@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
catradora
Elev |
5 nov, 2017 15:53 |
|
Rupert
Elev |
5 nov, 2017 16:22 |
|
Solkatten
Elev |
Jag funderar på att beställa den första Harry Potter boken i Slytherins elevhem men jag vet inte vilken version. I pocket eller inbunden. Funderar dock på inbunden... men alltså finns boken bara att köpa för i år på 20 års jubeliumet och sedan kan man inte längre köpa den eller?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 nov, 2017 16:37 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag funderar på att beställa den första Harry Potter boken i Slytherins elevhem men jag vet inte vilken version. I pocket eller inbunden. Funderar dock på inbunden... men alltså finns boken bara att köpa för i år på 20 års jubeliumet och sedan kan man inte längre köpa den eller? Jag skulle nog föreslå inbunden. Dels för att jag själv inte gillar pocket och sen tycker jag elevhemsböckerna i pocket är så fula! Ang det sista så vet jag inte riktigt... den borde ju finnas kvar kan man ju tycka. Sen har jag hört rykten om att dom andra böckerna också skulle släppas i elevhemsutgåva
5 nov, 2017 16:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Solkatten: Jag funderar på att beställa den första Harry Potter boken i Slytherins elevhem men jag vet inte vilken version. I pocket eller inbunden. Funderar dock på inbunden... men alltså finns boken bara att köpa för i år på 20 års jubeliumet och sedan kan man inte längre köpa den eller? Jag skulle nog föreslå inbunden. Dels för att jag själv inte gillar pocket och sen tycker jag elevhemsböckerna i pocket är så fula! Ang det sista så vet jag inte riktigt... den borde ju finnas kvar kan man ju tycka. Sen har jag hört rykten om att dom andra böckerna också skulle släppas i elevhemsutgåva http://mashable.com/2015/09/16/harry-potter-books-house-colors/#vS.qK61KGPqR Men alltså vad är det här då? Det här skrevs år 2015 och där är alla elevhemsböckerna redan i elevhemmets färger. Vet dock inte vart det går att köpa i Sverige. Dök precis upp fyra st troll här. xD Tog alla. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 nov, 2017 16:56 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Solkatten: Jag funderar på att beställa den första Harry Potter boken i Slytherins elevhem men jag vet inte vilken version. I pocket eller inbunden. Funderar dock på inbunden... men alltså finns boken bara att köpa för i år på 20 års jubeliumet och sedan kan man inte längre köpa den eller? Jag skulle nog föreslå inbunden. Dels för att jag själv inte gillar pocket och sen tycker jag elevhemsböckerna i pocket är så fula! Ang det sista så vet jag inte riktigt... den borde ju finnas kvar kan man ju tycka. Sen har jag hört rykten om att dom andra böckerna också skulle släppas i elevhemsutgåva http://mashable.com/2015/09/16/harry-potter-books-house-colors/#vS.qK61KGPqR Men alltså vad är det här då? Det här skrevs år 2015 och där är alla elevhemsböckerna redan i elevhemmets färger. Vet dock inte vart det går att köpa i Sverige. Dök precis upp fyra st troll här. xD Tog alla. Jomen det kan nog ha varit dom där jag sett förut ^^ Dock såg den varianten lite annorlunda ut än vad enbart den första boken gör
5 nov, 2017 17:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Solkatten: Jag funderar på att beställa den första Harry Potter boken i Slytherins elevhem men jag vet inte vilken version. I pocket eller inbunden. Funderar dock på inbunden... men alltså finns boken bara att köpa för i år på 20 års jubeliumet och sedan kan man inte längre köpa den eller? Jag skulle nog föreslå inbunden. Dels för att jag själv inte gillar pocket och sen tycker jag elevhemsböckerna i pocket är så fula! Ang det sista så vet jag inte riktigt... den borde ju finnas kvar kan man ju tycka. Sen har jag hört rykten om att dom andra böckerna också skulle släppas i elevhemsutgåva http://mashable.com/2015/09/16/harry-potter-books-house-colors/#vS.qK61KGPqR Men alltså vad är det här då? Det här skrevs år 2015 och där är alla elevhemsböckerna redan i elevhemmets färger. Vet dock inte vart det går att köpa i Sverige. Dök precis upp fyra st troll här. xD Tog alla. Jomen det kan nog ha varit dom där jag sett förut ^^ Dock såg den varianten lite annorlunda ut än vad enbart den första boken gör Men den som kom ut i år är ju speciell för 20 års jubeliumet. Det är inte dem andra, de kom ut mycket tidigare. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 nov, 2017 17:03 |
|
Borttagen
|
Sitter och lär mig HTML
5 nov, 2017 17:08 |
|
Rupert
Elev |
5 nov, 2017 17:10 |
|
Borttagen
|
Venla jobbar på Gotlands strumpfabrik
5 nov, 2017 17:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen