@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
2020 är nästan bara tre år ifrån.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 nov, 2017 13:23 |
|
Salem
Lärare |
29 nov, 2017 13:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Signe tha toast: Skrivet av Solkatten: Dom här artisterna blev valda så tävlingen skulle bli så "jämställd" som möjligt. Det är en blandning av roliga nummer, seriösa och erfarna. Allt för att tävlingen ska bli så underhållande som möjligt. Vi har saknat dom roliga och "oseriösa" framträdanden dom senaste åren, vilket har gjort att tävlingen inte har varit rolig på samma sätt. Är tbh inte lika taggad på Melodifestivalen 2018 efter att ha sett listan med artisterna. Wtf. Kanske dags att byta ut Christer Björkman som artistansvarig eller något. Jag har väl aldrig varit ett stort fan av svenska artister utan det är mest artister utanför Sverige som jag lyssnar på men lite bättre artister kunde de väl ändå valt?! Men jag vill inte ha med bidrag bara för att vara roliga och underhållande! Man är med i Melodifestivalen för att eventuellt vara med i Eurovision! Många bidrag vill inte ens det! Varför är de då ens öht med?! Ta med folk som är seriösa och faktiskt vill vinna. Jag vill inte ha med töntiga bidrag som Samir & Viktor och De Vet Du. Det är inte ens roligt utan bara töntigt. Liksom om sådana bidrag faktiskt vann skulle vi inte ens få komma till finalen i Eurovision vilket hände 2010 och året efter ville vi först inte ens tävla i Eurovision öht. Vem tar med folk som inte ens vill vinna i en tävling? Det är det dummaste någonsin. Ta istället med folk som faktiskt vill till Eurovision. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 nov, 2017 13:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Är SÅ taggad på Marvels ”The New Mutants” nästa år!!! Marvel + skräck.. Kan det bli bättre?! MAISIE ÄR WOLFSBANE! OCH CHARLIE ÄR MED! JAJAJJAJAJAJJAJAJJA! ÄR SUPOERTAGGADDDDDDDDD! 29 nov, 2017 14:37 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Det jag funderar på när det kommer till melodifestivalen meningen är ju att vi ska ha ett bidrag till eurovision att lotta ut. Men om en låt som är på svenska lottas ut kommer ju folk utanför sverige att inte förstå.
tycker att bidragen ska vara på engelska mest rättvist för alla och om ett bidrag vinner och tar sig till eurovision så blir det rättvist mot publiken där ochså och tv tittarna världen över. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 29 nov, 2017 14:55 |
|
Zora
Elev |
När man hade panik inför ett prov men det går bra när man väl får göra det. känslan av lättnad alltså ♥
![]()
29 nov, 2017 15:04 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Är SÅ taggad på Marvels ”The New Mutants” nästa år!!! Marvel + skräck.. Kan det bli bättre?! MAISIE ÄR WOLFSBANE! OCH CHARLIE ÄR MED! JAJAJJAJAJAJJAJAJJA! ÄR SUPOERTAGGADDDDDDDDD! JAAA the cast är så braaaaa!!
29 nov, 2017 15:46 |
|
Borttagen
|
29 nov, 2017 15:48 |
|
Serpent
Elev |
29 nov, 2017 15:57 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Zora: När man hade panik inför ett prov men det går bra när man väl får göra det. känslan av lättnad alltså ♥ Jag har prov i hälsokunskap imorn om.strålnimg och cancer, hjärt&kärl sjukdomar mm och då jag tror jag vill söka till idrottsskola så boorde jag ju öva.. Men du vet. De går ju som de går x)
29 nov, 2017 16:06 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen