@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
6 nov, 2017 18:45 |
|
Solkatten
Elev |
Kollade på bara några få Michael Jackson videos tidigare idag och sedan dess så har We Are The World fastnat på hjärnan. Sådan låt som är fast så fort man lyssnar på den...
We are the world, We are the children We are the ones who make a brighter day So, let's start giving "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 nov, 2017 18:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Kollade på bara några få Michael Jackson videos tidigare idag och sedan dess så har We Are The World fastnat på hjärnan. Sådan låt som är fast så fort man lyssnar på den... We are the world, We are the children We are the ones who make a brighter day So, let's start giving Jag vet. Jag skulle sjunga den på skolan. Och så skulle jag öva på den och sen så gick jag runt och sjöng den hela kvällen 6 nov, 2017 18:50 |
|
Solkatten
Elev |
There comes a time when we heed a certain call
When the world must come together as one There are people dying And it's time to lend a hand to life The greatest gift of all We can't go on pretending day by day That someone somewhere will soon make a change We're all a part of God's great big family And the truth, you know, Love is all we need Bättre låt kan inte passa just nu angående vad som händer i världen... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 nov, 2017 18:52 |
|
Lazarus
Prefekt |
det enda som känns okej just nu är att det kommer nytt Luci-avsnitt imorgon...
känns ganska sorgligt tbh
6 nov, 2017 19:21 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Lazarus: det enda som känns okej just nu är att det kommer nytt Luci-avsnitt imorgon... känns ganska sorgligt tbh Jag måste kolla, men det är en serie som jag och pappa ser på tillsammans. Det är faktiskt riktigt kul att se på serier med honom. Vi såg Game of Thrones, Doctor Who och Once Upon a Time tillsammans. Men jag är fortfarande bara på säsong 2, rip, fast ska kolla på Fredag 6 nov, 2017 19:26 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av LunaLovegood123: Jag måste kolla, men det är en serie som jag och pappa ser på tillsammans. Det är faktiskt riktigt kul att se på serier med honom. Vi såg Game of Thrones, Doctor Who och Once Upon a Time tillsammans. Men jag är fortfarande bara på säsong 2, rip, fast ska kolla på Fredag Ah, så trevligt att kolla med någon! Det var faktiskt min mamma som fick mig att se Lucifer. Vilket avsnitt är ni på? Tror mitt favorit i säsong 2 är avsnitt 16, tror det heter God Johnson. Jag hade lite av någon sorts separationsångest när jag började närma mig slutet av säsong 2 dock, mest för att nu måste jag vänta en hel vecka på nya avsnitt x)
6 nov, 2017 19:30 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av LunaLovegood123: Jag måste kolla, men det är en serie som jag och pappa ser på tillsammans. Det är faktiskt riktigt kul att se på serier med honom. Vi såg Game of Thrones, Doctor Who och Once Upon a Time tillsammans. Men jag är fortfarande bara på säsong 2, rip, fast ska kolla på Fredag Ah, så trevligt att kolla med någon! Det var faktiskt min mamma som fick mig att se Lucifer. Vilket avsnitt är ni på? Tror mitt favorit i säsong 2 är avsnitt 16, tror det heter God Johnson. Jag hade lite av någon sorts separationsångest när jag började närma mig slutet av säsong 2 dock, mest för att nu måste jag vänta en hel vecka på nya avsnitt x) Avsnitt 8, jag och min kompis försöker ju liksom se på Supernatural också, men det finns ju så många säsonger. Vi har snart sett halva säsong 3 och det finns ju 13 säsonger 6 nov, 2017 19:32 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av LunaLovegood123: Avsnitt 8, jag och min kompis försöker ju liksom se på Supernatural också, men det finns ju så många säsonger. Vi har snart sett halva säsong 3 och det finns ju 13 säsonger Ah okej, så en hel del kvar att se i alla fall! Ja, jag vet... jag har börjat kolla Supernatural i slutet av 2013 tror jag, eller börjar av 2014. Har lyckats ta mig igenom fem säsonger hittills... är någonstans i mitten av s6. Går väldigt segt för mig haha
6 nov, 2017 19:36 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av LunaLovegood123: Avsnitt 8, jag och min kompis försöker ju liksom se på Supernatural också, men det finns ju så många säsonger. Vi har snart sett halva säsong 3 och det finns ju 13 säsonger Ah okej, så en hel del kvar att se i alla fall! Ja, jag vet... jag har börjat kolla Supernatural i slutet av 2013 tror jag, eller börjar av 2014. Har lyckats ta mig igenom fem säsonger hittills... är någonstans i mitten av s6. Går väldigt segt för mig haha Vi började kolla i Januari, ganska imponerande faktiskt 6 nov, 2017 19:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen