The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkNight
Elev |
Ja! Konstigt nog drömde jag ingenting.. Någon annan som drömt något spännandr? 20 jul, 2017 09:34 |
|
boknörd_
Elev |
Hm nej Du?♥ Skrivet av DarkNight: Vad händer i allas liv den här trevliga sommar morgonen? Jag har inget liv....
20 jul, 2017 09:41 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av boknörd_: Hm nej Du?♥ Skrivet av DarkNight: Vad händer i allas liv den här trevliga sommar morgonen? Jag har inget liv.... Pffft.. Förresten finns det liv på pressbyrån för endast 50 dollar! 20 jul, 2017 09:43 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av DarkNight: Skrivet av boknörd_: Hm nej Du?♥ Skrivet av DarkNight: Vad händer i allas liv den här trevliga sommar morgonen? Jag har inget liv.... Pffft.. Förresten finns det liv på pressbyrån för endast 50 dollar! Jag har inga pengar...cx Och sen när.började pressbyrån använda domlar? XD
20 jul, 2017 09:44 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av catradora: Jo jag har väl sovit gott! jag som inte jättelänge, men mer än fem timmar!Jo, fast sov bara typ 5 timmar cx Själv? Skrivet av DarkNight: Jag drömde att jag och mina synskadade vänner fick låna Apollons Maserati och köra till Halvblodslägret med den! Eftersom att jag är den som ser bäst i det gänget så fick jag köra. Men det gick dåligt ändå! När vi var mitt ute i ingenstans slutade bilen att fungera.Ja! Konstigt nog drömde jag ingenting.. Någon annan som drömt något spännandr? Efter lite letande i närheten hittade vi ett hus som var ödelagt! Men allt som vi behövde fanns där inne så vi flyttade in där! 20 jul, 2017 09:45 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: Skrivet av boknörd_: Hm nej Du?♥ Skrivet av DarkNight: Vad händer i allas liv den här trevliga sommar morgonen? Jag har inget liv.... Pffft.. Förresten finns det liv på pressbyrån för endast 50 dollar! Jag har inga pengar...cx Och sen när.började pressbyrån använda domlar? XD Tarty har säkert något sommarjobb över till dig xD 20 jul, 2017 09:47 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av DarkNight: Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: Skrivet av boknörd_: Hm nej Du?♥ Skrivet av DarkNight: Vad händer i allas liv den här trevliga sommar morgonen? Jag har inget liv.... Pffft.. Förresten finns det liv på pressbyrån för endast 50 dollar! Jag har inga pengar...cx Och sen när.började pressbyrån använda domlar? XD Tarty har säkert något sommarjobb över till dig xD Alltså typ begrava Bob :ccc
20 jul, 2017 09:49 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: Skrivet av boknörd_: Hm nej Du?♥ Skrivet av DarkNight: Vad händer i allas liv den här trevliga sommar morgonen? Jag har inget liv.... Pffft.. Förresten finns det liv på pressbyrån för endast 50 dollar! Jag har inga pengar...cx Och sen när.började pressbyrån använda domlar? XD Tarty har säkert något sommarjobb över till dig xD Alltså typ begrava Bob :ccc Inget är tyvärr uteslutet! 20 jul, 2017 09:50 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av DarkNight: Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: Skrivet av boknörd_: Hm nej Du?♥ Skrivet av DarkNight: Vad händer i allas liv den här trevliga sommar morgonen? Jag har inget liv.... Pffft.. Förresten finns det liv på pressbyrån för endast 50 dollar! Jag har inga pengar...cx Och sen när.började pressbyrån använda domlar? XD Tarty har säkert något sommarjobb över till dig xD Alltså typ begrava Bob :ccc Inget är tyvärr uteslutet! Han dödade Bob så therefor tänker jag aldrig hjälpa honom xc
20 jul, 2017 09:51 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: Skrivet av boknörd_: Hm nej Du?♥ Skrivet av DarkNight: Vad händer i allas liv den här trevliga sommar morgonen? Jag har inget liv.... Pffft.. Förresten finns det liv på pressbyrån för endast 50 dollar! Jag har inga pengar...cx Och sen när.började pressbyrån använda domlar? XD Tarty har säkert något sommarjobb över till dig xD Alltså typ begrava Bob :ccc Inget är tyvärr uteslutet! Han dödade Bob så therefor tänker jag aldrig hjälpa honom xc Rest in pieces BoB 20 jul, 2017 09:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen