Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24540 24541 24542 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Tillan Sato
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Dricker chai te latte, äter pepparkakor och lyssnar på julmusik :'D

Ska bara försöka ta tag i o börja julpyssla så är allt komplett :'D (nästan)


Kan du julpyssla åt mig också? Och julpynta!!

The Force will be with you, always! https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.postimg.cc%2FjjgSCHXz%2Fproxy.png

9 nov, 2017 16:02

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Harry Potter Go kommer släppas?! 2018??
YESYESYES!
Hehe, var aldrig ett stort Pokemon Go fan men om det blir Harry Potter så kommer jag bli beroendeeeeeeeeeee!

Same x)
Pokémon Go gjorde mig snarare mindre intresserad av Pokémon...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

9 nov, 2017 16:02

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Tillan Sato:
Skrivet av Frivolt:
Dricker chai te latte, äter pepparkakor och lyssnar på julmusik :'D

Ska bara försöka ta tag i o börja julpyssla så är allt komplett :'D (nästan)


Kan du julpyssla åt mig också? Och julpynta!!


Klart jag kan haha!!

9 nov, 2017 16:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Harry Potter Go kommer släppas?! 2018??
YESYESYES!
Hehe, var aldrig ett stort Pokemon Go fan men om det blir Harry Potter så kommer jag bli beroendeeeeeeeeeee!

Same x)
Pokémon Go gjorde mig snarare mindre intresserad av Pokémon...
Hehe, same. Jag försökt spela men fattade typ inget

9 nov, 2017 16:06

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Salem:
När man inser att ”therapist” är en sammanslagning av the & rapist. Creepy fact of the day i would say.

Mm... Intresant.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

9 nov, 2017 16:28

Scorperion
Elev

Avatar


That awkward moment när man för andra gången går in på Telia med en sprucken telefon och ber om en lånetelefon tills den andra är fixad, och så bara råkar det vara samma snubbe som sist man pratar med... Liksom "hej nu är här igen"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

9 nov, 2017 17:07

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


9 nov, 2017 17:18

Borttagen

Avatar


Det här läste jag i en KP idag:

Harry Potter Fans
”Jag vill åka till Hogwarts!”

Percy Jackson Fans
”Jag vill åka till halvblodslägret!”

Narina Fans
”Jag vill åka till Narnia!”

Hungergames fans
”Det är bra för mig!”

9 nov, 2017 17:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det här läste jag i en KP idag:

Harry Potter Fans
”Jag vill åka till Hogwarts!”

Percy Jackson Fans
”Jag vill åka till halvblodslägret!”

Narina Fans
”Jag vill åka till Narnia!”

Hungergames fans
”Det är bra för mig!”
GoT är värre än Hungergames

Länk?

9 nov, 2017 17:21

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Tillan Sato:
Skrivet av Frivolt:
Dricker chai te latte, äter pepparkakor och lyssnar på julmusik :'D

Ska bara försöka ta tag i o börja julpyssla så är allt komplett :'D (nästan)


Kan du julpyssla åt mig också? Och julpynta!!


Klart jag kan haha!!

Kommer du hit och julpyntet också? (I mitt rum har jag inget annat än en svart julstjärna under julen.. xDD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

9 nov, 2017 17:22

1 2 3 ... 24540 24541 24542 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.