Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Asså, de har ju tagit bort killarna från den skolan! Och vad tusan var den där dansen bra för?
10 feb, 2012 20:17 |
|
si_tonks
Elev |
10 feb, 2012 20:17 |
scarhead
Lärare |
10 feb, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
GO KRUM!!!
10 feb, 2012 20:18 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av si_tonks: nu kommer dumstrang in x) Durmstrang, the heroes from sweden 10 feb, 2012 20:18 |
scarhead
Lärare |
10 feb, 2012 20:19 |
|
Sixtis
Elev |
10 feb, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
OJ vilka dessärer?
10 feb, 2012 20:19 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
10 feb, 2012 20:19 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av si_tonks: nu kommer dumstrang in x) Durmstrang, the heroes from sweden Från sverige? ![]() Jag trodde att J.K har sagt att man inte vet var dumstrang ligger O.o ![]()
10 feb, 2012 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen