Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Just nu: utsläppt
senaste veckan: hästsvans Tack vare glasögonen har jag börjat sätta upp mitt hår oftare och använda större örhängen.. men eeh nu har det varit så pass mycket hästsvans och smutsigt hår på arbetshelg att jag bara vill låta hårbotten få slappna av och slippa den mer spända knuten av tofsen. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 nov, 2012 18:49 |
|
MissBellatrix
Elev |
Jag ser bättre ut med utsläppt, men det är skönt att ha hästsvans... Jag tar nog ändå utsläppt :3 Det är oxå coolt när man springer och det flyger så där fint, det skapar dramatisk stämmning... ;P
Hey there. You come here often? 25 nov, 2012 19:51
Detta inlägg ändrades senast 2012-11-25 kl. 20:50
|
|
LunaLove<3
Elev |
25 nov, 2012 20:06 |
|
MystiqueRed
Elev |
utsläppt!
25 nov, 2012 22:09 |
|
Ginnyy
Elev |
Utsläppt. Mitt hår är så tungt så om jag har hästsvans spänner jag nacken och får ont i huvudet... Om jag vill sätta upp det brukar jag i så fall göra en bulle
25 nov, 2012 22:12 |
|
APELSiiN
Elev |
Utsläppt.
Sätter aldrig upp håret, hatar min ansiktsform osv haha. Då blir det ju massa fokus på ansiktet. ![]()
25 nov, 2012 22:13 |
|
Sirius_Musta
Elev |
25 nov, 2012 23:28 |
|
Borttagen
|
Jag har för kort hår för att sätta upp... det är bra, för jag hatar att ha en massa hår att behöva ta hand om och som är i vägen. Men jag brukade ha utsläppt när jag hade långt hår, kanske hade någon hästsvans ibland men fick ofta ont i hårbotten av det. När det gäller andra så bryr jag mig inte hur de har sitt hår!
26 nov, 2012 00:36 |
|
Obliviate_
Elev |
utsläppt ^^
26 nov, 2012 00:51 |
|
BlondaHermione
Elev |
26 nov, 2012 07:07 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen