@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Haha, eller så ignorera de den personen xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag visste att något sånt där skulle hända så jag höll mig borta från den tråden xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tappa ju bara 100 inlägg så det är inte mycket xD Haha x) fick precis panik över att "Vad tänker du på när jag säger" blivit flyttad! Nu tappa jag jättemycket inlägg Blev av med över tusen inlägg Jag tycker den har varit så underhållande att jag inte orkade bry mig x) Lite kul ändå för jag minns att det ibland var någon som påpekade att tråden var i fel forum men alla som skrev då bara sa emot Jag vet att jag skulle blivit sur om jag förlora en massa inlägg så jag gjorde inget xD 28 nov, 2017 15:21 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Lazarus: Vaknade förkyld och med mycket ångest. Min första spontana tanke var att göra o'boy enligt Salems recept, so I did. I en stor kopp med Tiger på. Jag blev på bättre humör! (bless you for sharing!) Kollade Stuart Little och halvsov. Nu vet jag inte vad jag ska göra, är så seg i skallen och kan inte koncentrera mig... fun times :< Hahah, vad glad jag blir ♥ Kolla mer film!!! Får dig att fokusera på annat ett tag iaf
28 nov, 2017 15:26 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Haha, eller så ignorera de den personen xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag visste att något sånt där skulle hända så jag höll mig borta från den tråden xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tappa ju bara 100 inlägg så det är inte mycket xD Haha x) fick precis panik över att "Vad tänker du på när jag säger" blivit flyttad! Nu tappa jag jättemycket inlägg Blev av med över tusen inlägg Jag tycker den har varit så underhållande att jag inte orkade bry mig x) Lite kul ändå för jag minns att det ibland var någon som påpekade att tråden var i fel forum men alla som skrev då bara sa emot Jag vet att jag skulle blivit sur om jag förlora en massa inlägg så jag gjorde inget xD Jag är iallafall fortfarande mer än halvvägs till master of mugglis så jag klagar inte xD
28 nov, 2017 15:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Haha, eller så ignorera de den personen xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag visste att något sånt där skulle hända så jag höll mig borta från den tråden xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tappa ju bara 100 inlägg så det är inte mycket xD Haha x) fick precis panik över att "Vad tänker du på när jag säger" blivit flyttad! Nu tappa jag jättemycket inlägg Blev av med över tusen inlägg Jag tycker den har varit så underhållande att jag inte orkade bry mig x) Lite kul ändå för jag minns att det ibland var någon som påpekade att tråden var i fel forum men alla som skrev då bara sa emot Jag vet att jag skulle blivit sur om jag förlora en massa inlägg så jag gjorde inget xD Jag är iallafall fortfarande mer än halvvägs till master of mugglis så jag klagar inte xD Jag var master of deaht, men blev femteårs elev... 28 nov, 2017 15:32 |
|
Bellatrix05
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Haha, eller så ignorera de den personen xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag visste att något sånt där skulle hända så jag höll mig borta från den tråden xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tappa ju bara 100 inlägg så det är inte mycket xD Haha x) fick precis panik över att "Vad tänker du på när jag säger" blivit flyttad! Nu tappa jag jättemycket inlägg Blev av med över tusen inlägg Jag tycker den har varit så underhållande att jag inte orkade bry mig x) Lite kul ändå för jag minns att det ibland var någon som påpekade att tråden var i fel forum men alla som skrev då bara sa emot Jag vet att jag skulle blivit sur om jag förlora en massa inlägg så jag gjorde inget xD Jag är iallafall fortfarande mer än halvvägs till master of mugglis så jag klagar inte xD Jag var näääästan master of death..nu är jag tredjeårselev.. inte så kul x) 28 nov, 2017 15:33 |
|
Scorperion
Elev |
Läste att anledningen till att Hermiones klänning inte blå i filmen var för att designern tyckte inte att Emma passade i blått...
Liksom... bitch please! ![]()
28 nov, 2017 15:39 |
|
Borttagen
|
Äter pepparkakor
28 nov, 2017 15:48 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Bellatrix05: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Haha, eller så ignorera de den personen xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag visste att något sånt där skulle hända så jag höll mig borta från den tråden xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tappa ju bara 100 inlägg så det är inte mycket xD Haha x) fick precis panik över att "Vad tänker du på när jag säger" blivit flyttad! Nu tappa jag jättemycket inlägg Blev av med över tusen inlägg Jag tycker den har varit så underhållande att jag inte orkade bry mig x) Lite kul ändå för jag minns att det ibland var någon som påpekade att tråden var i fel forum men alla som skrev då bara sa emot Jag vet att jag skulle blivit sur om jag förlora en massa inlägg så jag gjorde inget xD Jag är iallafall fortfarande mer än halvvägs till master of mugglis så jag klagar inte xD Jag var näääästan master of death..nu är jag tredjeårselev.. inte så kul x) Typ 2010 när quidditchkategorin inte kommit än, så hade jag typ 2500 inlägg, sen när alla lektrådar flyttades fick jag 600.. RIP
28 nov, 2017 15:52 |
|
Viloss
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Bellatrix05: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Haha, eller så ignorera de den personen xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag visste att något sånt där skulle hända så jag höll mig borta från den tråden xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tappa ju bara 100 inlägg så det är inte mycket xD Haha x) fick precis panik över att "Vad tänker du på när jag säger" blivit flyttad! Nu tappa jag jättemycket inlägg Blev av med över tusen inlägg Jag tycker den har varit så underhållande att jag inte orkade bry mig x) Lite kul ändå för jag minns att det ibland var någon som påpekade att tråden var i fel forum men alla som skrev då bara sa emot Jag vet att jag skulle blivit sur om jag förlora en massa inlägg så jag gjorde inget xD Jag är iallafall fortfarande mer än halvvägs till master of mugglis så jag klagar inte xD Jag var näääästan master of death..nu är jag tredjeårselev.. inte så kul x) Typ 2010 när quidditchkategorin inte kommit än, så hade jag typ 2500 inlägg, sen när alla lektrådar flyttades fick jag 600.. RIP Jag blev av med typ 200 inlägg men jag är fortförande master of death 28 nov, 2017 16:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Viloss: Hade nästan 8890 inlägg nu har jag 8760 något inläggSkrivet av Salem: Skrivet av Bellatrix05: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Haha, eller så ignorera de den personen xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Jag visste att något sånt där skulle hända så jag höll mig borta från den tråden xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tappa ju bara 100 inlägg så det är inte mycket xD Haha x) fick precis panik över att "Vad tänker du på när jag säger" blivit flyttad! Nu tappa jag jättemycket inlägg Blev av med över tusen inlägg Jag tycker den har varit så underhållande att jag inte orkade bry mig x) Lite kul ändå för jag minns att det ibland var någon som påpekade att tråden var i fel forum men alla som skrev då bara sa emot Jag vet att jag skulle blivit sur om jag förlora en massa inlägg så jag gjorde inget xD Jag är iallafall fortfarande mer än halvvägs till master of mugglis så jag klagar inte xD Jag var näääästan master of death..nu är jag tredjeårselev.. inte så kul x) Typ 2010 när quidditchkategorin inte kommit än, så hade jag typ 2500 inlägg, sen när alla lektrådar flyttades fick jag 600.. RIP Jag blev av med typ 200 inlägg men jag är fortförande master of death 28 nov, 2017 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen