Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24539 24540 24541 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Scorperion
Elev

Avatar


Ska äntligen byta ut min telefon idag! Vet inte hur länge men under ett bra tag har jag fått stå ut med en sprucken skärm och har knappt kunnat se nånting. Ska bli så skönt att få slippa det!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

9 nov, 2017 11:25

Salem
Lärare

Avatar


När man inser att ”therapist” är en sammanslagning av the & rapist. Creepy fact of the day i would say.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

9 nov, 2017 11:36

Solkatten
Elev

Avatar


Drömmar är så jäkla konstiga. Drömde att jag typ träffade fem olika kändisar hahah. Dock var nästan alla lite olika drömmar. Men bla drömde jag att jag faktiskt var i samma rum som Michael Jackson hahah. Och satt vid samma bord som Orlando Bloom vilket var väldigt awesome, var hemma hos Therese Lindgren som dessutom i drömmen hade världens sötaste liten hund osv. Tydligen ska man ha fyra till sju drömmar på en natt och inatt kommer jag ihåg typ 5-6 olika drömmar. Coolt. xD Men också så konstigt att jag träffade en kändis i nästan varje haha!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 nov, 2017 12:28

Lunan95
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Drömmar är så jäkla konstiga. Drömde att jag typ träffade fem olika kändisar hahah. Dock var nästan alla lite olika drömmar. Men bla drömde jag att jag faktiskt var i samma rum som Michael Jackson hahah. Och satt vid samma bord som Orlando Bloom vilket var väldigt awesome, var hemma hos Therese Lindgren som dessutom i drömmen hade världens sötaste liten hund osv. Tydligen ska man ha fyra till sju drömmar på en natt och inatt kommer jag ihåg typ 5-6 olika drömmar. Coolt. xD Men också så konstigt att jag träffade en kändis i nästan varje haha!


Wow...låter som en hel del. Jag drömmer bara creepy-knäppa drömmar eller inget alls.

Gillar du Therese, btw?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2Fl2SpKdrBxH8jp9mhy%2Fgiphy.gif "Statement begins..."

9 nov, 2017 14:10

Solkatten
Elev

Avatar





Lunan95: Ja det gör jag. Såg btw precis på hennes världsrekord! Så häftigt! Den tårtan såg väldigt god ut haha. Jag håller dessutom på att läsa hennes bok Ibland mår jag inte så bra. Har velat ha den sedan den kom ut men köpte den för bara någon vecka sedan!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 nov, 2017 14:34

miss Elsa
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Harry Potter Go kommer släppas?! 2018??


Jaa såg det!!!!! ♥

¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ

9 nov, 2017 14:36

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av miss Elsa:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Harry Potter Go kommer släppas?! 2018??


Jaa såg det!!!!! ♥

Jag har sett två olika trailers på youtube för Harry Potter Go som gjordes 2016 och som bara var för skojs skull. Liksom hur det skulle kunna så ut så jag är väldigt taggad haha. Jag undrar hur det faktiskt kommer att se ut!


Men lite jobbigt om man fortfarande gillar Pokémon Go då och vill ha båda spelen uppe samtidigt hahah. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 nov, 2017 14:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Harry Potter Go kommer släppas?! 2018??
YESYESYES!
Hehe, var aldrig ett stort Pokemon Go fan men om det blir Harry Potter så kommer jag bli beroendeeeeeeeeeee!

9 nov, 2017 14:48

Frivolt
Elev

Avatar


Dricker chai te latte, äter pepparkakor och lyssnar på julmusik :'D

Ska bara försöka ta tag i o börja julpyssla så är allt komplett :'D (nästan)

9 nov, 2017 14:56

Emmi
Prefekt

Avatar


Kom med i innebandy laget i skolan utan att ens göra annat än att dyka upp på uttagningarna. Faan hade hoppats jag inte skulle kommit med =//
Å andra sidan betyder det att jag haar en liten chans på att jumppa läraren gillar mej & jag kan få dendär 10an i jumppa jag verkligen behöver just nu z)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

9 nov, 2017 15:19

1 2 3 ... 24539 24540 24541 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.