Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Myling
Elev |
Åh jag pallar inte, säkert bara vårkänslor att man vill hitta någon att gulla med men jag är lite förtjust i en kille i min skola. Det gör inte så mycket för vi tar studenten om en månad men jag har bara pratat med honom när jag druckit så ja.... har råkat säga lite konstiga saker till honom.... Bjöd ut honom på en öl som han vill ha tror jag... men jag vet inte. Jag har drömt om honom flera nätter i rad och jag blir liksom inte klok på det för han är verkligen inte min stil, alls. JAG VET INTE ENS JAG PALLAR INTE!!!!!!!!
3 maj, 2013 17:11 |
|
smartbabe
Elev |
igår så gick vi från skolan samtidigt, han gick ett par hundra meter före mig. när han stannade för att prata med en av hans kompisar på cykel, så såg han mig också. så hans kompis cyklade iväg, och han stannade och väntade på mig.
"så du förföljer mig nu också?" sa han. hade glömt hur perfekt djup hans röst är, eftersom vi inte pratat på över två år. men det var trevligt att gå en bit tillsammans, och inte alls pinsamt. för dagen innan igår så hade han sagt att "jag kanske eller kanske inte har känslor för dig." och då vi snackade om hur vi gillade varandra i sexan, då sa han "varför säger vi inte bara såhär, att vi gillar varandra just nu?" asfghkjl har lite hopp iallafall fast allt är som det är, vilket jag skrev om i Skriva av sig- tråden. ![]()
4 maj, 2013 11:55 |
|
Elma00
Elev |
Han svarade på min vänförfrågan på facebook
4 maj, 2013 20:27 |
|
Dramione99
Elev |
Jag har trasslat till det rejält för mig nu. Jag ger "fel" killar uppmärksamhet och den jag verkligen vill ha ignorerar jag.
4 maj, 2013 21:13 |
|
Kedjebrev
Elev |
4 maj, 2013 22:48 |
|
Borttagen
|
Jag har mardrömmar om att min crush går in här och kollar..
4 maj, 2013 22:50 |
|
Elma00
Elev |
5 maj, 2013 12:10 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: HAN SKREV NYSS TILL MIG HELT UTAN ATT JAG SKRIVIT TILL HONOM PÅ KIK DÖR okej han var full typ. Och antagligen var det någon som hade hans mobil. För han skrev "dy är snygg" och sen svarade han inte på mina frågor eller någonting....
http://Kaosregn.blogg.se
5 maj, 2013 12:16 |
|
dillen99
Elev |
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 5 maj, 2013 21:59 |
|
LunaLovegood1
Elev |
jag typ drömmer om att han eller han ska typ skaffa snapchat om han inte redan har det och sen random skicka en bild och bara hej vad gör du men det kommer säkert aldrig hända
5 maj, 2013 22:02 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen