The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Varför är du arg tonksluna? Det är säkert någon som inte känner dig över huvudtaget! Jag är inte arg. Jag har kollat på Friday Night Dinner(kolla på svtplay) och jag håller på att få ett utbrott, för att det var liiite knäppt. Ni vet, liiiiiiiiite. HAR SÄTT ALLA AV SNITT JAG MED JIPPI Mamsen... Annars är ju varm öl med maräng gott! Varför stava rätt när man kan stava fel? 19 jul, 2017 21:56 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Varför är du arg tonksluna? Det är säkert någon som inte känner dig över huvudtaget! Jag är inte arg. Jag har kollat på Friday Night Dinner(kolla på svtplay) och jag håller på att få ett utbrott, för att det var liiite knäppt. Ni vet, liiiiiiiiite. HAR SÄTT ALLA AV SNITT JAG MED JIPPI Mamsen... Annars är ju valt öl med maräng gott! Hahhaha, Jim "could you cook this fish for me?" GIANT FISH L
19 jul, 2017 21:57 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Varför är du arg tonksluna? Det är säkert någon som inte känner dig över huvudtaget! Jag är inte arg. Jag har kollat på Friday Night Dinner(kolla på svtplay) och jag håller på att få ett utbrott, för att det var liiite knäppt. Ni vet, liiiiiiiiite. HAR SÄTT ALLA AV SNITT JAG MED JIPPI Mamsen... Annars är ju valt öl med maräng gott! Hahhaha, Jim "could you cook this fish for me?" GIANT FISH Säger han inte "Little fish"? Varför stava rätt när man kan stava fel? 19 jul, 2017 21:58 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Varför är du arg tonksluna? Det är säkert någon som inte känner dig över huvudtaget! Jag är inte arg. Jag har kollat på Friday Night Dinner(kolla på svtplay) och jag håller på att få ett utbrott, för att det var liiite knäppt. Ni vet, liiiiiiiiite. HAR SÄTT ALLA AV SNITT JAG MED JIPPI Mamsen... Annars är ju valt öl med maräng gott! Hahhaha, Jim "could you cook this fish for me?" GIANT FISH Säger han inte "Little fish"? Jo drt gör han 19 jul, 2017 22:01 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av DarkNight:
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Varför är du arg tonksluna? Det är säkert någon som inte känner dig över huvudtaget! Jag är inte arg. Jag har kollat på Friday Night Dinner(kolla på svtplay) och jag håller på att få ett utbrott, för att det var liiite knäppt. Ni vet, liiiiiiiiite. HAR SÄTT ALLA AV SNITT JAG MED JIPPI Mamsen... Annars är ju valt öl med maräng gott! Hahhaha, Jim "could you cook this fish for me?" GIANT FISH Säger han inte "Little fish"? Jo drt gör han Älskar den längre broderns min då han säger "Little fish?" Vackert! Varför stava rätt när man kan stava fel? 19 jul, 2017 22:02 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av DarkNight: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Varför är du arg tonksluna? Det är säkert någon som inte känner dig över huvudtaget! Jag är inte arg. Jag har kollat på Friday Night Dinner(kolla på svtplay) och jag håller på att få ett utbrott, för att det var liiite knäppt. Ni vet, liiiiiiiiite. HAR SÄTT ALLA AV SNITT JAG MED JIPPI Mamsen... Annars är ju valt öl med maräng gott! Hahhaha, Jim "could you cook this fish for me?" GIANT FISH Säger han inte "Little fish"? Jo drt gör han Älskar den längre broderns min då han säger "Little fish?" Vackert! Mom.. i got married in las vegas 19 jul, 2017 22:05 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av DarkNight:
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Varför är du arg tonksluna? Det är säkert någon som inte känner dig över huvudtaget! Jag är inte arg. Jag har kollat på Friday Night Dinner(kolla på svtplay) och jag håller på att få ett utbrott, för att det var liiite knäppt. Ni vet, liiiiiiiiite. HAR SÄTT ALLA AV SNITT JAG MED JIPPI Mamsen... Annars är ju valt öl med maräng gott! Hahhaha, Jim "could you cook this fish for me?" GIANT FISH Säger han inte "Little fish"? Jo drt gör han Älskar den längre broderns min då han säger "Little fish?" Vackert! Mom.. i got married in las vegas Champagne! Varför stava rätt när man kan stava fel? 19 jul, 2017 22:07 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av DarkNight: lawlSkrivet av Tonks/Luna: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Varför är du arg tonksluna? Det är säkert någon som inte känner dig över huvudtaget! Jag är inte arg. Jag har kollat på Friday Night Dinner(kolla på svtplay) och jag håller på att få ett utbrott, för att det var liiite knäppt. Ni vet, liiiiiiiiite. HAR SÄTT ALLA AV SNITT JAG MED JIPPI Mamsen... Annars är ju valt öl med maräng gott! Hahhaha, Jim "could you cook this fish for me?" GIANT FISH Säger han inte "Little fish"? Jo drt gör han Älskar den längre broderns min då han säger "Little fish?" Vackert! Mom.. i got married in las vegas Champagne! 19 jul, 2017 22:09 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av LunaLovegood:): HEJSAn! Jag är Fannypaj Valdez! Jag är en paj! Jag blev det när jag varit olydig mot min mästare! Hen heter Kapten Vågskum och är jätte tarty cool! Yey så du är också paj nu? 19 jul, 2017 22:39 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Här är låten som jag skrev nästan helt själv på Låtskrivarworkshopen idag! Jag är inte riktigt jättenöjda med den, men den blev ändå okej! Och förlåt för att min röst låter konstig här!
https://soundcloud.com/lovilund/drommar-genarp-197 (DET ÄR INTE MITT KONTO!!!) 19 jul, 2017 22:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen