@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
buhu det är söndagkväll och jag måste duscha och tvätta </3 skulle gjort det igårnatt pga delar badrum och tvättmaskin och stuff med massa främlingar så gillar att ha lördagnätter till att vistas i public places så jag vet att ingen kommer störa mig eller.. ens.. se mig.. HAHA
men tog en weird nattpromenad igårnatt istället och sen blev jag trött och sov så måste göra allt nu och ändå hinna sova och ändå riskera att folk kommer in i tvättstugan när jag tvättar kläder för hand för att det känns för sent för att använda tvättmaskinen när jag literally inte har några rena kläder och det är måndag imorgon rip ![]()
5 nov, 2017 22:54 |
|
Latmask
Elev |
känner mig nöjd med 1551 troll
känner också att det vore gött att sova, men vill vara kvar här tills trolljakten är slut bara för att ps mitchan vem behöver sova 5 nov, 2017 22:56 |
|
Wimlla
Elev |
Vill ha tillbaka min tredje plats men livet är tungt när man inte längre har höstlov. Glad för att jag inte glömde bort jakten som förra året haha, samt att jag glömde bort kaninjakten i år, skulle hjälpt syrran aka Hattifnatten och är ganska gla över det med tanke på hur bra alla har blivit!
5 nov, 2017 23:00 |
|
Latmask
Elev |
...jag ska gå till jobbet om ca 7 timmar. att vara uppe tills trolljakten slutar känns inte längre som ett bra val.
men!!! det har varit trevligt att hänga lite i forumet under trolljakten och jag planerar att fortsätta hänga här framöver också om jag kommer ihåg ps såg just att det ligger ett lager snö på marken nu också. blir fantastiskt att gå till jobbet när det är is/slask/snö. woo. 5 nov, 2017 23:54 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Latmask: jag kan påminna dig regelbundet det har varit trevligt att hänga lite i forumet under trolljakten och jag planerar att fortsätta hänga här framöver också om jag kommer ihåg ![]()
5 nov, 2017 23:57 |
|
Latmask
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Latmask: jag kan påminna dig regelbundet det har varit trevligt att hänga lite i forumet under trolljakten och jag planerar att fortsätta hänga här framöver också om jag kommer ihåg tvivlar icke på det. du borde också påminna oss om att vi har serier att se ska bara sova i en vecka först 5 nov, 2017 23:59 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Latmask: istället för att vandalisera skyltar med gummisnoddar kan du ju hänga på mugglis när du har tråkigt på jobbet Skrivet av mitchan: Skrivet av Latmask: jag kan påminna dig regelbundet det har varit trevligt att hänga lite i forumet under trolljakten och jag planerar att fortsätta hänga här framöver också om jag kommer ihåg tvivlar icke på det. du borde också påminna oss om att vi har serier att se ska bara sova i en vecka först ![]()
6 nov, 2017 00:00 |
|
Scorperion
Elev |
6 nov, 2017 00:00 |
|
Lazarus
Prefekt |
6 nov, 2017 00:01 |
|
Frivolt
Elev |
Och där var halloween-temat och trollen borta!! Kände att jag kämpade lite mer än vad jag hade tänkt haha xD tror det blev 2542 troll tillslut
Och som vanligt blev allt helt plötsligt så jäkla grått xD 6 nov, 2017 00:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen