@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
hahaha äh, påskharen kommer med beskedet ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 nov, 2017 21:16 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Nääääh! Lixom, lyssna här. Nu är det jul igen, nu är det jul igen, och julen varar ända fram till påsken, men det var inte satnt, för det var inte sant, för därimmellan kommer fastan. Nu är det Halloween. Så då kan inte påsk komma nu, för det finns inget mellan jul å påsk förutom fastan, och det har inte varit jul än, så julen måste komma först, även om det är sjuhundra tusen högtider emellan. Sådeså! *stampar med foten, som en kaniiin* Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 nov, 2017 21:28 |
|
Lazarus
Prefekt |
Pratade med farmor på skype en stund ♥
Det fick mig att må lite bättre. Hon gillade min LuciPumpkin när jag visade henne bilden. Annars så skrattade hon en hel del åt hur löjlig den polska kyrkan är, och klagade som vanligt på Trump och Putin. Blir ibland förvånad över hur min farmor, som kommer från Polen, som överlevt andra världskriget, och varit igenom så mycket i sitt liv, och som är en troende person, är så mycket mer accepterande än vissa personer i min ålder. She's the coolest. Ibland vill jag skriva en bok om henne tbh. Men nu mår jag illa, har börjat med en antibiotika och är bara trött. Min kropp hatar mig :<
6 nov, 2017 21:36 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Lazarus: Pratade med farmor på skype en stund ♥ Det fick mig att må lite bättre. Hon gillade min LuciPumpkin när jag visade henne bilden. Annars så skrattade hon en hel del åt hur löjlig den polska kyrkan är, och klagade som vanligt på Trump och Putin. Blir ibland förvånad över hur min farmor, som kommer från Polen, som överlevt andra världskriget, och varit igenom så mycket i sitt liv, och som är en troende person, är så mycket mer accepterande än vissa personer i min ålder. She's the coolest. Ibland vill jag skriva en bok om henne tbh. Men nu mår jag illa, har börjat med en antibiotika och är bara trött. Min kropp hatar mig :< Te! Te hjälper mot allt. Speciellt äpple och kanel eller chaite! Det kan lysa upp ens dag otroligt mycket! Annars så kan man kolla på stjärnor! Någonstans så känns inte världen lika hopplös. På något konstigt sätt! Utomhusluft i allmänhet är också fett bäst! Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 nov, 2017 21:43 |
|
Lazarus
Prefekt |
Tonks/Luna
Gillar inte te särskilt mycket tyvärr. Men jag tror jag ska lyssna på ditt andra förslag, att kolla på stjärnor. Är faktiskt ganska stjärnklart här ikväll. Och du har rätt, någonstans så känns inte världen lika hopplös. Tack!
6 nov, 2017 21:53 |
|
miss Elsa
Elev |
Aron Anderson
En ny förebild, alltså seriöst! HUR Jag är fascinerad, känner mig gladare än någonsin, och jättenyfiken och ser allt i ett HELT annat ljus. Spoiler: Tryck här för att visa! ¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 6 nov, 2017 21:55 |
|
Lazarus
Prefekt |
6 nov, 2017 22:56 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Lazarus: I think I need a hug... men just nu ska jag försöka gå och sova. Wish me luck. Godnatt mugglis. Kram♥ Godnatt. Borde sovit för en timme sedan. Oh Well, har ändå sovmorgon i morgon så det spelar ingen roll. 6 nov, 2017 23:29 |
|
Bellatrix05
Elev |
Detta är det sista inlägget innan jag blir bra på trolldryckskonst! Och ingen bryr sig x)
7 nov, 2017 08:16 |
|
Zora
Elev |
7 nov, 2017 08:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen