengar först x) Heh samma.. Går på minus med julklappar..
30 nov, 2017 20:57 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Emmi: Skrivet av Scorperion: Plötsligt blev jag sugen på att åka till Ullared Uu, kommer mer än gärna med. Säg ba till på förhand Behöver bara samla på mig lite pengar först x) Heh samma.. Går på minus med julklappar.. var där i tisdags, min familj åker dit en gång i månaden, blir riktigt tråkigt till slut. 30 nov, 2017 20:59 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Emmi: Skrivet av Scorperion: Plötsligt blev jag sugen på att åka till Ullared Uu, kommer mer än gärna med. Säg ba till på förhand Behöver bara samla på mig lite pengar först x) Heh samma.. Går på minus med julklappar.. var där i tisdags, min familj åker dit en gång i månaden, blir riktigt tråkigt till slut. Min familj åker dit varje år men jag brukar oftast stanna hemma då. Mest för att jag inte gillar folkmassor men jag gillar själva varuhuset. Det var ett tag sen jag var där så jag börjar sakna det lite
30 nov, 2017 21:01 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Emmi: Skrivet av Scorperion: Plötsligt blev jag sugen på att åka till Ullared Uu, kommer mer än gärna med. Säg ba till på förhand Behöver bara samla på mig lite pengar först x) Heh samma.. Går på minus med julklappar.. var där i tisdags, min familj åker dit en gång i månaden, blir riktigt tråkigt till slut. Min familj åker dit varje år men jag brukar oftast stanna hemma då. Mest för att jag inte gillar folkmassor men jag gillar själva varuhuset. Det var ett tag sen jag var där så jag börjar sakna det lite fattar inte hypen egentligen, finns inte det man vill ha. Boksortimentet är hemskt 30 nov, 2017 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Haha ja! Det är Vinterbyn, DET ÄR JÄTTEFINT O ROLIG IS!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av Borttagen: Väänta lite...Vart i SSO är det där? Eller är det någon ny cool uppdatering jag har missat? juluppdatering kolla hemsidan. Jaha! Då var det en ny cool uppdatering som jag missat x) *stressar ut från mugglis och in på nyheter* 30 nov, 2017 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen