Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Julle
Elev |
*fotar alla mina teckningar* *lägger över dem till datorn* *sållar bort de fotografier som inte blev bra* *ser till ifall ngn behöver data-redigeras* *laddar upp på tinypic*
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *orkar inte ladda upp fler xD* ![]()
4 maj, 2012 19:50 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Skrivet av Julle: *fotar alla mina teckningar* *lägger över dem till datorn* *sållar bort de fotografier som inte blev bra* *ser till ifall ngn behöver data-redigeras* *laddar upp på tinypic* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *orkar inte ladda upp fler xD* Åååå vad fina!!!!!!!!!!! ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
4 maj, 2012 20:04 |
|
Julle
Elev |
4 maj, 2012 20:33 |
|
mican00
Elev |
5 maj, 2012 09:18 |
|
Borttagen
|
Julle: Gud vad fina, älskar hundarna!
5 maj, 2012 09:27 |
|
Julle
Elev |
5 maj, 2012 10:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rawenclaw98: Skrivet av Julle: *fotar alla mina teckningar* *lägger över dem till datorn* *sållar bort de fotografier som inte blev bra* *ser till ifall ngn behöver data-redigeras* *laddar upp på tinypic* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *orkar inte ladda upp fler xD* Åååå vad fina!!!!!!!!!!! ÄÄÄLSKAR TRÄDET ♥_♥ 5 maj, 2012 19:41 |
|
Aivilio
Elev |
5 maj, 2012 22:44 |
|
Alastor Moodie
Elev |
teckna är kul
5 maj, 2012 23:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aivilio: Jag ritar.. ![]() Men jag ritar icke verklighetstroget. Jag tycker det blir roligare då. Super fin! ♥ 6 maj, 2012 08:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





























Mugglarportalen