@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
Tillan Sato
Elev |
Skrivet av Latmask: Skrivet av Velleity: Skrivet av Tillan Sato :Skrivet av Velleity: Skrivet av Tillan Sato :Finns det fortfarande troll kvar!? Det dök upp ett alldeles nyss för mig...:O xD Hittade också ett nyss...xD Ja, jag trodde det var över, läste vad alla andra skrivit om att de inte hittat fler troll, men så dök det upp igen XD Trodde också de va över haha xD Striden om tiondeplatsen är alltså inte över.. Velleity Lycka till Tar det ganska lugnt med trolljakten, min andraplats känns rätt säker ;P The Force will be with you, always!
5 nov, 2017 10:53 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av Tillan Sato :Skrivet av Latmask: Skrivet av Velleity: Skrivet av Tillan Sato :Skrivet av Velleity: Skrivet av Tillan Sato :Finns det fortfarande troll kvar!? Det dök upp ett alldeles nyss för mig...:O xD Hittade också ett nyss...xD Ja, jag trodde det var över, läste vad alla andra skrivit om att de inte hittat fler troll, men så dök det upp igen XD Tack haha xD Det e ju bra XD Trodde också de va över haha xD Striden om tiondeplatsen är alltså inte över.. Velleity Lycka till Tar det ganska lugnt med trolljakten, min andraplats känns rätt säker ;P ![]()
5 nov, 2017 10:54 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
5 nov, 2017 10:54 |
|
Latmask
Elev |
Skrivet av Tillan Sato :Skrivet av Latmask: Skrivet av Velleity: Skrivet av Tillan Sato :Skrivet av Velleity: Skrivet av Tillan Sato :Finns det fortfarande troll kvar!? Det dök upp ett alldeles nyss för mig...:O xD Hittade också ett nyss...xD Ja, jag trodde det var över, läste vad alla andra skrivit om att de inte hittat fler troll, men så dök det upp igen XD Trodde också de va över haha xD Striden om tiondeplatsen är alltså inte över.. Velleity Lycka till Tar det ganska lugnt med trolljakten, min andraplats känns rätt säker ;P tack! förstår att det känns bra med en trygg andraplats, vi andra får en dramatisk dag framför oss 5 nov, 2017 10:57 |
Tillan Sato
Elev |
Skrivet av Latmask: Skrivet av Tillan Sato :Skrivet av Latmask: Skrivet av Velleity: Skrivet av Tillan Sato :Skrivet av Velleity: Skrivet av Tillan Sato :Finns det fortfarande troll kvar!? Det dök upp ett alldeles nyss för mig...:O xD Hittade också ett nyss...xD Ja, jag trodde det var över, läste vad alla andra skrivit om att de inte hittat fler troll, men så dök det upp igen XD Trodde också de va över haha xD Striden om tiondeplatsen är alltså inte över.. Velleity Lycka till Tar det ganska lugnt med trolljakten, min andraplats känns rätt säker ;P tack! förstår att det känns bra med en trygg andraplats, vi andra får en dramatisk dag framför oss Haha ja. xD Som sagt, lycka till The Force will be with you, always!
5 nov, 2017 10:59 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig hungrig men vill inte äta.
Är förvånad att trolljakten fortfarande pågår. Har just duschat. Skriver detta för att igen bryr sig och det är ju bra det om ni som läser fattar !!! Snart är et jul igen så dags att börja tänka på att köpa klappar =) 5 nov, 2017 11:01 |
|
Frivolt
Elev |
NEEEEEJ ÄR TROLLEN KVAR?!?!?! VAFAAAN -.-
5 nov, 2017 11:47 |
|
Borttagen
|
jag drömde att jag, Scorperion, Annie Lupin och Velleity var ute på trolljakt här på mugglis...
5 nov, 2017 11:52 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag drömde att jag, Scorperion, Annie Lupin och Velleity var ute på trolljakt här på mugglis... Hahah tror också att jag drömde om trollen inatt... Börjar bli lite mycke troll XD ![]()
5 nov, 2017 11:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Frivolt: NEEEEEJ ÄR TROLLEN KVAR?!?!?! VAFAAAN -.- Tror de försvann ett tag där igår efter minikrachen xD Jag älskar trollen dock ;P 5 nov, 2017 11:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen