@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av LunaLovegood123: Har haft en någotlunda bra dag idag. Hittade en telefon och fick godis som tack för jag hittat den så det var ju kul. Men sedan hade jag teori prov och liksom det jag pluggade mest på kom ju såklart inte på provet. Sedan är ju mitt öga väldigt rött och nu är det andra rött också (inte mit töga men ungefär så)Och nu kan jag knappt få upp dem på morgonen och det kommer typ gult var, har varit så sedan i söndags. Så ska till doktorn och kolla det på fredag. Jag kan diagnostisera - ögoninflamation. (KRYA!!!!) Nejmen stanna hemma. Tvätta händerna alltid innan du rör ögonen & "putsa" ofta!!
8 nov, 2017 19:28 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Har haft en någotlunda bra dag idag. Hittade en telefon och fick godis som tack för jag hittat den så det var ju kul. Men sedan hade jag teori prov och liksom det jag pluggade mest på kom ju såklart inte på provet. Sedan är ju mitt öga väldigt rött och nu är det andra rött också (inte mit töga men ungefär så)Och nu kan jag knappt få upp dem på morgonen och det kommer typ gult var, har varit så sedan i söndags. Så ska till doktorn och kolla det på fredag. Jag kan diagnostisera - ögoninflamation. (KRYA!!!!) Nejmen stanna hemma. Tvätta händerna alltid innan du rör ögonen & "putsa" ofta!! Vafan.... Å jag som trodde det var öroninflammation! Förresten, är det bara jag som säger vafan ofta, men kommer på att det är fult å svära, så jag bara står och säger vaff hela tiden...? Varför stava rätt när man kan stava fel? 8 nov, 2017 19:33 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Har haft en någotlunda bra dag idag. Hittade en telefon och fick godis som tack för jag hittat den så det var ju kul. Men sedan hade jag teori prov och liksom det jag pluggade mest på kom ju såklart inte på provet. Sedan är ju mitt öga väldigt rött och nu är det andra rött också (inte mit töga men ungefär så)Och nu kan jag knappt få upp dem på morgonen och det kommer typ gult var, har varit så sedan i söndags. Så ska till doktorn och kolla det på fredag. Jag kan diagnostisera - ögoninflamation. (KRYA!!!!) Nejmen stanna hemma. Tvätta händerna alltid innan du rör ögonen & "putsa" ofta!! Vafan.... Å jag som trodde det var öroninflammation! Förresten, är det bara jag som säger vafan ofta, men kommer på att det är fult å svära, så jag bara står och säger vaff hela tiden...? säger vafan hela tiden, och ja skolsystern sa att det var ögoninflammation och jag skulle gå till doktorn 8 nov, 2017 19:37 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Har haft en någotlunda bra dag idag. Hittade en telefon och fick godis som tack för jag hittat den så det var ju kul. Men sedan hade jag teori prov och liksom det jag pluggade mest på kom ju såklart inte på provet. Sedan är ju mitt öga väldigt rött och nu är det andra rött också (inte mit töga men ungefär så)Och nu kan jag knappt få upp dem på morgonen och det kommer typ gult var, har varit så sedan i söndags. Så ska till doktorn och kolla det på fredag. Jag kan diagnostisera - ögoninflamation. (KRYA!!!!) Nejmen stanna hemma. Tvätta händerna alltid innan du rör ögonen & "putsa" ofta!! Vafan.... Å jag som trodde det var öroninflammation! Förresten, är det bara jag som säger vafan ofta, men kommer på att det är fult å svära, så jag bara står och säger vaff hela tiden...? Nämen?! Jag tänkte först det var bruten tå men jag googla så kom de upp att det skulle varit ögoninflamation(?!!) Nope du e i te ensam heh (tyvärr)
8 nov, 2017 19:37 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Har haft en någotlunda bra dag idag. Hittade en telefon och fick godis som tack för jag hittat den så det var ju kul. Men sedan hade jag teori prov och liksom det jag pluggade mest på kom ju såklart inte på provet. Sedan är ju mitt öga väldigt rött och nu är det andra rött också (inte mit töga men ungefär så)Och nu kan jag knappt få upp dem på morgonen och det kommer typ gult var, har varit så sedan i söndags. Så ska till doktorn och kolla det på fredag. Jag kan diagnostisera - ögoninflamation. (KRYA!!!!) Nejmen stanna hemma. Tvätta händerna alltid innan du rör ögonen & "putsa" ofta!! Vafan.... Å jag som trodde det var öroninflammation! Förresten, är det bara jag som säger vafan ofta, men kommer på att det är fult å svära, så jag bara står och säger vaff hela tiden...? säger vafan hela tiden, och ja skolsystern sa att det var ögoninflammation och jag skulle gå till doktorn Det är roligare att säga vaff! Varför stava rätt när man kan stava fel? 8 nov, 2017 19:38 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Har haft en någotlunda bra dag idag. Hittade en telefon och fick godis som tack för jag hittat den så det var ju kul. Men sedan hade jag teori prov och liksom det jag pluggade mest på kom ju såklart inte på provet. Sedan är ju mitt öga väldigt rött och nu är det andra rött också (inte mit töga men ungefär så)Och nu kan jag knappt få upp dem på morgonen och det kommer typ gult var, har varit så sedan i söndags. Så ska till doktorn och kolla det på fredag. Jag kan diagnostisera - ögoninflamation. (KRYA!!!!) Nejmen stanna hemma. Tvätta händerna alltid innan du rör ögonen & "putsa" ofta!! Vafan.... Å jag som trodde det var öroninflammation! Förresten, är det bara jag som säger vafan ofta, men kommer på att det är fult å svära, så jag bara står och säger vaff hela tiden...? säger vafan hela tiden, och ja skolsystern sa att det var ögoninflammation och jag skulle gå till doktorn Det är roligare att säga vaff! en gång på matten sa jag Shut up rakt ut i klassrummet till några killar som pratade hela tiden. 8 nov, 2017 19:39 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Har haft en någotlunda bra dag idag. Hittade en telefon och fick godis som tack för jag hittat den så det var ju kul. Men sedan hade jag teori prov och liksom det jag pluggade mest på kom ju såklart inte på provet. Sedan är ju mitt öga väldigt rött och nu är det andra rött också (inte mit töga men ungefär så)Och nu kan jag knappt få upp dem på morgonen och det kommer typ gult var, har varit så sedan i söndags. Så ska till doktorn och kolla det på fredag. Jag kan diagnostisera - ögoninflamation. (KRYA!!!!) Nejmen stanna hemma. Tvätta händerna alltid innan du rör ögonen & "putsa" ofta!! Vafan.... Å jag som trodde det var öroninflammation! Förresten, är det bara jag som säger vafan ofta, men kommer på att det är fult å svära, så jag bara står och säger vaff hela tiden...? säger vafan hela tiden, och ja skolsystern sa att det var ögoninflammation och jag skulle gå till doktorn Det är roligare att säga vaff! en gång på matten sa jag Shut up rakt ut i klassrummet till några killar som pratade hela tiden. Va snälla ni är mot varandra.. Här låter de mera "Nu satan halder ni käfta".. Jag vill åxå gå i en snäll klass
8 nov, 2017 19:42 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Har haft en någotlunda bra dag idag. Hittade en telefon och fick godis som tack för jag hittat den så det var ju kul. Men sedan hade jag teori prov och liksom det jag pluggade mest på kom ju såklart inte på provet. Sedan är ju mitt öga väldigt rött och nu är det andra rött också (inte mit töga men ungefär så)Och nu kan jag knappt få upp dem på morgonen och det kommer typ gult var, har varit så sedan i söndags. Så ska till doktorn och kolla det på fredag. Jag kan diagnostisera - ögoninflamation. (KRYA!!!!) Nejmen stanna hemma. Tvätta händerna alltid innan du rör ögonen & "putsa" ofta!! Vafan.... Å jag som trodde det var öroninflammation! Förresten, är det bara jag som säger vafan ofta, men kommer på att det är fult å svära, så jag bara står och säger vaff hela tiden...? säger vafan hela tiden, och ja skolsystern sa att det var ögoninflammation och jag skulle gå till doktorn Det är roligare att säga vaff! en gång på matten sa jag Shut up rakt ut i klassrummet till några killar som pratade hela tiden. Va snälla ni är mot varandra.. Här låter de mera "Nu satan halder ni käfta".. Jag vill åxå gå i en snäll klass jag med men alltså vår skola får man inte ens säga skit i 8 nov, 2017 19:45 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Har haft en någotlunda bra dag idag. Hittade en telefon och fick godis som tack för jag hittat den så det var ju kul. Men sedan hade jag teori prov och liksom det jag pluggade mest på kom ju såklart inte på provet. Sedan är ju mitt öga väldigt rött och nu är det andra rött också (inte mit töga men ungefär så)Och nu kan jag knappt få upp dem på morgonen och det kommer typ gult var, har varit så sedan i söndags. Så ska till doktorn och kolla det på fredag. Jag kan diagnostisera - ögoninflamation. (KRYA!!!!) Nejmen stanna hemma. Tvätta händerna alltid innan du rör ögonen & "putsa" ofta!! Vafan.... Å jag som trodde det var öroninflammation! Förresten, är det bara jag som säger vafan ofta, men kommer på att det är fult å svära, så jag bara står och säger vaff hela tiden...? säger vafan hela tiden, och ja skolsystern sa att det var ögoninflammation och jag skulle gå till doktorn Det är roligare att säga vaff! en gång på matten sa jag Shut up rakt ut i klassrummet till några killar som pratade hela tiden. Va snälla ni är mot varandra.. Här låter de mera "Nu satan halder ni käfta".. Jag vill åxå gå i en snäll klass jag med men alltså vår skola får man inte ens säga skit i Vissa lärare blänger på en om man svär men de flesta bryr seij inte hos oss, assisteneterna får ju göra lite vad de vill. Gungar vi får de komma och dra bak stolen så man kippar, de visar långfinger & får svära hahah xDD Spoiler: )Tryck här för att visa!
8 nov, 2017 19:50 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Har haft en någotlunda bra dag idag. Hittade en telefon och fick godis som tack för jag hittat den så det var ju kul. Men sedan hade jag teori prov och liksom det jag pluggade mest på kom ju såklart inte på provet. Sedan är ju mitt öga väldigt rött och nu är det andra rött också (inte mit töga men ungefär så)Och nu kan jag knappt få upp dem på morgonen och det kommer typ gult var, har varit så sedan i söndags. Så ska till doktorn och kolla det på fredag. Jag kan diagnostisera - ögoninflamation. (KRYA!!!!) Nejmen stanna hemma. Tvätta händerna alltid innan du rör ögonen & "putsa" ofta!! Vafan.... Å jag som trodde det var öroninflammation! Förresten, är det bara jag som säger vafan ofta, men kommer på att det är fult å svära, så jag bara står och säger vaff hela tiden...? Nämen?! Jag tänkte först det var bruten tå men jag googla så kom de upp att det skulle varit ögoninflamation(?!!) Nope du e i te ensam heh (tyvärr) Emma, bröt du tån nyligen? Liksom, helt avbruten, så att den myckades ramla i ögat, och orsakade din inflammation? Varför stava rätt när man kan stava fel? 8 nov, 2017 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen