@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
jag tänkte just citera dessa kommentarer för att skriva "haaaah, jag har inte uppdaterat än så jag har halloweentemat"... men så uppdaterade jag för att se om nån mer hade hunnit skriva så jag kunde citera en till.... nu är allt grått och tråkigt för mig också
EDIT: hahahaha dör, det var inte ens med flit jag använde snapesmileyn utan det var bara den som kändes rätt. ser nu att snapesmileyn verkar vara den officiella grå-tema-reaktionen ♥ ♥ ![]()
6 nov, 2017 00:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av mitchan: jag tänkte just citera dessa kommentarer för att skriva "haaaah, jag har inte uppdaterat än så jag har halloweentemat"... men så uppdaterade jag för att se om nån mer hade hunnit skriva så jag kunde citera en till.... nu är allt grått och tråkigt för mig också EDIT: hahahaha dör, det var inte ens med flit jag använde snapesmileyn utan det var bara den som kändes rätt. ser nu att snapesmileyn verkar vara den officiella grå-tema-reaktionen ♥ ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! 6 nov, 2017 00:05 |
|
Latmask
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Latmask: istället för att vandalisera skyltar med gummisnoddar kan du ju hänga på mugglis när du har tråkigt på jobbet Skrivet av mitchan: Skrivet av Latmask: jag kan påminna dig regelbundet det har varit trevligt att hänga lite i forumet under trolljakten och jag planerar att fortsätta hänga här framöver också om jag kommer ihåg tvivlar icke på det. du borde också påminna oss om att vi har serier att se ska bara sova i en vecka först HAHAH alltså skylten håller faktiskt på att ramla ner på riktigt nu. 6 nov, 2017 00:05 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av mitchan: jag tänkte just citera dessa kommentarer för att skriva "haaaah, jag har inte uppdaterat än så jag har halloweentemat"... men så uppdaterade jag för att se om nån mer hade hunnit skriva så jag kunde citera en till.... nu är allt grått och tråkigt för mig också EDIT: hahahaha dör, det var inte ens med flit jag använde snapesmileyn utan det var bara den som kändes rätt. ser nu att snapesmileyn verkar vara den officiella grå-tema-reaktionen ♥ ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! Well... Snape-smileyn beskriver den typiska Astrid-rektionen för mig så använder den typ jämt x)
6 nov, 2017 00:07 |
|
Lunan95
Elev |
6 nov, 2017 00:09 |
|
mitchan
Lärare |
Scorperion haha jag använder också snapesmileyn hela tiden ♥ bästa reaktionen till anything.
nevillesmileyn är också en favorit men jag kanske är lite partial till den för det var jag som gjorde den.. ![]()
6 nov, 2017 00:11 |
|
Meowsy
Elev |
6 nov, 2017 00:17 |
|
Scorperion
Elev |
Man lägger upp EN gif på anslagstavlan med Link och bredvid blir det världens tjafs om vem som är Link och vem som är Zelda xD
6 nov, 2017 00:19 |
|
Borttagen
|
Sitter och ritar lite sådär mitt i natten
6 nov, 2017 00:36 |
|
Solkatten
Elev |
Typ det minsta det har varit inloggade under natten bland mina vänner lista nu under halloweenveckan. Det märks att det är över haha. xD
Idag den 6 november har jag varit medlem på mugglis i 6 år!! Wtf "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 nov, 2017 01:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen