(Prs) Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Ja alla zucubusar kommer gå mot dig sa Mikael
24 aug, 2013 15:33
|
|
Borttagen
|
men vad trevligt sa Isak & slutade bry sig igen
24 aug, 2013 15:34
|
|
Borttagen
|
" Jaja skyll dig själv om skogen slits upp sa Mikael och började gå därifrån
24 aug, 2013 15:35
|
|
Borttagen
|
24 aug, 2013 15:35
|
|
Borttagen
|
24 aug, 2013 15:36
|
|
Borttagen
|
vad gör vi nu då? sa Viktor
24 aug, 2013 15:37
|
|
Borttagen
|
" Kanske prata med tjejen sa Mikael
24 aug, 2013 15:38
|
|
Borttagen
|
24 aug, 2013 15:39
|
|
Borttagen
|
" Nej zucubustjejen såklart sa Mikael
24 aug, 2013 15:40
|
|
Borttagen
|
jaha okej ... sa viktor & började att tveka
24 aug, 2013 15:42
|
Du får inte svara på den här tråden.