@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Typ det minsta det har varit inloggade under natten bland mina vänner lista nu under halloweenveckan. Det märks att det är över haha. xD Idag den 6 november har jag varit medlem på mugglis i 6 år!! Wtf Är det sjätte redan??!! Åneeej :,( Men grattis till dig iaf!! På don mugglis födelsedag 6 nov, 2017 01:52 |
|
Solkatten
Elev |
Hey jag märkte nyss att Betatestarforumet har försvunnit!! ;o Har bara använts för en grej och ingen har skrivit i det sedan 2013 eller något så det behövdes väl antagligen inte mer... lite synd, hade varit kul att få betatesta fler grejer.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 nov, 2017 02:05 |
|
Frivolt
Elev |
Kanintesova : (
6 nov, 2017 02:45 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hey jag märkte nyss att Betatestarforumet har försvunnit!! ;o Har bara använts för en grej och ingen har skrivit i det sedan 2013 eller något så det behövdes väl antagligen inte mer... lite synd, hade varit kul att få betatesta fler grejer. Tänkte väl att nåhot var annorlunda o:
6 nov, 2017 03:10 |
|
Lunan95
Elev |
6 nov, 2017 03:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lunan95: Skrivet av Frivolt: Kanintesova : ( Då är vi två. Jag sover inte alls...mestadels, if alla fall. Tre. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 nov, 2017 03:32 |
|
Lunan95
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Lunan95: Skrivet av Frivolt: Kanintesova : ( Då är vi två. Jag sover inte alls...mestadels, if alla fall. Tre. Jag tror i alla fall att jag har lyckats trötta ut mig själv. Jag tror jag måste däcka nu. Plus, måste upp imorgon också.
"Statement begins..."
6 nov, 2017 03:36 |
|
Emmi
Prefekt |
6 nov, 2017 07:14 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av Emmi: jag saknar det med :c tycker alltid mugglis färger e så trista precis inann man vänjer sig vid icke färger.Hjeees nu saknar jag Halloween temat fast jag hatade det så mycket..?! ![]()
6 nov, 2017 07:16 |
|
Latmask
Elev |
Det var fantastiskt att börja dagen med att gå 2km på brutalt isiga vägar. Nu ska jag bara överleva resten av dagen
6 nov, 2017 07:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen