Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nilla10
Elev |
ja, hur i hela friden kunde du veta det?
PUM norpar alltid lite pepparkaksdeg när det bakas pepparkakor? (Jag gör det iallafall) hej hej! :) 18 dec, 2011 17:26 |
|
DivaWester
Elev |
Hells yea ~
PUM spelar harry potter lego? Diva~<3 http://fc04.deviantart.net/fs7/i/2005/218/2/5/Slytherin_Female_Pride_by_chi_but.jpg 18 dec, 2011 19:22 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Nej
PUM gillar choklad Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 18 dec, 2011 20:31 |
|
MizzNina
Elev |
Yes she (I) does. =)
PUM har kort hår? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 18 dec, 2011 21:03 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Nej
PUM har långt hår Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 18 dec, 2011 21:08 |
|
nilla10
Elev |
japp.
PUM älskar musik? hej hej! :) 19 dec, 2011 08:02 |
|
MizzNina
Elev |
Njea... Eller jo det gör jag väl. Men... Whatever. ,)
PUM är en morgonperson? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 dec, 2011 08:53 |
|
Borttagen
|
Noooo!
Pum har Fred eller George som favoritkaraktär? 19 dec, 2011 21:46 |
|
Mango913
Elev |
Fel, men jag HATAR när fred dör ;_;
PUM har gjort en egen trollstav? ♥HUFFLEPUFF♥ 19 dec, 2011 21:48 |
|
Sirius_Musta
Elev |
20 dec, 2011 00:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen