@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Harry Potter Go kommer släppas?! 2018?? WAIT WHAT KOMMER DET?!?!?!?!?!?!? Ja det verkar så, mitt facebookflöde svämmar över av nyheten ... https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/vEJJ4/harry-potter-blir-uppfoljaren-pa-pokemon-go 8 nov, 2017 23:43 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Harry Potter Go kommer släppas?! 2018?? WAIT WHAT KOMMER DET?!?!?!?!?!?!? Ja det verkar så, mitt facebookflöde svämmar över av nyheten ... https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/vEJJ4/harry-potter-blir-uppfoljaren-pa-pokemon-go OMG!!!! OM DETTA ÄR REAL OCH DET KOMMER - JAG KOMMER SPELA SÖNDER DET DÄR HAHA!! Lixom Pokemon vad är det?? XD 8 nov, 2017 23:50 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Welp jag orkar inte skriva ett jättelångt inlägg om detta som vissa gör.. MEN NU EFTER 7 ÅR SEDAN JAG HITTADE HIT ÄR JAG ÄNTLIGEN MASTER OF DEATH. FUCK YEAH Sju år att få Master of Death? Jag blev Master of Mugglis bara första halvåret no joke. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 nov, 2017 00:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Frivolt: Skrivet av L'Amour et Psyché: Harry Potter Go kommer släppas?! 2018?? WAIT WHAT KOMMER DET?!?!?!?!?!?!? Ja det verkar så, mitt facebookflöde svämmar över av nyheten ... https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/vEJJ4/harry-potter-blir-uppfoljaren-pa-pokemon-go OMG!!!! OM DETTA ÄR REAL OCH DET KOMMER - JAG KOMMER SPELA SÖNDER DET DÄR HAHA!! Lixom Pokemon vad är det?? XD WOW COOLT!!!!!!!!!! JAG MÅSTE SPELA DET!!!!!! Nu längtar jag tills 2018 9 nov, 2017 06:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Welp jag orkar inte skriva ett jättelångt inlägg om detta som vissa gör.. MEN NU EFTER 7 ÅR SEDAN JAG HITTADE HIT ÄR JAG ÄNTLIGEN MASTER OF DEATH. FUCK YEAH Hoow? Ja blev Master of Death på två veckor... men Grattid! 9 nov, 2017 07:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men ally du fuskar ju så det är ju inte så konstigtSkrivet av Borttagen: Welp jag orkar inte skriva ett jättelångt inlägg om detta som vissa gör.. MEN NU EFTER 7 ÅR SEDAN JAG HITTADE HIT ÄR JAG ÄNTLIGEN MASTER OF DEATH. FUCK YEAH Hoow? Ja blev Master of Death på två veckor... men Grattid! 9 nov, 2017 07:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej, det gjorde jag inte... jag spammade inte...Skrivet av Borttagen: Men ally du fuskar ju så det är ju inte så konstigt Skrivet av Borttagen: Welp jag orkar inte skriva ett jättelångt inlägg om detta som vissa gör.. MEN NU EFTER 7 ÅR SEDAN JAG HITTADE HIT ÄR JAG ÄNTLIGEN MASTER OF DEATH. FUCK YEAH Hoow? Ja blev Master of Death på två veckor... men Grattid! 9 nov, 2017 07:38 |
|
Trädkatten
Elev |
9 nov, 2017 08:33 |
|
Borttagen
|
SolkattenAnnie Lupin
Haha det här är mitt tredje konto sedan jag hittade hit x) Spoiler: Tryck här för att visa! 9 nov, 2017 10:30 |
|
Lazarus
Prefekt |
...jag funderar redan på vad jag ska ha i min julgran i år
Är egentligen inte en julperson, men jag har en vit julgran - har alltid velat ha en vit - och nu köpte jag fyra stycken glittriga enhörningar-julpynt också. Och en rosa dinosaurie. Dessutom funderar jag på att, enligt min egen lilla tradition, ha några julgranskulor med favoritskådisar/fiktiva karaktärer på. Är väldigt sugen på att ha Lucifer Morningstar som min stjärna, heh.
9 nov, 2017 11:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen