roligfakta.se
Forum > Datorer > roligfakta.se
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lunalovegood!!
Elev |
En genomsnittlig chokladkaka har åtta insektsben i sig.
Tack för den. Nu är jag inte sugen på choklad. >.< 24 feb, 2013 23:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lunalovegood!!: En genomsnittlig chokladkaka har åtta insektsben i sig. Tack för den. Nu är jag inte sugen på choklad. >.< ..Och DÄR kastade jag min chokladkaka som jag satt och njöt av. Tack för den! Haha.. Är kanske lika bra, jag äter på tok för mycket choklad.. (It keeps the dementors away though.) 24 feb, 2013 23:27 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha kanske jag borde hållt tyst. Tänk om det står i tidningarna imorn att:Skrivet av lunalovegood!!: En genomsnittlig chokladkaka har åtta insektsben i sig. Tack för den. Nu är jag inte sugen på choklad. >.< ..Och DÄR kastade jag min chokladkaka som jag satt och njöt av. Tack för den! Haha.. Är kanske lika bra, jag äter på tok för mycket choklad.. (It keeps the dementors away though.) lunalovegood - hon som fick människor att sluta äta choklad. Men det är djurdelar i en del godis. Krossade löss och grisfett är ju inget man blir sugen på. 24 feb, 2013 23:32 |
|
Borttagen
|
Citat: Det är omöjligt att andas ut genom munnen samtidigt som man andas in genom näsan. Det förstod jag direkt när jag hade prövat Nej, det är det inte om man spelar didgeridoo då måste man kunna det , plus att det måste man lära sig då. 25 feb, 2013 07:18 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Citat: Det är omöjligt att andas ut genom munnen samtidigt som man andas in genom näsan. Det förstod jag direkt när jag hade prövat Nej, det är det inte om man spelar didgeridoo då måste man kunna det , plus att det måste man lära sig då. Det borde vara svårt... Men det kan ju vara så att man ska kunna växla mellan näsa och mun snabbt? ![]()
25 feb, 2013 08:54 |
|
Borttagen
|
Nej, det kallas rundandning eller något
25 feb, 2013 08:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lunalovegood!!: Skrivet av Borttagen: Haha kanske jag borde hållt tyst. Tänk om det står i tidningarna imorn att:Skrivet av lunalovegood!!: En genomsnittlig chokladkaka har åtta insektsben i sig. Tack för den. Nu är jag inte sugen på choklad. >.< ..Och DÄR kastade jag min chokladkaka som jag satt och njöt av. Tack för den! Haha.. Är kanske lika bra, jag äter på tok för mycket choklad.. (It keeps the dementors away though.) lunalovegood - hon som fick människor att sluta äta choklad. Men det är djurdelar i en del godis. Krossade löss och grisfett är ju inget man blir sugen på. BLÄÄÄ!!!! Hur kan åtta insektsben bara hamna där???? Uh vad äckligt..... Är inte direkt särskilt sugen på choklad just nu.... 25 feb, 2013 09:04 |
|
lumos1
Elev |
Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat tillräckligt med ljudenergi för att värma en kopp kaffe.
haha omg xd ;;
25 feb, 2013 11:38 |
|
Borttagen
|
Typewriter är det längsta ord som kan skrivas med tangenterna i en rad på tangentbordet.
25 feb, 2013 12:44 |
|
Borttagen
|
Fallande kokosnötter dödar fler människor än hajar.
Över 37 miljoner människor besöker Las Vegas varje år. Du vet väl att skratt producerar 5 procent mer energi mer än skrik Nepp, det visste jag inte 25 feb, 2013 14:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen