Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: ![]() DEN HÄR GIFEN ALLTSÅ ♥ brochel forever! _________________________ såg detta på fuckyeahglee.tumblr.com ![]() ![]() ![]() Så söt som alltid bryr sig! THISTHISTHISTHIS!! På allt - OMG! Så hett på första, OMG! Så sööt på andra ♥ Glee - you make my life awesome!
25 sep, 2012 22:43 |
|
EmahS
Elev |
26 sep, 2012 16:22 |
|
MissLollo
Elev |
26 sep, 2012 16:29 |
|
Ginny00
Elev |
yealous. 26 sep, 2012 16:33 |
|
APELSiiN
Elev |
Åhh, längtar tills de säljs i butiker... fast ne behöver inte.. har redan alla på datorn, och jag behöver inte svensk text ehhe ![]()
26 sep, 2012 16:37 |
|
Savi
Elev |
26 sep, 2012 16:37 |
|
EmahS
Elev |
APELSiiN
Släpptes de inte i butik idag? Fast jag beställde min på discshop. Har redan sett alla. Men nästan största anledningen till att jag köper den. Jag vill sponsra och visa att jag vill ha det kvar. Det gör jag inte med mina nedladdade avsnitt ____________ förbaskade telefon som citerade fel inlägg nyss haha. fick ändra på datorn istället
26 sep, 2012 16:41 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: APELSiiN Släpptes de inte i butik idag? Fast jag beställde min på discshop. Har redan sett alla. Men nästan största anledningen till att jag köper den. Jag vill sponsra och visa att jag vill ha det kvar. Det gör jag inte med mina nedladdade avsnitt ____________ förbaskade telefon som citerade fel inlägg nyss haha. fick ändra på datorn istället Haha! Jaha... jag bara - Ja! Meddelande! Ja! EmahS citerade mig! JAAA! Eh... hallå?
26 sep, 2012 16:52 |
|
EmahS
Elev |
Savi haha ja. när jag hade skrivit klart så ser jag att det är helt fel. och göra om allt på mobilen? nej tack.
men. kolla här. ![]() jag liksom... dör.
26 sep, 2012 16:55 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Savi haha ja. när jag hade skrivit klart så ser jag att det är helt fel. och göra om allt på mobilen? nej tack. men. kolla här. ![]() jag liksom... dör. BROOOCHEL! ♥
26 sep, 2012 16:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

















Mugglarportalen