Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
7 nov, 2013 18:32 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag smiter därifrån igen
jag är jättecoolig älska mig plz 7 nov, 2013 18:35 |
|
ginny 23
Elev |
7 nov, 2013 18:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ser Elise längre bort i korridoren.
jag är jättecoolig älska mig plz 7 nov, 2013 18:38 |
|
ginny 23
Elev |
7 nov, 2013 18:43 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vinkar till henne
jag är jättecoolig älska mig plz 7 nov, 2013 19:02 |
|
ginny 23
Elev |
7 nov, 2013 19:03 |
|
Queen Boo
Elev |
Hon ler. ''Nu går vi till uppehållsrummet''
jag är jättecoolig älska mig plz 7 nov, 2013 19:04 |
|
ginny 23
Elev |
7 nov, 2013 19:06 |
|
Queen Boo
Elev |
Vi går dit och sätter oss i soffan.
jag är jättecoolig älska mig plz 7 nov, 2013 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen