@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zora
Elev |
Skrivet av Salem: eller hur! när all färg försvinner så blir det bara jahap.. då var det gått och vitt igen dåTycker att Mugglis alltid borde ha något tema ![]()
6 nov, 2017 15:21 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Zora: Skrivet av Salem: eller hur! när all färg försvinner så blir det bara jahap.. då var det gått och vitt igen då Tycker att Mugglis alltid borde ha något tema Haha ja... Men samtidigt kanske man inte uppskattar Jultemat osvosv om man alltid har ett tema...?
6 nov, 2017 15:22 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av Salem: Hpller med där, för man blir ju typ glad över temat som kommer då kan jag erkänna Skrivet av Zora: Skrivet av Salem: eller hur! när all färg försvinner så blir det bara jahap.. då var det gått och vitt igen då Tycker att Mugglis alltid borde ha något tema Haha ja... Men samtidigt kanske man inte uppskattar Jultemat osvosv om man alltid har ett tema...? ![]()
6 nov, 2017 15:24 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Zora: Skrivet av Salem: Hpller med där, för man blir ju typ glad över temat som kommer då kan jag erkänna Skrivet av Zora: Skrivet av Salem: eller hur! när all färg försvinner så blir det bara jahap.. då var det gått och vitt igen då Tycker att Mugglis alltid borde ha något tema Haha ja... Men samtidigt kanske man inte uppskattar Jultemat osvosv om man alltid har ett tema...? Jaa! Men man kunde ju gjort liiite mer saker på det aktuella temat. Inget överdrivet
6 nov, 2017 15:25 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av Salem: Precis! kanske lite mer färg i linjerna kanske för dem e gråa, du vet dme hade orange xD för det lös upp ju bara något sånt lite gör något ^^Skrivet av Zora: Skrivet av Salem: Hpller med där, för man blir ju typ glad över temat som kommer då kan jag erkänna Skrivet av Zora: Skrivet av Salem: eller hur! när all färg försvinner så blir det bara jahap.. då var det gått och vitt igen då Tycker att Mugglis alltid borde ha något tema Haha ja... Men samtidigt kanske man inte uppskattar Jultemat osvosv om man alltid har ett tema...? Jaa! Men man kunde ju gjort liiite mer saker på det aktuella temat. Inget överdrivet gillar din signatur med vattenbändare från AVATAR ![]()
6 nov, 2017 15:26 |
|
Salem
Lärare |
6 nov, 2017 15:29 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av Salem: precis! lite sånt gör mycket Zora Ja exakt! Kunde ju varit elevhemsfärgerna överallt liksom! Hehe tack Såg avatar som liten ^^ kan än den där ramsan från Aang xD lärde mig den utan till och kan den än :3 älskade hon där Toff från jordriket lekte alltid AVATAR när jag var liten med haha ![]()
6 nov, 2017 15:32 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Zora: Skrivet av Salem: precis! lite sånt gör mycket Zora Ja exakt! Kunde ju varit elevhemsfärgerna överallt liksom! Hehe tack Såg avatar som liten ^^ kan än den där ramsan från Aang xD lärde mig den utan till och kan den än :3 älskade hon där Toff från jordriket lekte alltid AVATAR när jag var liten med haha Liten rättelse toph älskar själv avatar gjort det sedan 10 11 års åldern. Mästerverk och förtjänar pris för bästa tecknade serie eller något. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 6 nov, 2017 15:34 |
|
Salem
Lärare |
6 nov, 2017 15:36 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av Salem: Bra gjord är den faktikst ^^ Zora, Velma Dinkley Haha jaaa! Mer än bara en tecknad serie. Riktigt välgjord och bra budskap missade dock vissa avsnitt genom min tid så har inte allt men såg det mesta av det och slutet typ ![]()
6 nov, 2017 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen