The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av DarkNight: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: EFTERRÄTT! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Du emnar Pajning Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Kommer inte säga, du får gissa! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Grejen är att jag har bra minne Skrivet av DarkNight: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: tror att vi har lite att uggla om.. jag vill oxå vetaa xc Jag mee x) SNÄLLA NÅN INTE EN TILLLL Jo massor, så kan folk berätta vad du är för skum typ... Grejen är att du inte vet mitt förra konto heller xD Grehen är att du inte berättar! Så du vet? Jupp Berätta, annars blir det paj! Nu har jag gissat på alla jag känner/känner typ det kan vara, så jag har ingen kvar! i knoooow IKNOOOOW!!!! Mobbning! Pajmobbning! Äppelpaj eller? JAG ÄTER ALLTID ÄPPELPAJ I SKOLAN MEN TYCKER ALDRIG DEN ÄR GOD! Varför äter du äppelpaj i skolan? ingen ide att fråga ally, hen gör va hen vill x)) Sa någon efterrätt? Nu tycker jag vi går ifrån ämnet lite. Vi snackade faktiskt om att jag känner mig lite mobbad. Kanske måsta kalla på förstärkning! EFTERRÄTT Helvete Varför stava rätt när man kan stava fel? 19 jul, 2017 21:27 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: EFTERRÄTT! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Du emnar Pajning Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Kommer inte säga, du får gissa! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Grejen är att jag har bra minne Skrivet av DarkNight: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: tror att vi har lite att uggla om.. jag vill oxå vetaa xc Jag mee x) SNÄLLA NÅN INTE EN TILLLL Jo massor, så kan folk berätta vad du är för skum typ... Grejen är att du inte vet mitt förra konto heller xD Grehen är att du inte berättar! Så du vet? Jupp Berätta, annars blir det paj! Nu har jag gissat på alla jag känner/känner typ det kan vara, så jag har ingen kvar! i knoooow IKNOOOOW!!!! Mobbning! Pajmobbning! Äppelpaj eller? JAG ÄTER ALLTID ÄPPELPAJ I SKOLAN MEN TYCKER ALDRIG DEN ÄR GOD! Varför äter du äppelpaj i skolan? ingen ide att fråga ally, hen gör va hen vill x)) Sa någon efterrätt? Nu tycker jag vi går ifrån ämnet lite. Vi snackade faktiskt om att jag känner mig lite mobbad. Kanske måsta kalla på förstärkning! EFTERRÄTT Helvete HAHAHHAHA DU FÅR MIG ATT SKRATTA IHJÄL MIG SYND BARA QTT DU BLOCKA MIG 19 jul, 2017 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkNight: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: EFTERRÄTT! Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Du emnar Pajning Skrivet av boknörd_: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Kommer inte säga, du får gissa! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Grejen är att jag har bra minne Skrivet av DarkNight: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: Skrivet av DarkNight: tror att vi har lite att uggla om.. jag vill oxå vetaa xc Jag mee x) SNÄLLA NÅN INTE EN TILLLL Jo massor, så kan folk berätta vad du är för skum typ... Grejen är att du inte vet mitt förra konto heller xD Grehen är att du inte berättar! Så du vet? Jupp Berätta, annars blir det paj! Nu har jag gissat på alla jag känner/känner typ det kan vara, så jag har ingen kvar! i knoooow IKNOOOOW!!!! Mobbning! Pajmobbning! Äppelpaj eller? JAG ÄTER ALLTID ÄPPELPAJ I SKOLAN MEN TYCKER ALDRIG DEN ÄR GOD! Varför äter du äppelpaj i skolan? ingen ide att fråga ally, hen gör va hen vill x)) Sa någon efterrätt? Nu tycker jag vi går ifrån ämnet lite. Vi snackade faktiskt om att jag känner mig lite mobbad. Kanske måsta kalla på förstärkning! EFTERRÄTT Helvete HAHAHHAHA DU FÅR MIG ATT SKRATTA IHJÄL MIG SYND BARA QTT DU BLOCKA MIG TENA, OM DU VILL SÅ KAN JAG GÖRA EN CHOKLADMIX ÅT DIG! 19 jul, 2017 21:35 |
|
Hayato
Elev |
19 jul, 2017 21:49 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Hayato: Varför är du arg tonksluna? Det är säkert någon som inte känner dig över huvudtaget! Hehhehehwhwh
19 jul, 2017 21:49 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Varför är du arg tonksluna? Det är säkert någon som inte känner dig över huvudtaget! Hehhehehwhwh Vad är så kul? L
19 jul, 2017 21:50 |
|
Borttagen
|
19 jul, 2017 21:51 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hayato: Inget är roligt, det är bara Vella som försöker säga något men det blev hel knasigt Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Varför är du arg tonksluna? Det är säkert någon som inte känner dig över huvudtaget! Hehhehehwhwh Vad är så kul? Oh lol L
19 jul, 2017 21:52 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Hayato: Varför är du arg tonksluna? Det är säkert någon som inte känner dig över huvudtaget! Jag är inte arg. Jag har kollat på Friday Night Dinner(kolla på svtplay) och jag håller på att få ett utbrott, för att det var liiite knäppt. Ni vet, liiiiiiiiite. Varför stava rätt när man kan stava fel? 19 jul, 2017 21:54 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hayato: Varför är du arg tonksluna? Det är säkert någon som inte känner dig över huvudtaget! Jag är inte arg. Jag har kollat på Friday Night Dinner(kolla på svtplay) och jag håller på att få ett utbrott, för att det var liiite knäppt. Ni vet, liiiiiiiiite. HAR SÄTT ALLA AV SNITT JAG MED JIPPI L
19 jul, 2017 21:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen