@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
B.la Edward Blom och Robert Gustavsson ska var med i melodifestivalen 2018
https://www.svt.se/kultur/musik/artisterna-till-melodifestivalen-2018-presenteras 28 nov, 2017 17:49 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Såg en video där det stod "I will kill your son" säsong 3 avsnitt 9. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Rupert: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Okej... där gick det lite väl långt. Men han har inte gått och mördat människor för skojskull! Skrivet av Borttagen: Tonks/Luna Nepp. Men jag slår andra, även om det kanske inte alltid är med meningen... Ehm... För att vi inte är i 15+ forumet: Spoiler: Tryck här för att visa! Inte värre än Ramsay, där är det både våld, lemlästning och det du sa Jodå! Jag gör allt det där utan det sista! Duh jag är värre (Sitter inne i ett år i Azkaban) Förlåt, men nej. Och Ramsay är inte värre! Och Rupert, det står att du ör tio år eller något, tvivlar på att du vet vad vi pratar om. Spoiler: Tryck här för att visa! Jag vet. Men han talar inte på det sättet. Du måste nästan se för att förstå! https://m.youtube.com/watch?v=Rh1QufmEf00 Ush! Har du ens kollat på säsong 6 i GoT? Ramsay gör något hemskt Är på avsnitt tre kanske... Såg du videon? Varför stava rätt när man kan stava fel? 28 nov, 2017 17:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Jupp. Ska kanske kolla på den. Den verkar intressantare än vad jag trott.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Såg en video där det stod "I will kill your son" säsong 3 avsnitt 9. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Rupert: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Okej... där gick det lite väl långt. Men han har inte gått och mördat människor för skojskull! Skrivet av Borttagen: Tonks/Luna Nepp. Men jag slår andra, även om det kanske inte alltid är med meningen... Ehm... För att vi inte är i 15+ forumet: Spoiler: Tryck här för att visa! Inte värre än Ramsay, där är det både våld, lemlästning och det du sa Jodå! Jag gör allt det där utan det sista! Duh jag är värre (Sitter inne i ett år i Azkaban) Förlåt, men nej. Och Ramsay är inte värre! Och Rupert, det står att du ör tio år eller något, tvivlar på att du vet vad vi pratar om. Spoiler: Tryck här för att visa! Jag vet. Men han talar inte på det sättet. Du måste nästan se för att förstå! https://m.youtube.com/watch?v=Rh1QufmEf00 Ush! Har du ens kollat på säsong 6 i GoT? Ramsay gör något hemskt Är på avsnitt tre kanske... Såg du videon? 28 nov, 2017 17:51 |
|
Rupert
Elev |
28 nov, 2017 17:52 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 nov, 2017 18:21 |
|
Lazarus
Prefekt |
Har kollat så många avsnitt av Come Dine With Me att jag till och med gjorde en mental lista på vad jag skulle ha på min meny om jag någonsin varit med
28 nov, 2017 20:04 |
|
Salem
Lärare |
28 nov, 2017 23:35 |
|
Solkatten
Elev |
Är tbh inte lika taggad på Melodifestivalen 2018 efter att ha sett listan med artisterna. Wtf. Kanske dags att byta ut Christer Björkman som artistansvarig eller något. Jag har väl aldrig varit ett stort fan av svenska artister utan det är mest artister utanför Sverige som jag lyssnar på men lite bättre artister kunde de väl ändå valt?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 nov, 2017 02:53 |
|
Signe tha toast
Elev |
Skrivet av Solkatten: Dom här artisterna blev valda så tävlingen skulle bli så "jämställd" som möjligt. Det är en blandning av roliga nummer, seriösa och erfarna. Allt för att tävlingen ska bli så underhållande som möjligt. Vi har saknat dom roliga och "oseriösa" framträdanden dom senaste åren, vilket har gjort att tävlingen inte har varit rolig på samma sätt. Är tbh inte lika taggad på Melodifestivalen 2018 efter att ha sett listan med artisterna. Wtf. Kanske dags att byta ut Christer Björkman som artistansvarig eller något. Jag har väl aldrig varit ett stort fan av svenska artister utan det är mest artister utanför Sverige som jag lyssnar på men lite bättre artister kunde de väl ändå valt?!
29 nov, 2017 04:06 |
|
Emmi
Prefekt |
Aaaa ba två dagar till alla julkalendrar startaarr!!
Iofs så måste jag kanske köpa den egna nån dag åxå.. Ingen jul utan den Alltsåå jag har ju skrivit om att jag somnar på golvet. De hände två nätter i rad. söndag-måndag & måndag-tisdag? Vad händer.. hahaha
29 nov, 2017 06:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen