The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Vem vill itne det?Skrivet av Borttagen: Jo jag tänkte lägga mig innan klockan 00:00! Men samtidigt vill jag vara på Mugglis! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Säg till när du somnat!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Hoppas den får dig att somna! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: TACK!♥♥♥Skrivet av GinnyHermionePotter: SJUKT BRA! Vadå konstigt, den är superbra! Här är låten som jag skrev nästan helt själv på Låtskrivarworkshopen idag! Jag är inte riktigt jättenöjda med den, men den blev ändå okej! Och förlåt för att min röst låter konstig här! https://soundcloud.com/lovilund/drommar-genarp-197 Jag tycker att den låter lite som en blandning av en disneylåt och en vaggvisa! (AL VISST ÄR GLOWTXT.COM BÄSTA STÄLLET ATT GÖRA LOGGOR OCH SIGNATURER PÅ!!!) Därför ska jag sova med den låten! (Nah, den är rätt okej) (JO DET ÄR JÄTTEBRA!!!) Samma här! (För dig ja, men inte för mig) (Vilken är bäst enligt dig?) Tror nog inte du är vaken då (Ingen) 19 jul, 2017 23:24 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: De konstiga människorna som inte gillar Mugglis vill nog inte!Skrivet av GinnyHermionePotter: Vem vill itne det? Skrivet av Borttagen: Jo jag tänkte lägga mig innan klockan 00:00! Men samtidigt vill jag vara på Mugglis! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Säg till när du somnat!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Hoppas den får dig att somna! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: TACK!♥♥♥Skrivet av GinnyHermionePotter: SJUKT BRA! Vadå konstigt, den är superbra! Här är låten som jag skrev nästan helt själv på Låtskrivarworkshopen idag! Jag är inte riktigt jättenöjda med den, men den blev ändå okej! Och förlåt för att min röst låter konstig här! https://soundcloud.com/lovilund/drommar-genarp-197 Jag tycker att den låter lite som en blandning av en disneylåt och en vaggvisa! (AL VISST ÄR GLOWTXT.COM BÄSTA STÄLLET ATT GÖRA LOGGOR OCH SIGNATURER PÅ!!!) Därför ska jag sova med den låten! (Nah, den är rätt okej) (JO DET ÄR JÄTTEBRA!!!) Samma här! (För dig ja, men inte för mig) (Vilken är bäst enligt dig?) Tror nog inte du är vaken då (Ingen) 19 jul, 2017 23:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: De konstiga människorna som inte gillar Mugglis vill nog inte! Skrivet av GinnyHermionePotter: Vem vill itne det? Skrivet av Borttagen: Jo jag tänkte lägga mig innan klockan 00:00! Men samtidigt vill jag vara på Mugglis! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Säg till när du somnat!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Hoppas den får dig att somna! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: TACK!♥♥♥Skrivet av GinnyHermionePotter: SJUKT BRA! Vadå konstigt, den är superbra! Här är låten som jag skrev nästan helt själv på Låtskrivarworkshopen idag! Jag är inte riktigt jättenöjda med den, men den blev ändå okej! Och förlåt för att min röst låter konstig här! https://soundcloud.com/lovilund/drommar-genarp-197 Jag tycker att den låter lite som en blandning av en disneylåt och en vaggvisa! (AL VISST ÄR GLOWTXT.COM BÄSTA STÄLLET ATT GÖRA LOGGOR OCH SIGNATURER PÅ!!!) Därför ska jag sova med den låten! (Nah, den är rätt okej) (JO DET ÄR JÄTTEBRA!!!) Samma här! (För dig ja, men inte för mig) (Vilken är bäst enligt dig?) Tror nog inte du är vaken då (Ingen) Jupp Jag och LunaLovegood123 kommer på världens bästa rollspel som skulle få er att tycka vi är sinnes sjuka 19 jul, 2017 23:38 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Annie Lupin ja det kommer verkligen bli sinnesjukt men vi sjukt kreativa
19 jul, 2017 23:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Jupp, plus så kommer kartan bli azum!!Annie Lupin ja det kommer verkligen bli sinnesjukt men vi är sjukt kreativa 19 jul, 2017 23:44 |
|
Elli Malfoy
Elev |
19 jul, 2017 23:44 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om det har med pajer att göra blir jag inte förvånad! (Är glad att jag inte är inbakad i en paj!)Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: De konstiga människorna som inte gillar Mugglis vill nog inte! Skrivet av GinnyHermionePotter: Vem vill itne det? Skrivet av Borttagen: Jo jag tänkte lägga mig innan klockan 00:00! Men samtidigt vill jag vara på Mugglis! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Säg till när du somnat!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Hoppas den får dig att somna! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: TACK!♥♥♥Skrivet av GinnyHermionePotter: SJUKT BRA! Vadå konstigt, den är superbra! Här är låten som jag skrev nästan helt själv på Låtskrivarworkshopen idag! Jag är inte riktigt jättenöjda med den, men den blev ändå okej! Och förlåt för att min röst låter konstig här! https://soundcloud.com/lovilund/drommar-genarp-197 Jag tycker att den låter lite som en blandning av en disneylåt och en vaggvisa! (AL VISST ÄR GLOWTXT.COM BÄSTA STÄLLET ATT GÖRA LOGGOR OCH SIGNATURER PÅ!!!) Därför ska jag sova med den låten! (Nah, den är rätt okej) (JO DET ÄR JÄTTEBRA!!!) Samma här! (För dig ja, men inte för mig) (Vilken är bäst enligt dig?) Tror nog inte du är vaken då (Ingen) Jupp Jag och LunaLovegood123 kommer på världens bästa rollspel som skulle få er att tycka vi är sinnes sjuka 19 jul, 2017 23:44 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jupp, plus så kommer kartan bli azum!! Annie Lupin ja det kommer verkligen bli sinnesjukt men vi är sjukt kreativa jag har redan ideer 19 jul, 2017 23:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Skriv de i dokumentet!Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jupp, plus så kommer kartan bli azum!! Annie Lupin ja det kommer verkligen bli sinnesjukt men vi är sjukt kreativa jag har redan ideer 19 jul, 2017 23:47 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skriv de i dokumentet! Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jupp, plus så kommer kartan bli azum!! Annie Lupin ja det kommer verkligen bli sinnesjukt men vi är sjukt kreativa jag har redan ideer kartan ska jag rita för hand 19 jul, 2017 23:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen