@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rupert
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Fick just för mig att hästfisar är mjuka... Kan någon diagnostisera mig? För jag vill gärna veta vad det är för fel på mig! Du har nog hjärncancer *Ringer 112 och ber de sätta dig i karantän*
27 nov, 2017 16:39 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Stackars julgranar som måste ha på sig sin största rädsla i över 1 månad. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Kanske så är alla julgranar rädda för kulor VARFÖR när man har en julgran med kulor i på sin profil, så flyttar sig granen och allting HELA TIDEN när man går in och ut från sin profil. Sen så fort man tar bort kulorna så stannar allt..? VARFÖR???! Måste ju vara så alltså.... Blä Tänker bara på i Sunes jul när han tänker att han är utklädd till gran och tvingas stå helt stilla medan hans familj dansar runt honom xD
27 nov, 2017 17:31 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Fick just för mig att hästfisar är mjuka... Kan någon diagnostisera mig? För jag vill gärna veta vad det är för fel på mig! I kinda see what you mean tho.. Varma och lena. Tänker jag mig. 27 nov, 2017 17:50 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Tonks/Luna: Fick just för mig att hästfisar är mjuka... Kan någon diagnostisera mig? För jag vill gärna veta vad det är för fel på mig! I kinda see what you mean tho.. Varma och lena. Tänker jag mig. Alla fisar är kanske sådär. Inte bara hästar. Det mest konstigaste samtalsämne man någonsin haft tbh. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 nov, 2017 18:03 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Tonks/Luna: Fick just för mig att hästfisar är mjuka... Kan någon diagnostisera mig? För jag vill gärna veta vad det är för fel på mig! I kinda see what you mean tho.. Varma och lena. Tänker jag mig. Alla fisar är kanske sådär. Inte bara hästar. Det mest konstigaste samtalsämne man någonsin haft tbh. Näää! Vissa fisar är bubbliga! Andra kan vara små, men väldigt snabba, som typ en nål, men hästfisar är... Sockervaddiga... Eller inte. Sockervadd är inte lent, och det är klibbigt. Men moln då. Som moln borde kännas, inte våta, men fluffiga! Varför stava rätt när man kan stava fel? 27 nov, 2017 18:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Solkatten: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Tonks/Luna: Fick just för mig att hästfisar är mjuka... Kan någon diagnostisera mig? För jag vill gärna veta vad det är för fel på mig! I kinda see what you mean tho.. Varma och lena. Tänker jag mig. Alla fisar är kanske sådär. Inte bara hästar. Det mest konstigaste samtalsämne man någonsin haft tbh. Näää! Vissa fisar är bubbliga! Andra kan vara små, men väldigt snabba, som typ en nål, men hästfisar är... Sockervaddiga... Eller inte. Sockervadd är inte lent, och det är klibbigt. Men moln då. Som moln borde kännas, inte våta, men fluffiga! Du måste ha känt av många fisar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 nov, 2017 18:14 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Solkatten: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Tonks/Luna: Fick just för mig att hästfisar är mjuka... Kan någon diagnostisera mig? För jag vill gärna veta vad det är för fel på mig! I kinda see what you mean tho.. Varma och lena. Tänker jag mig. Alla fisar är kanske sådär. Inte bara hästar. Det mest konstigaste samtalsämne man någonsin haft tbh. Näää! Vissa fisar är bubbliga! Andra kan vara små, men väldigt snabba, som typ en nål, men hästfisar är... Sockervaddiga... Eller inte. Sockervadd är inte lent, och det är klibbigt. Men moln då. Som moln borde kännas, inte våta, men fluffiga! Du måste ha känt av många fisar. Jag är expert! Nämen... Jag vet inte. Är bekant med mina varierande fisar och hästfisar! Varför stava rätt när man kan stava fel? 27 nov, 2017 18:17 |
|
Jullan bullan
Elev |
Har haft en väldigt händelserik helg men det första man får när man kommer till skolan på måndag är dåligt samvete
Teen Wolf<3<3 27 nov, 2017 18:31 |
|
Solkatten
Elev |
♥_♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 nov, 2017 19:13 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
27 nov, 2017 19:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen