@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Bara för att jag nyss har ätit chips så luktar min tröja chips och nu sitter jag och sniffar den och är chipssugen igen...
7 nov, 2017 23:46 |
|
Latmask
Elev |
Skrivet av mitchan: definitivt norrsken. (är det här första gången jag någonsin gått å lagt mig innan dig) jaa såg lila norrsken det var typ första gången ever jag sett nåt annat än grönt!!! asså nä du sov innan mig en gång i somras när du jobbade pga du insåg att du behövde sömn för att klara livet (jag råkade ta en powernap igår efter jobbet hehe) 8 nov, 2017 07:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Hehe, jag letar väl efter lite troll xDE det bara jag som ännu letar troll?! 8 nov, 2017 07:48 |
|
Tillan Sato
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Hehe, jag letar väl efter lite troll xD E det bara jag som ännu letar troll?! Samma här xD Ibland kommer jag på mig själv att kolla efter dem. The Force will be with you, always!
8 nov, 2017 07:53 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Latmask: wtf du är galen, vill också se norrsken AT ALL någon gång hahaha ♥Skrivet av mitchan: definitivt norrsken. (är det här första gången jag någonsin gått å lagt mig innan dig) jaa såg lila norrsken det var typ första gången ever jag sett nåt annat än grönt!!! asså nä du sov innan mig en gång i somras när du jobbade pga du insåg att du behövde sömn för att klara livet (jag råkade ta en powernap igår efter jobbet hehe) och oj, vad bra tänkt av mig. har nyligen insett samma sak igen ![]()
8 nov, 2017 10:58 |
|
Zora
Elev |
Min grupp jag jobbar med har inte skrivit sin del än i grupparbetet och vi redovisar idag.. panik alltså
![]()
8 nov, 2017 11:01 |
|
Lazarus
Prefekt |
Mår så illa pga medicinen ;__;
försökte distrahera mig och rita istället, men nu måste jag iväg och jobba... det här kommer bli en lång dag
8 nov, 2017 11:48 |
|
Frivolt
Elev |
Är trött, less och borde verkligen ta tag i att beställa en födelsedagspresent till en kompis men kommer mig bara inte för att göra det -.-
8 nov, 2017 12:38 |
|
Solkatten
Elev |
Det är verkligen en av mina drömmar att någon dag åka till Hawaii! Jag älskar deras öar och kultur! Vill så gärna uppleva det själv! Har typ älskat Hawaii sedan jag var liten och började kolla på Lilo och Stitch haha. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 nov, 2017 13:00 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Det är verkligen en av mina drömmar att någon dag åka till Hawaii! Jag älskar deras öar och kultur! Vill så gärna uppleva det själv! Har typ älskat Hawaii sedan jag var liten och började kolla på Lilo och Stitch haha. ♥ Ååh har känt samma så länge! Vill typ bo i någon mysig stad där nära havet någongång. Allt är så fint däääär ♥
8 nov, 2017 13:12 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen