@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tillan Sato
Elev |
Skrivet av Frivolt: Dricker chai te latte, äter pepparkakor och lyssnar på julmusik :'D Ska bara försöka ta tag i o börja julpyssla så är allt komplett :'D (nästan) Kan du julpyssla åt mig också? Och julpynta!! The Force will be with you, always!
9 nov, 2017 16:02 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: YESYESYES!Harry Potter Go kommer släppas?! 2018?? Hehe, var aldrig ett stort Pokemon Go fan men om det blir Harry Potter så kommer jag bli beroendeeeeeeeeeee! Same x) Pokémon Go gjorde mig snarare mindre intresserad av Pokémon...
9 nov, 2017 16:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Tillan Sato: Skrivet av Frivolt: Dricker chai te latte, äter pepparkakor och lyssnar på julmusik :'D Ska bara försöka ta tag i o börja julpyssla så är allt komplett :'D (nästan) Kan du julpyssla åt mig också? Och julpynta!! Klart jag kan 9 nov, 2017 16:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Hehe, same. Jag försökt spela men fattade typ ingetSkrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: YESYESYES!Harry Potter Go kommer släppas?! 2018?? Hehe, var aldrig ett stort Pokemon Go fan men om det blir Harry Potter så kommer jag bli beroendeeeeeeeeeee! Same x) Pokémon Go gjorde mig snarare mindre intresserad av Pokémon... 9 nov, 2017 16:06 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Salem: När man inser att ”therapist” är en sammanslagning av the & rapist. Creepy fact of the day i would say. Mm... Intresant. Varför stava rätt när man kan stava fel? 9 nov, 2017 16:28 |
|
Scorperion
Elev |
That awkward moment när man för andra gången går in på Telia med en sprucken telefon och ber om en lånetelefon tills den andra är fixad, och så bara råkar det vara samma snubbe som sist man pratar med... Liksom "hej nu är här igen"
9 nov, 2017 17:07 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
9 nov, 2017 17:18 |
|
Borttagen
|
Det här läste jag i en KP idag:
Harry Potter Fans ”Jag vill åka till Hogwarts!” Percy Jackson Fans ”Jag vill åka till halvblodslägret!” Narina Fans ”Jag vill åka till Narnia!” Hungergames fans ”Det är bra för mig!” 9 nov, 2017 17:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: GoT är värre än HungergamesDet här läste jag i en KP idag: Harry Potter Fans ”Jag vill åka till Hogwarts!” Percy Jackson Fans ”Jag vill åka till halvblodslägret!” Narina Fans ”Jag vill åka till Narnia!” Hungergames fans ”Det är bra för mig!” Länk? 9 nov, 2017 17:21 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Tillan Sato: Skrivet av Frivolt: Dricker chai te latte, äter pepparkakor och lyssnar på julmusik :'D Ska bara försöka ta tag i o börja julpyssla så är allt komplett :'D (nästan) Kan du julpyssla åt mig också? Och julpynta!! Klart jag kan Kommer du hit och julpyntet också? (I mitt rum har jag inget annat än en svart julstjärna under julen.. xDD
9 nov, 2017 17:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen