The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: SJUKT BRA! Vadå konstigt, den är superbra!Här är låten som jag skrev nästan helt själv på Låtskrivarworkshopen idag! Jag är inte riktigt jättenöjda med den, men den blev ändå okej! Och förlåt för att min röst låter konstig här! https://soundcloud.com/lovilund/drommar-genarp-197 19 jul, 2017 22:48 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Här är låten som jag skrev nästan helt själv på Låtskrivarworkshopen idag! Jag är inte riktigt jättenöjda med den, men den blev ändå okej! Och förlåt för att min röst låter konstig här! https://soundcloud.com/lovilund/drommar-genarp-197 Asså du sjunger så sjukt fint! ![]()
19 jul, 2017 22:50 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Velleity: Skrivet av GinnyHermionePotter: Här är låten som jag skrev nästan helt själv på Låtskrivarworkshopen idag! Jag är inte riktigt jättenöjda med den, men den blev ändå okej! Och förlåt för att min röst låter konstig här! https://soundcloud.com/lovilund/drommar-genarp-197 Asså du sjunger så sjukt fint! Skrivet av Borttagen: TACK!♥♥♥Skrivet av GinnyHermionePotter: SJUKT BRA! Vadå konstigt, den är superbra! Här är låten som jag skrev nästan helt själv på Låtskrivarworkshopen idag! Jag är inte riktigt jättenöjda med den, men den blev ändå okej! Och förlåt för att min röst låter konstig här! https://soundcloud.com/lovilund/drommar-genarp-197 Jag tycker att den låter lite som en blandning av en disneylåt och en vaggvisa! (AL VISST ÄR GLOWTXT.COM BÄSTA STÄLLET ATT GÖRA LOGGOR OCH SIGNATURER PÅ!!!) 19 jul, 2017 22:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Velleity: Skrivet av GinnyHermionePotter: Här är låten som jag skrev nästan helt själv på Låtskrivarworkshopen idag! Jag är inte riktigt jättenöjda med den, men den blev ändå okej! Och förlåt för att min röst låter konstig här! https://soundcloud.com/lovilund/drommar-genarp-197 Asså du sjunger så sjukt fint! Skrivet av Borttagen: TACK!♥♥♥Skrivet av GinnyHermionePotter: SJUKT BRA! Vadå konstigt, den är superbra! Här är låten som jag skrev nästan helt själv på Låtskrivarworkshopen idag! Jag är inte riktigt jättenöjda med den, men den blev ändå okej! Och förlåt för att min röst låter konstig här! https://soundcloud.com/lovilund/drommar-genarp-197 Jag tycker att den låter lite som en blandning av en disneylåt och en vaggvisa! (AL VISST ÄR GLOWTXT.COM BÄSTA STÄLLET ATT GÖRA LOGGOR OCH SIGNATURER PÅ!!!) Därför ska jag sova med den låten! (Nah, den är rätt okej) 19 jul, 2017 22:56 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hoppas den får dig att somna! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: TACK!♥♥♥Skrivet av GinnyHermionePotter: SJUKT BRA! Vadå konstigt, den är superbra! Här är låten som jag skrev nästan helt själv på Låtskrivarworkshopen idag! Jag är inte riktigt jättenöjda med den, men den blev ändå okej! Och förlåt för att min röst låter konstig här! https://soundcloud.com/lovilund/drommar-genarp-197 Jag tycker att den låter lite som en blandning av en disneylåt och en vaggvisa! (AL VISST ÄR GLOWTXT.COM BÄSTA STÄLLET ATT GÖRA LOGGOR OCH SIGNATURER PÅ!!!) Därför ska jag sova med den låten! (Nah, den är rätt okej) (JO DET ÄR JÄTTEBRA!!!) 19 jul, 2017 23:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Hoppas den får dig att somna! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: TACK!♥♥♥Skrivet av GinnyHermionePotter: SJUKT BRA! Vadå konstigt, den är superbra! Här är låten som jag skrev nästan helt själv på Låtskrivarworkshopen idag! Jag är inte riktigt jättenöjda med den, men den blev ändå okej! Och förlåt för att min röst låter konstig här! https://soundcloud.com/lovilund/drommar-genarp-197 Jag tycker att den låter lite som en blandning av en disneylåt och en vaggvisa! (AL VISST ÄR GLOWTXT.COM BÄSTA STÄLLET ATT GÖRA LOGGOR OCH SIGNATURER PÅ!!!) Därför ska jag sova med den låten! (Nah, den är rätt okej) (JO DET ÄR JÄTTEBRA!!!) Samma här! (För dig ja, men inte för mig) 19 jul, 2017 23:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: HUR KAN DU INTE GILLA PUNK!!!!!!!!!?? Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Ramones var ett av de första punkbanden (Nico älskar dem XD) Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: Ramones och led zepeline (+typ 1000000000 andra låtar och artister) Någon rolig människa som kan några bra låtar/artister Vilken musikstil är ramones? Led Zeppelin känner jag mycket väl till, de är okej men inget jag lyssnar på Okej, jag kanske lyssnar på dem vi får se, jag gillar inte punk jättemycket Jag är inget jättefan av det men jag lovar jag har lyssnat mycket på det, vi har två skivor som min lillebrorsa spelar konstant med punk, den ena är väl gamla svenska klassiker där en del är punk och den andra är en ebbagrön skiva. Och en Thåström skiva spelar han också extremt mycket. Sen spelade vi 800 grader på musiken också så då lyssnade jag nästan bara på den Skrivet av uniquorn: Skrivet av Borttagen: Någon rolig människa som kan några bra låtar/artister eftersom jag är superrolig känner jag mig manad att svara här ja. jag vet att du inte kommer att lyssna, men du borde verkligen ge 5sos en chans! min pappa är anti allt som inte är typ 30 år gammalt, men 5sos är ett rockband och inte ens pappa kan hata dem XD och så lyssnar du inte på she looks so perfect, den är populär men fattar inte varför. she's kinda hot, good girls och safety pin är nog rätt likeable första gången man lyssnar. nu vill jag inte ha skrivit en roman för ingenting XD Till att börja med så vill jag poängtera att jag redan första gången ni tjabblade om 5sos lyssnade igenom en hel del av dem för att skapa min egen uppfattning. Sen så måste jag säga att de knappast är ett rockband,som absolutmax poprock och rätt så mjuk sån. Du lär inte förstå vad jag menar (eller jag vet att du antingen tänker att jag har fel eller att jag bara tycker att extremt skrikig hård rock är rock, men det är fel) så gör så här. Jag listar ett gäng låtar, på ett ungefär så är den hårdaste högst upp den mjukaste längst ner, och sen säg var 5sos passar in på den skalan i hårdhet. (Svaret är 10 mil under den, det är en förolämpning mot de låtarna att ens jämföra 5sos med dem Run to the hills-Iron maiden Highway to hell-acdc Welcome to the jungel-Guns n roses I was made for lovin you-kiss It's My life-Bon Jovi (Här har jag svårt att välje en låt av Bryan Adams så jag listar flera så får du välja själv Summer of 69/somebody/aint gonna cry Jag misstänker att du till att börja med inte tänker lyssna på låtarna men du borde verkligen göra det. Och jag misstänker att om du gjorde det så tänker du att de här artisterna ovan bara kan skriksjunga och göra sån här musik men det är också fel. Det finns två låtar som motbevisar det som du faktiskt borde lyssna på även om du inte gillar låtarna ovanför för de har varit extremt stora bägge två: November rain-Guns n roses (ansedd som en av världens bästa rockballader någonsin, den är faktiskt extremt vacker. Ett måste att lyssna på, jag hatar själv ballader men den här ger mig gåshud varje gång jag hör den så snälla lyssna på den bara för att se att även artister ut min musiksmak kan göra vackra låtar) (Evertyhting I do) I do it for you-bryan adams (en powerballad som är om inte hans allra mest kända låtar så en av dem. Var en enorm hit när den släpptes, också väldigt fin) Av de andra artisterna som jag listade så har jag för mig att Bon Jovi också har såna låtar (always och Wanted dead or alive tror jag de kändaste heter) Sen ska jag medge att 5sos sjunger rätt så bra men de är absolut inte min stil. Och de här ovanför sjunger 100 ggr bättre. Sen så bygger 50% av deras kariärr på att de är söta, inte ens du skulle gilla dem alls lika mycket om de var fula det är bara att erkänna. en annan sak är att deras musik (och modern musik överlag) inte alls är lika svår att spela sett ur en musikers synpunkt som de flesta äldre låtarna. Annars så tycker jag de mest är dåliga men jag tänker inte käbbla om vad jag tycker, jag accepterar att du gillar dem och att de är hyfsade och det finns värre artister än dem som är stora just nu. Jag antar att du inte har brytt dig om vad jag skrev och inte tänker lyssna på låtarna jag skrev även om jag verkligen tycker du borde det för att inse att de inte är en rockgrupp, dessutom är de några av de bättre rockandens bra låtar. Speciellt så måste du lyssna på november rain bara för att se att all rockmusik av artister jag gillar är skrik, jag gillar oftast inte sån musik heller. Hoppas jag inte skrev det här helt förgäves. 19 jul, 2017 23:05 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Säg till när du somnat!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Hoppas den får dig att somna! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: TACK!♥♥♥Skrivet av GinnyHermionePotter: SJUKT BRA! Vadå konstigt, den är superbra! Här är låten som jag skrev nästan helt själv på Låtskrivarworkshopen idag! Jag är inte riktigt jättenöjda med den, men den blev ändå okej! Och förlåt för att min röst låter konstig här! https://soundcloud.com/lovilund/drommar-genarp-197 Jag tycker att den låter lite som en blandning av en disneylåt och en vaggvisa! (AL VISST ÄR GLOWTXT.COM BÄSTA STÄLLET ATT GÖRA LOGGOR OCH SIGNATURER PÅ!!!) Därför ska jag sova med den låten! (Nah, den är rätt okej) (JO DET ÄR JÄTTEBRA!!!) Samma här! (För dig ja, men inte för mig) (Vilken är bäst enligt dig?) 19 jul, 2017 23:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Säg till när du somnat!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Hoppas den får dig att somna! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: TACK!♥♥♥Skrivet av GinnyHermionePotter: SJUKT BRA! Vadå konstigt, den är superbra! Här är låten som jag skrev nästan helt själv på Låtskrivarworkshopen idag! Jag är inte riktigt jättenöjda med den, men den blev ändå okej! Och förlåt för att min röst låter konstig här! https://soundcloud.com/lovilund/drommar-genarp-197 Jag tycker att den låter lite som en blandning av en disneylåt och en vaggvisa! (AL VISST ÄR GLOWTXT.COM BÄSTA STÄLLET ATT GÖRA LOGGOR OCH SIGNATURER PÅ!!!) Därför ska jag sova med den låten! (Nah, den är rätt okej) (JO DET ÄR JÄTTEBRA!!!) Samma här! (För dig ja, men inte för mig) (Vilken är bäst enligt dig?) Tror nog inte du är vaken då (Ingen) 19 jul, 2017 23:14 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jo jag tänkte lägga mig innan klockan 00:00! Men samtidigt vill jag vara på Mugglis!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Säg till när du somnat!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Hoppas den får dig att somna! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: TACK!♥♥♥Skrivet av GinnyHermionePotter: SJUKT BRA! Vadå konstigt, den är superbra! Här är låten som jag skrev nästan helt själv på Låtskrivarworkshopen idag! Jag är inte riktigt jättenöjda med den, men den blev ändå okej! Och förlåt för att min röst låter konstig här! https://soundcloud.com/lovilund/drommar-genarp-197 Jag tycker att den låter lite som en blandning av en disneylåt och en vaggvisa! (AL VISST ÄR GLOWTXT.COM BÄSTA STÄLLET ATT GÖRA LOGGOR OCH SIGNATURER PÅ!!!) Därför ska jag sova med den låten! (Nah, den är rätt okej) (JO DET ÄR JÄTTEBRA!!!) Samma här! (För dig ja, men inte för mig) (Vilken är bäst enligt dig?) Tror nog inte du är vaken då (Ingen) 19 jul, 2017 23:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen