@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Viloss: Hade nästan 8890 inlägg nu har jag 8760 något inlägg Skrivet av Salem: Skrivet av Bellatrix05: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Haha, eller så ignorera de den personen xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag visste att något sånt där skulle hända så jag höll mig borta från den tråden xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tappa ju bara 100 inlägg så det är inte mycket xD Haha x) fick precis panik över att "Vad tänker du på när jag säger" blivit flyttad! Nu tappa jag jättemycket inlägg Blev av med över tusen inlägg Jag tycker den har varit så underhållande att jag inte orkade bry mig x) Lite kul ändå för jag minns att det ibland var någon som påpekade att tråden var i fel forum men alla som skrev då bara sa emot Jag vet att jag skulle blivit sur om jag förlora en massa inlägg så jag gjorde inget xD Jag är iallafall fortfarande mer än halvvägs till master of mugglis så jag klagar inte xD Jag var näääästan master of death..nu är jag tredjeårselev.. inte så kul x) Typ 2010 när quidditchkategorin inte kommit än, så hade jag typ 2500 inlägg, sen när alla lektrådar flyttades fick jag 600.. RIP Jag blev av med typ 200 inlägg men jag är fortförande master of death Blev av med ca 200 inlägg 28 nov, 2017 16:37 |
|
Zora
Elev |
28 nov, 2017 16:40 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Viloss: Hade nästan 8890 inlägg nu har jag 8760 något inlägg Skrivet av Salem: Skrivet av Bellatrix05: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Haha, eller så ignorera de den personen xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag visste att något sånt där skulle hända så jag höll mig borta från den tråden xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tappa ju bara 100 inlägg så det är inte mycket xD Haha x) fick precis panik över att "Vad tänker du på när jag säger" blivit flyttad! Nu tappa jag jättemycket inlägg Blev av med över tusen inlägg Jag tycker den har varit så underhållande att jag inte orkade bry mig x) Lite kul ändå för jag minns att det ibland var någon som påpekade att tråden var i fel forum men alla som skrev då bara sa emot Jag vet att jag skulle blivit sur om jag förlora en massa inlägg så jag gjorde inget xD Jag är iallafall fortfarande mer än halvvägs till master of mugglis så jag klagar inte xD Jag var näääästan master of death..nu är jag tredjeårselev.. inte så kul x) Typ 2010 när quidditchkategorin inte kommit än, så hade jag typ 2500 inlägg, sen när alla lektrådar flyttades fick jag 600.. RIP Jag blev av med typ 200 inlägg men jag är fortförande master of death Blev av med ca 200 inlägg Förlorade 700 28 nov, 2017 16:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: ag var smart som fatta att den någon gång skulle flyttas så jag skrev bara lite mer än 100 inlägg Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Viloss: Hade nästan 8890 inlägg nu har jag 8760 något inlägg Skrivet av Salem: Skrivet av Bellatrix05: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Haha, eller så ignorera de den personen xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag visste att något sånt där skulle hända så jag höll mig borta från den tråden xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tappa ju bara 100 inlägg så det är inte mycket xD Haha x) fick precis panik över att "Vad tänker du på när jag säger" blivit flyttad! Nu tappa jag jättemycket inlägg Blev av med över tusen inlägg Jag tycker den har varit så underhållande att jag inte orkade bry mig x) Lite kul ändå för jag minns att det ibland var någon som påpekade att tråden var i fel forum men alla som skrev då bara sa emot Jag vet att jag skulle blivit sur om jag förlora en massa inlägg så jag gjorde inget xD Jag är iallafall fortfarande mer än halvvägs till master of mugglis så jag klagar inte xD Jag var näääästan master of death..nu är jag tredjeårselev.. inte så kul x) Typ 2010 när quidditchkategorin inte kommit än, så hade jag typ 2500 inlägg, sen när alla lektrådar flyttades fick jag 600.. RIP Jag blev av med typ 200 inlägg men jag är fortförande master of death Blev av med ca 200 inlägg Förlorade 700 28 nov, 2017 16:43 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: ag var smart som fatta att den någon gång skulle flyttas så jag skrev bara lite mer än 100 inlägg Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Viloss: Hade nästan 8890 inlägg nu har jag 8760 något inlägg Skrivet av Salem: Skrivet av Bellatrix05: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Haha, eller så ignorera de den personen xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag visste att något sånt där skulle hända så jag höll mig borta från den tråden xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tappa ju bara 100 inlägg så det är inte mycket xD Haha x) fick precis panik över att "Vad tänker du på när jag säger" blivit flyttad! Nu tappa jag jättemycket inlägg Blev av med över tusen inlägg Jag tycker den har varit så underhållande att jag inte orkade bry mig x) Lite kul ändå för jag minns att det ibland var någon som påpekade att tråden var i fel forum men alla som skrev då bara sa emot Jag vet att jag skulle blivit sur om jag förlora en massa inlägg så jag gjorde inget xD Jag är iallafall fortfarande mer än halvvägs till master of mugglis så jag klagar inte xD Jag var näääästan master of death..nu är jag tredjeårselev.. inte så kul x) Typ 2010 när quidditchkategorin inte kommit än, så hade jag typ 2500 inlägg, sen när alla lektrådar flyttades fick jag 600.. RIP Jag blev av med typ 200 inlägg men jag är fortförande master of death Blev av med ca 200 inlägg Förlorade 700 Mig var den mer en rolig diskutions tråd där jag blev mordhotad och typ polisanmäld nångång xD 28 nov, 2017 16:45 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Läste att anledningen till att Hermiones klänning inte blå i filmen var för att designern tyckte inte att Emma passade i blått... Liksom... bitch please! Och sedan det med Tonks hår. Det får inte vara rosa för det förknippas med Umbridge. Apropå Umbridge, har hittat en vidrigare människa. Som tomrum är är den påhittad. Och för ni som talar det språket, värre än Octavianus. Usch vilket ushlig människa. Inget possetivt alls! Varför stava rätt när man kan stava fel? 28 nov, 2017 16:52 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Läste att anledningen till att Hermiones klänning inte blå i filmen var för att designern tyckte inte att Emma passade i blått... Liksom... bitch please! Och sedan det med Tonks hår. Det får inte vara rosa för det förknippas med Umbridge. Apropå Umbridge, har hittat en vidrigare människa. Som tomrum är är den påhittad. Och för ni som talar det språket, värre än Octavianus. Usch vilket ushlig människa. Inget possetivt alls! Vem? 28 nov, 2017 16:54 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Läste att anledningen till att Hermiones klänning inte blå i filmen var för att designern tyckte inte att Emma passade i blått... Liksom... bitch please! Och sedan det med Tonks hår. Det får inte vara rosa för det förknippas med Umbridge. Apropå Umbridge, har hittat en vidrigare människa. Som tomrum är är den påhittad. Och för ni som talar det språket, värre än Octavianus. Usch vilket ushlig människa. Inget possetivt alls! Vem? Ehm...*googlar* Osborne Whitworth. Varför stava rätt när man kan stava fel? 28 nov, 2017 16:56 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Läste att anledningen till att Hermiones klänning inte blå i filmen var för att designern tyckte inte att Emma passade i blått... Liksom... bitch please! Och sedan det med Tonks hår. Det får inte vara rosa för det förknippas med Umbridge. Apropå Umbridge, har hittat en vidrigare människa. Som tomrum är är den påhittad. Och för ni som talar det språket, värre än Octavianus. Usch vilket ushlig människa. Inget possetivt alls! Vem? Ehm...*googlar* Osborne Whitworth. Okej Han verkar vidrig efter att bara ha läst rubrikerna 28 nov, 2017 16:57 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Läste att anledningen till att Hermiones klänning inte blå i filmen var för att designern tyckte inte att Emma passade i blått... Liksom... bitch please! Och sedan det med Tonks hår. Det får inte vara rosa för det förknippas med Umbridge. Apropå Umbridge, har hittat en vidrigare människa. Som tomrum är är den påhittad. Och för ni som talar det språket, värre än Octavianus. Usch vilket ushlig människa. Inget possetivt alls! Vem? Ehm...*googlar* Osborne Whitworth. Okej Han verkar vidrig efter att bara ha läst rubrikerna Vad var det för rubrik? Varför stava rätt när man kan stava fel? 28 nov, 2017 16:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen