Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ollis100
Elev |
När man funderar på att köpa Harry Potter och De Vises Sten till sin kompis i födelsedagspresent som en pik att hon ska läsa den...
(Är typ ensam i min klass att ha läst böckerna, bara en av killarna i klassen som läser dem... hej 28 maj, 2012 06:54 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av bluebirdflies: Skrivet av GinnyForever: Skrivet av bluebirdflies: När man är inloggad ständigt på mugglis o aldrig Har tryckt på logga ut knappen Samma (även om det givetvis bara gäller min egen dator)! Japp samma här Ännu en gång, Samma här! 28 maj, 2012 07:13 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Samma här! Borde egentligen göra mina läxor, men ändå går jag in på mugglis . Skrivet av bluebirdflies: Skrivet av GinnyForever: Skrivet av bluebirdflies: När man är inloggad ständigt på mugglis o aldrig Har tryckt på logga ut knappen Samma (även om det givetvis bara gäller min egen dator)! Japp samma här Ännu en gång, Samma här! 28 maj, 2012 07:21 |
|
bluebirdflies
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av GinnyForever: Samma här! Borde egentligen göra mina läxor, men ändå går jag in på mugglis . Skrivet av bluebirdflies: Skrivet av GinnyForever: Skrivet av bluebirdflies: När man är inloggad ständigt på mugglis o aldrig Har tryckt på logga ut knappen Samma (även om det givetvis bara gäller min egen dator)! Japp samma här Ännu en gång, Samma här! Läxorna i ena handen, mobilen i andra mohaha XD draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 28 maj, 2012 11:12 |
|
Borttagen
|
När man ser att det finns en gubbe som heter Mr. Moony i sin engelskabok och typ skriker xD
28 maj, 2012 13:33 |
|
orvar
Elev |
Skrivet av Borttagen: När man ser att det finns en gubbe som heter Mr. Moony i sin engelskabok och typ skriker xD Oj, det var ju inte direkt JK som kom på alla namnen? Jag är Orvar och gillar korvar. Kika gärna in på min profil. 28 maj, 2012 13:37 |
|
Nelly1513
Elev |
När man är inne på mugglis på skolans dator fast man inte får o.o
GAAH! AlexZz and I are friends 4 ever <3
28 maj, 2012 13:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh jag hejar alltid på den hästen när den är med När du blir helt hyper för att du ser en travhäst på TV som heter Rowena Ravenclaw Haha, på musiken: Sjunger the lazy song... Jag får till att det står teach me how to dobby och sjunger så högt jag kan "Teach me how to dobby" Alla stannar upp och kollar på mig. Jag:"?" De:"Dougie!" Jag:"Nej!" De:"Jo" Jag:"*bevisar* Den går såhär ju They be like Harry, what? Can you teach me how to dobby, me and Ron we shake and bake like... osv." De:"*suckar* Jag:"10 points til Gryffindor ;D" 28 maj, 2012 14:14 |
|
Lisen563
Elev |
När man hatar skolans toaletter tills man en dag måste gå (mens) och ser att någon har skrivit på insidan av toa-locket " The camber of secret" och en pil och man blir överlycklig och vill gå på den jämt!
28 maj, 2012 16:40 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag känner mig sårbar när jag går på skolan utan en trollstav, och önskar varje dag att det skulle fungera med trollformeln Renskrubba varje gång jag måste städa.
28 maj, 2012 18:10 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen