@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zora
Elev |
Skrivet av Emmi: hade prov på hjärt och kärlsjukdomar idag XD så bara fråga om det e något Skrivet av Zora: När man hade panik inför ett prov men det går bra när man väl får göra det. känslan av lättnad alltså ♥ Jag har prov i hälsokunskap imorn om.strålnimg och cancer, hjärt&kärl sjukdomar mm och då jag tror jag vill söka till idrottsskola så boorde jag ju öva.. Men du vet. De går ju som de går x) ![]()
29 nov, 2017 16:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Velma Dinkley :Det jag funderar på när det kommer till melodifestivalen meningen är ju att vi ska ha ett bidrag till eurovision att lotta ut. Men om en låt som är på svenska lottas ut kommer ju folk utanför sverige att inte förstå. tycker att bidragen ska vara på engelska mest rättvist för alla och om ett bidrag vinner och tar sig till eurovision så blir det rättvist mot publiken där ochså och tv tittarna världen över. Lotta ut? Man röstat väl fram del trotsallt Sen så brukar väl svenska vinnande låtar ändra texten till engelska inför Eurovision 29 nov, 2017 16:26 |
|
Frivolt
Elev |
JAg hade egentligen tänkt julpynta imorgon, alltså ta fram granen och ljusstakarna osv. Men nu fick jag sån stor lust att julpyssla vid mitt skrivbord, och då vill jag ha en ljusstake i fönstret samtidigt för att göra det mer juligt och mysigt och ge mig mer julstämning så jag får inspiration bättre!!
;O Tror jag ska göra det faktiskt ,O Ta en iaf! så får den andra/de andra vänta tills imorn!! (Jag måste börja nu om det ens ska bli av xD Att pyssla alltså!!!) 29 nov, 2017 16:29 |
|
Emmi
Prefekt |
29 nov, 2017 17:33 |
|
LunaLovegood123
Elev |
har försökt men kan inte, så gav upp 29 nov, 2017 17:34 |
|
Lazarus
Prefekt |
Fick boka tid hos läkaren. Har knappt gått en månad sedan jag var hos läkaren sist. Ugh...
Nu ska jag i alla fall försöka komma på idéer till julklappar. Är en grej jag verkligen vill göra, men måste få en klar bild över vad och hur jag ska göra.
29 nov, 2017 17:34 |
|
Emmi
Prefekt |
slutar sökert så flr mej med. men jag gav bannemje att jag skulle klara att dra upp mej 5 gr och nu kan jag det (tom 6 x) ) och jag börja för 1 och en halv vecka sen såå vetja jag lär mej.. Hoppas jag
29 nov, 2017 17:37 |
|
Borttagen
|
Fick som väntat frågan om jag var AIK-fan idag xD
Det är HUFFLEPUFF, inte AIK! 29 nov, 2017 18:03 |
|
Scorperion
Elev |
Ge inte upp! Jag var inte heller världsbäst på att rita förr men sånt utvecklas fortare än man tror bara man över lite
29 nov, 2017 18:18 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Scorperion: Ge inte upp! Jag var inte heller världsbäst på att rita förr men sånt utvecklas fortare än man tror bara man över lite du är jätteduktig på att rita och dina teckningar är superfina 29 nov, 2017 18:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



:


Mugglarportalen