@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: GoT är värre än HungergamesDet här läste jag i en KP idag: Harry Potter Fans ”Jag vill åka till Hogwarts!” Percy Jackson Fans ”Jag vill åka till halvblodslägret!” Narina Fans ”Jag vill åka till Narnia!” Hungergames fans ”Det är bra för mig!” Länk? I know! Hittar tyvärr ingen länk 9 nov, 2017 17:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: GoT är värre än HungergamesDet här läste jag i en KP idag: Harry Potter Fans ”Jag vill åka till Hogwarts!” Percy Jackson Fans ”Jag vill åka till halvblodslägret!” Narina Fans ”Jag vill åka till Narnia!” Hungergames fans ”Det är bra för mig!” Länk? I know! Hittar tyvärr ingen länk Jaha... 9 nov, 2017 17:26 |
|
Frivolt
Elev |
9 nov, 2017 17:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Med tanke på att jag spelat julmusik, ätit pepparkakor, lussekatter och druckit upp 3 flaskor glögg - och har ytterligare 4 ståendes i lägenheten...
så var det nog bra att få en låda med japansk mat, kryddor, godis osv. idag, sååå gott ♥ och man känner hur hela kroppen och magen sjunger av "hälsosamhet" liksom... mmmuuuuums! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 nov, 2017 17:34 |
|
Lazarus
Prefekt |
9 nov, 2017 18:37 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Lazarus: Ska jag kolla Lucifer, Miranda eller spela Sims? Det är frågan... Kolla kostymdraman istället. Poldark är bra. The Halcyon också. Call the Midwife(barnmorskan i East end), är också bra. Mycket bra. Mysiga! Ger bra feeling! Varför stava rätt när man kan stava fel? 9 nov, 2017 18:47 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Lazarus: Ska jag kolla Lucifer, Miranda eller spela Sims? Det är frågan... Kolla kostymdraman istället. Poldark är bra. The Halcyon också. Call the Midwife(barnmorskan i East end), är också bra. Mycket bra. Mysiga! Ger bra feeling! Jag tror jag avstår just nu, men tack för förslaget! Behöver skratta för att få bort mina tankar och ångest ikväll. Så det lutar mycket åt att se Miranda faktiskt. But thank you~
9 nov, 2017 18:49 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Lazarus: Ska jag kolla Lucifer, Miranda eller spela Sims? Det är frågan... Jag röstar för Miranda B) Särskilt CaterpillarDuckRace-avsnittet!
9 nov, 2017 19:10 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Syrup: Skrivet av Lazarus: Ska jag kolla Lucifer, Miranda eller spela Sims? Det är frågan... Jag röstar för Miranda B) Särskilt CaterpillarDuckRace-avsnittet! Så fort jag såg att du citerade, så visste jag att det skulle ha något med CaterpillarDuckRace att göra. ![]()
9 nov, 2017 19:32 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Lazarus: Ska jag kolla Lucifer, Miranda eller spela Sims? Det är frågan... Kolla kostymdraman istället. Poldark är bra. The Halcyon också. Call the Midwife(barnmorskan i East end), är också bra. Mycket bra. Mysiga! Ger bra feeling! Jag tror jag avstår just nu, men tack för förslaget! Behöver skratta för att få bort mina tankar och ångest ikväll. Så det lutar mycket åt att se Miranda faktiskt. But thank you~ Om du behöver skratta, Friday Night Dinner. Eöler Pinata, för Pinata är faktiskt kul, även om det är ett barnprogram. Liksom, mina föräldrar uppskattar det så... Varför stava rätt när man kan stava fel? 9 nov, 2017 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen