Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag Kunde inte somna,jag låg och tänkte på Luke. Luke som jag älskade så mycket. Jag gick upp och tog en sömntablett. Kort därefter så somnade jag
21 aug, 2013 21:20 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 21:21 |
|
Borttagen
|
"Hur är det med min fru, Kelly?" Sa jag oroligt
21 aug, 2013 21:26 |
|
Borttagen
|
" Ja, just nu ligger hon i Koma " sa läkaren
21 aug, 2013 21:27 |
|
Borttagen
|
"Kommer hon dö?" Sa jag
21 aug, 2013 21:29 |
|
Borttagen
|
" Vi får se om hon vaknar " sa han
21 aug, 2013 21:30 |
|
Borttagen
|
"Jag började gråta jag satte mig bredvid Kelly och höll hennes hand
21 aug, 2013 21:32 |
|
Borttagen
|
Nästa morgon vaknade jag av att solljuset trängde in genom fönsterrutan och bländade mig. Heaven och måns låg fortfarande och sov.
Jag klev försiktigt upp. 21 aug, 2013 21:33 |
|
Borttagen
|
Läkaren kom in
" Du måste gå nu " sa han 21 aug, 2013 21:33 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen