@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
catradora
Elev |
Mina skor är borta och de var svindyra... Får hopas det bara var någon som tog fel, dock har det varit utomstående som stulit skor från skolan förut
8 nov, 2017 13:25 |
|
Emmi
Prefekt |
Mina föräldrar har glömt bort mej.. Har väntat i en timma och ingen av dem svarar. Börjar gå hem om de nt kommit 16 xDd (bara 20 km hem
8 nov, 2017 15:26 |
|
Tildaajnsson
Elev |
8 nov, 2017 15:41 |
|
Scorperion
Elev |
8 nov, 2017 15:51 |
|
Latmask
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Latmask: wtf du är galen, vill också se norrsken AT ALL någon gång hahaha ♥Skrivet av mitchan: definitivt norrsken. (är det här första gången jag någonsin gått å lagt mig innan dig) jaa såg lila norrsken det var typ första gången ever jag sett nåt annat än grönt!!! asså nä du sov innan mig en gång i somras när du jobbade pga du insåg att du behövde sömn för att klara livet (jag råkade ta en powernap igår efter jobbet hehe) och oj, vad bra tänkt av mig. har nyligen insett samma sak igen kom hit å häng skrattar åt alla gånger du kallat mig tönt de senaste fyra åren nr jag behövt sova pga jobb 8 nov, 2017 16:46 |
|
Borttagen
|
LYSTRING ALLIHOPA!
ALAL (Ally & Ally) ÄR DET NYASTE OCH HETASTE SHIPPET PÅ MUGGLIS! SPRID UT DET SHIPPET I VÄRLDEN SÅ ALLA FÅR HÖRA TALAS OM DET MEST UNDERBARA SHIPPET I VÄRLDEN! DET ÄR ETT BRA SHIPP SOM NI BORDE SHIPPA! 8 nov, 2017 17:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Har åtminstone klarat mig med toppbetyg hittills genom universitetet, så firar dagens presentation med tv-seriekväll
Nu tar jag helg! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 nov, 2017 17:44 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Kintsugi: Har åtminstone klarat mig med toppbetyg hittills genom universitetet, så firar dagens presentation med tv-seriekväll Nu tar jag helg! Och jag sliter med 2 halvunderkända betyg i de jobbigaste ämnena?! Men jag vet att jag just nu har två 10or, alltså topp..
8 nov, 2017 18:38 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Har haft en någotlunda bra dag idag. Hittade en telefon och fick godis som tack för jag hittat den så det var ju kul. Men sedan hade jag teori prov och liksom det jag pluggade mest på kom ju såklart inte på provet.
Sedan är ju mitt öga väldigt rött och nu är det andra rött också (inte mit töga men ungefär så)Och nu kan jag knappt få upp dem på morgonen och det kommer typ gult var, har varit så sedan i söndags. Så ska till doktorn och kolla det på fredag. 8 nov, 2017 18:49 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Har haft en någotlunda bra dag idag. Hittade en telefon och fick godis som tack för jag hittat den så det var ju kul. Men sedan hade jag teori prov och liksom det jag pluggade mest på kom ju såklart inte på provet. Sedan är ju mitt öga väldigt rött och nu är det andra rött också (inte mit töga men ungefär så)Och nu kan jag knappt få upp dem på morgonen och det kommer typ gult var, har varit så sedan i söndags. Så ska till doktorn och kolla det på fredag. Men du kanske kan stanna hemma från skolan då... Du har nog en ganska bra anledning. Om det gör ont iallafall. Och eftersom du har problem med ögonen ska du inte läsa eller kolla serier, men du kan lyssna på serier. Skitsmart. Och äta chokladglass. Det hjälper, massor! Varför stava rätt när man kan stava fel? 8 nov, 2017 19:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen